----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiire on mielentila ja asenne. Useimmiten se johtuu huonosta organisoinnista ja siitä, että pyrkii tekemään enemmän kuin on hyväksi. Sinullahan on vielä vähäinen unentarve ja silti liian vähän tunteja vuorokaudessa!

Minä mestarinukkuja ehdin silti kaiken tarpeellisen! (myös silloin ennen kun kävin töissä)

Yölento :wink Jos työpaikalla pitää olla 8t...ajalla 08-16, se ei ole mielentila....monella typaikalla on kellokortti ja siellä todella pitää olla se aika, eikä voi olla kotona tekemässä muuta.

Tottakai seksiä voi harrastaa sitten kaiken vapaa-ajan, ei sitä kukaan määrittele:joyful:

Yölento :wink Jos työpaikalla pitää olla 8t...ajalla 08-16, se ei ole mielentila....monella typaikalla on kellokortti ja siellä todella pitää olla se aika, eikä voi olla kotona tekemässä muuta.

Tottakai seksiä voi harrastaa sitten kaiken vapaa-ajan, ei sitä kukaan määrittele:joyful:
Jos työaikaan ei voi vaikuttaa, pitää miettiä, mitä sillä lopulla ajalla voi ja haluaa tehdä. Jäähän siihen vielä reilusti tunteja!

Minulla töissä tulee niin paljon sosiaalisia tilanteita ja meteliä, että lopun aikaa vältän kaikkea, missä on ääniä ja joutuu olemaan ihmisten kanssa. Oma perhe on tietenkin poikkeus, mutta hiljaista pitää olla.

Päiväunet ovat elämän parasta aikaa!!

Yölento :) Olisi varmasti ihanaa...mutta kuka töissäkäyvä voi nukkua päiväunia?:rolleyes:

Töissä potkitaan kyllä päähän, jos kesken työpäivän nukahtaa....voi olla, etrei kukaan potki enää siinä vaiheessa:scared001

Haluan myös liittyä alussa 5krt päivässä klubiin.:hilarious: Se vaihe ei kylläkään kauaa kestänyt, mutta oli sitä joka päiväistä/pari kertaa päivässä tahtia sentään jonkun aikaa. Sitten kun ehkäisy jätettiin pois, niin ehkä vasta alkoivat ongelmat. Mies ei tykännyt mistään pikaisista talletteluista tai ovikseen tähtäyksistä.

Onneksi se meni ohi kuitenkin, ja nykyään ryhtyy hommiin, vaikkei niin spontaania olisikaan. Paljon helpompaa vauvan yritys silti tämän miehen kanssa on, kuin exän joka tarvitsi aina puoli viikkoa palautumisaikaa.

Yölento :) Olisi varmasti ihanaa...mutta kuka töissäkäyvä voi nukkua päiväunia?:rolleyes:

Töissä potkitaan kyllä päähän, jos kesken työpäivän nukahtaa....voi olla, etrei kukaan potki enää siinä vaiheessa:scared001
Minä olen nukkunut päiväunia teini-iästä lähtien lähes joka päivä. Olen ollut opiskelija, työntekijä ja kotiäiti sinä aikana. En tietenkään töissä nuku, vaan työpäivän jälkeen. Tyttäreni ja äitini nukkuvat myös. Tyttäret käyvät töissä ja opiskelevat samaan aikaan. Nukkuminen on tärkeää hyvinvoinnille ja väsynyt ihminen ei ole tuottava.

Ei se tälleen kotona ollessakaan pelkkää jyystöä ole ei. Hieman haittaa ukon työt ja sitten kun sen saa kotiin, niin mulla on sille paljon muutakin käyttöä. Ovistelut sitten ajaa ohi halonhakkuun ja öljynvaihdon.

Vastavirean akka :) Kyllä samaa mieltä.
Sitä arvostaa muutakin tekemistä niin paljon, että ei tulisi edes suostuttua pelkästään vain aktiin, omalla vapaalla.

Vastavirean akka :) Kyllä samaa mieltä.
Sitä arvostaa muutakin tekemistä niin paljon, että ei tulisi edes suostuttua pelkästään vain aktiin, omalla vapaalla.
Apua, oon taas vähän väsynyt... "Suostuttua aktiin" toi elävän mielikuvan jostain 50-luvun tilanteesta, jossa puolisoilla on omat makuuhuoneet ja mies käy vaimon makkarissa kinuamassa aviollisia velvoitteita. Vaimolla on papiljotit ja kasvorasvanaamio, miehellä flanellipyjama ja -yömyssy. Vaimo paljon mieluummin kutoisi sukkaa, mutta antaa periksi velvollisuudesta (toki syvän huokauksen saattamana). :hilarious:

. En tietenkään töissä nuku, vaan työpäivän jälkeen. Tyttäreni ja äitini nukkuvat myös. Tyttäret käyvät töissä ja opiskelevat samaan aikaan. Nukkuminen on tärkeää hyvinvoinnille ja väsynyt ihminen ei ole tuottava.

Yölento :) Se ei ole päiväunet, jos nukut klo 18 illalla.... Nukkuminen on tärkeää, mutta jokaisella on oma unentarve.

Nukkumista jo vähän kaipaa, kun viimeyönäkin tuli nukuttua 3 tuntia ja sen päälle varsin rankka työpäivä, (uuden projektitin myötä).

Valitettavasti seksi ei ole ihan eka mielessä näin työpäivän päälle, mutta ei myöskään "päiväunet"..
Hyvää viikonloppua kaikille!!:smiley-bounce013

Yölento :) Se ei ole päiväunet, jos nukut klo 18 illalla.... Nukkuminen on tärkeää, mutta jokaisella on oma unentarve.

Nukkumista jo vähän kaipaa, kun viimeyönäkin tuli nukuttua 3 tuntia ja sen päälle varsin rankka työpäivä, (uuden projektitin myötä).

Valitettavasti seksi ei ole ihan eka mielessä näin työpäivän päälle, mutta ei myöskään "päiväunet"..
Päiväunet ovat ne unet, joita ei nukuta yhtämittaisesti yöunien kanssa. Nyt kotona ollessa nukun usein klo 13-15 välisenä aikana puolesta tunnista tuntiin. Töissä ollessa nukuin samanmittaiset unet päivästä riippuen 13-18 välillä.

On todella epäterveellistä nipistää nukkumisesta aikaa muulle tekemiselle. Mikä muu on yhtä tärkeää? Niin no terveellinen syöminen ja liikunta. Niistäkin on syytä pitää huolta. Seksin voi laskea jälkimmäiseen tärkeään osa-alueeseen.

Pitäkää itsestänne huolta!

Apua, oon taas vähän väsynyt... "Suostuttua aktiin" toi elävän mielikuvan jostain 50-luvun tilanteesta, jossa puolisoilla on omat makuuhuoneet ja mies käy vaimon makkarissa kinuamassa aviollisia velvoitteita. Vaimolla on papiljotit ja kasvorasvanaamio, miehellä flanellipyjama ja -yömyssy. Vaimo paljon mieluummin kutoisi sukkaa, mutta antaa periksi velvollisuudesta (toki syvän huokauksen saattamana). :hilarious:
Minä jo sieluni silmin näin vaimon sängyssä papiljoteissa ja kasvorasvanaamiossa keskittymässä sukan kutomiseen kun mies käy päällä ähisemässä.

Nonni, nyt on minullakin taas lisää ihmeaineita. Inositolia ja L-karnitiinia. Cordycepsiä ei löytynyt, pitää vissiin tilata netistä. Olis kyllä melko toivottu nyt se tärppi. En pysty kohta enää syömään ruokaa kyn vatsa tulee täyteen jo lisäravinteista :computer005
Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että lisäravinteet saattavat kuormittaa maksaa ja lisäravinteiden yhteisvaikutuksista lääkkeiden kanssa ei välttämättä ole tietoa.

Jokunen aika sitten minäkin popsin kaikenlaisia lisäravinteita (omegoja, ubikinonia, karnosiinia, mammavitamiineja, kollageenia, femiwelliä eli kasviestrogeenia) eli monesta purkista joka päivä. Välillä yökötti lisäravinteet. Lisäksi kärsin jonkun verran sydämen tykytyksestä (ubikinoni 200 mg + kahvi?). Goolailin aihetta ja viisastuin. Jätin pois ylimääräiset vitamiinit. Nykyään käytän päivittäin vain mammavitamiineja, omega 7:aa ja kollageenia ja maitohappovalmisteita. Tuntuu siltä, että löytyi balanssi.

Hyvää viikonloppua. Nyt kunnon yöunet, että huomenna voitte kokeilla pääsettekö viiteen.

Työt ja lapsiperheen touhut, harrastukset, kotityöt, pihahommat, mökkeily ja kaikenlaiset reissut pitävät ainakin täällä sellaista tempoa, että päivän päätteeksi parhaiten maittaa uni - uskokaa tai älkää :sleep002

Siitä huolimatta en vaihtaisi päivääkään pois :)

Sinkkuelämä oli toista, mutta taisin olla silloinkin vähän liian tehokas..:troll:

Muokattu viimeksi:
Meillä ei puhuta päikkäreistä vaan torkuista ja niillä varsinkin mies käy vaikka kuudelta illalla. Mä aika harvoin käyn torkuilla, koska sitten en saa yöllä unta. Mut oon vuosia nukkunut liian vähän ja se on vaikuttanut terveyteen kyllä. Mulla on fiksu mies, kun on huolehtinut unen määrästä ja pysyny hyvässä kunnossa.

Minä jo sieluni silmin näin vaimon sängyssä papiljoteissa ja kasvorasvanaamiossa keskittymässä sukan kutomiseen kun mies käy päällä ähisemässä.

Heheh:laughing002 Joo, ei sitä niin vaan anneta...

Näinkin joskus jossain!:laughing002

En käy. Enkä kykenisi tuollaiseen tahtiin. Mun kroppa tilttaisi kuukaudessa. Mutta mun pää ja keho onkin tehty vähän erilaisista rakennusaineista. Ne ei kestä sitä ”normaalia” rasitusta, jota tässä yhteiskunnassa pidetään normaalina. Minä yritän elää niin että kestän jotenkin kasassa itseni kanssa. Ja tuolla tahdilla en eläisi kovin pitkään, en ainakaan pysyisi järjissäni. Mut kuten sanoin, olen hieman erilainen. Mun keho ja mieli tarvitsee paljon lepoa, rauhaa ja hiljaisuutta, tarvin läheisyyttä ja kosketusta pysyäkseni terveenä ja henkisesti hyvinvoivana. Ja olen tehnyt tämän itsetuntemuksen kautta elämänvalintoja, joiden ansiosta olen kasassa, enkä jossain lataamossa lääketokkurassa. Ne on mun valintoja, eikä niitä tarvi kenenkään muun hyväksyä, eikä edes ymmärtää. Pidän itseni kasassa jotta kykenen olemaan äiti lapsilleni. He tarvitsevat minua vielä pitkään.

Hentohaave :)
Saa olla sellainen, kuin on!:cheers

Tai oikeastaan pitääkin olla:p

Yhteiskunta on kova, se on totta ja raha sitä pyörittää. Kaikkiin ei vaikuta huonolla tavalla, vaikka ihan varmasti moni unelmoi pois tai tauolle koko oravanpyörästä. Työn takia ei silti tartvitse olla lääketokkurassa.

Tämä selittää nyt mulle sen, että ehdit 5krt/pv harrastamaan seksiä. Toivotaan pikaista plussaa!:cheers

Last edited by a moderator:

Suski75 :) Tässä on kyllä jotain....jopa tyyliäkin...

Se, että ollaan haarat auki jatkuvasti, ei viehätä kaikkia miehiä...jos on liian tyrkky.

Takaisin