----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En jää. Pitkäperjantait ei ole ollut koskaan mun juttu. Ei siis nytkään näköjään. Se taitaa olla mun perjantai 13. No onneksi on vaan kerran vuodessa.

Voi tuota ukkoa. Soiteltiin oikeen toistamiseen tänään. Hyvin kannustava oli ja kieltäytyi puhumasta yrityksen lopettamisesta. Kuulemma joutaa siitä löpistä joskus myöhemminkin. Oli hyvin otettu, että meillä edes plussa käväisi. Sanoi, että se oli tietenkin se jalkojen nostelu, mitä käski viimeeksi harrastaa. Huumori pelaa vaikeissakin tilanteissa.

No jaa. Suklaata on, kämppä on puoliksi siivottu, särkylääkkeitä on kaappi täynnä. Taidan käydä vielä aamulla ostamassa kunnon pihvit. Luulen, että raudanpuutos on kohta lähellä, joten parempi ennakoida. Vessapaperi on hyvä nessu. Aina lähellä.

Vastavirran akka :) Kestämistä ja tsemppejä!:hug013:hug013:cheers

No helv.. Miksi me ei sit saada kertoja yhtään mistään?!

Tänään tuli käveltyä pikkasen vajaa 25000 askelta joka vastaa toin 20km ja lämpöä oli 35...aamulla mentiin vielä ennen aamupalaa salille ja uimaan.

Tästä tulikin Urheiluloma. Monella tapaa... :angel1

Voimia tänne kaikille :Heartpink

Reissu lähenee loppuaan. Ollaan aika naatteja kumpikin ope :sleep011 Ja kotipuolessa mies on yrittäny pärjätä käsi paketissa lasten kanssa. Onneksi appiukko vaihtoi tänään renkaat autoihin ja anoppi on auttanu lasten kans. Kiva päästä kotiin huomenna, vaikka huikea reissu onkin ollut :happy093

Helena80 :) Tervetuloa takaisin Suomeen!! :)

En varmaankaan. Juurihan kerroin, että lääkäri ohjasi meidät mahdolliseen jatkoon hedelmällisyysklinikalle. Tosin juuri siinä kohtaa kysyin ikärajoista, ja hän sanoi ettei sellaisia ole. Mut ihan sama mulle, kun ei ole varaa mihinkään niistä hoidoista mitä siellä tarjotaan, kun hinnastoa skannailin. Kosmoksen käsiin jätän tämän. Se mikä on meille tarkoitettu, tapahtuu.

Hentohaave :) Ompa hienoa!

Munkin ikäraja on täten kumottu:p Tumtuupa olo taas nuorelta:joyful:

Nyt toivotaan plussaa sinne!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Jaa jaa, siihen malliin kohdun tietämissä vihloo ja kouristelee, että enköhän minäkin rupea suunnittelemaan tammikuun vauvaa. Joululahjasta varmaan turha enää haaveilla. Melko varmasti yöllä alkaa vuoto. 3päivää laskennallista pidemmäksi venyi tämä kierto. Toivotaan että sama trendi jatkuu, jolloin luteaali olisi huomattavasti pidempi kuin mitä se on ollut.

Huvikseni kävin laskurilla katsomassa mikä olisi ollut laskettu aika, jos tästä kierrosta olisin raskautunut: -jouluaatto. Rauha maassa ja hyvä tahto. Olisin saattanut jopa nimetä rauhaksi. Hah.

Vastavirran akalle rauhaa ja hyvää tahtoa. Toivon että tyhjentäminen sujuu hyvin, siististi ja joutuisasti.

Eivät vedä ikärajaa 45v. ?

Voistko saada IVF hoidonkin sieltä vielä 48v.?
Mä veikkaan että lääkkeellistä tukea luomuyritykseen saattaa saada monestakin paikasta niin kauan kun vaihevuodet ei ole alkaneet, mutta toimenpiteet (inssi, ivf) vaatii jo jonkinnäköiset onnistumisprosentit perusteeksi ja noissa ikärajat tulee vastaan?

.

Suski75 :) Kuullostaa siltä, että Prognova ei haittaa, jos on mahdollisesti raskaana.

Yritän selvittää, kunhan kykenen, töitä on liiaksi saakka ja nyt ylitöiltäkään ei kukaan voi välttyä:smiley-ashamed004 Yritän tehdä kuuden tunnin työpäivää.
Kuuden tunnin palkalla tehdään kuuden tunnin päivää. Piste.

Ja Tähti, kysy nyt sieltä klinikalta kirjalliset selkokieliset ohjeet. Eihän siitä muuten tule muuta kuin epäkypsiä munia ja epätoivoa sekä rahanmenoa.
Onko joku erityinen syy, miksi haluatte välikierron inssillä? Munat vanhenee.

Vastavirran akka, minulla molemmat tyhjennykset olivat suhteellisen helppoja. Kannattaisikohan ottaa joku kiva pikku rautakuuri samalla? Varastorauta kärsii tyhjennyksestä.

HentoHaave, ihanaa kun löysit noin mukavan gynen. Kyllähän gynet ottavat vastaan kaiken ikäisiä eikä tuota nyt varsinaisesti hedelmällisyyshoidoksi voi sanoa, pieni tukilääkitys.

No en minä noista tiedä, ehkä sillä gynellä ei ollu sit hajuakaan mistään asioista :p Mut en jaksa sillä vaivata päätäni, enkä ala väittelemään, kun asia ei koske minua.

Hentohaave :) Tukilääkitykseksi tätä myös kutsuisin, mutta hienoa, että sitä on vielä saatavilla :)

Se voi hyvin riittää :)

Vastavirranakalle täältäkin vielä pahoittelut ja paljon voimia. Tosi tosi harmillista ja surullista, että meni näin. :Heartred

Onhan se nyt ihme, kun nelikymppisiä kuitenkin sikiää jatkuvasti ympäri tätä maata, niin pakkohan se on tänne palstallakin jollekin pysyvä plussa napsahtaa!

Hyvää kiirastorstaita kaikille! Jos yhtään kiinnostaa, niin tänään muuten kannattaa illalla suunnata kirkkoon! Kiirastorstain messu on yleensä tosi hieno ja elämyksellinen, spessuja juttuja mukana. :angel1

Vastavirran akka, olen tosi pahoillani :sad001 Kyllä tähän ryhmään hyviä uutisia totisesti kaivattaisiin..

Dpo 6(8?) ja nännit edelleen tosi kipeät, olleet jo melkein viikon, eli oletetusta oviksesta. Jännää, miten kroppa reagoi joka kierrossa erilailla. Pääsiäisen teemaan sopien piinaviikko alkamassa :p

No odotan kunnon vuotoa enemmän, kun mitään. Eipä vaan meinaa yltyä. Toivoisin tämän fyysisen osuuden menevän ripeästi. Luvassa siis lisää siivousta. Henkisesti olo on ihan hyvä, ainakin vielä. Kiitos kysymästä.

Totta, että monet iäkkäät saavat eläviä lapsia. Kyllä tähänkin klubiin niitä varmasti suodaan. Ainakaan ei ole yrityksen puutteesta kiinni. Itse vielä mietin yritystä. Jos nämä vuodot olisi johtuneet jostain muusta, kun km, niin ehkä hanskat olisi menneet tiskiin. Mahtaisinko vielä kokea yhden vuodottoman raskauden. Siinäpä miettimistä. Jotain kränää kohdussa on, muttei kukaan tiedä, että mitä.

Hyvä kuulla että jakselet! Ehkä se kunnon vuoto odottaa että mies ehtii kotiin..

Vastavirran akka pahoittelut! Todella ikävää. Varsinkin tässä ryhmässä. Mulla oli toissa syksynä kkm ja tyhjennys sairaalassa. Mulla meni se fyysisesti tosi helposti. Sain niitä tabletteja kohdunsuulle ja ei mennyt kauaa kun alkoi lievästi supistaa. Sen jälkeen se tulikin ulos. Verta vuosi oliko pari viikkoa.

Vastavirran akka, minulla molemmat keskenmenot ovat alkaneet vuotaa itsestään mutta silti olen saanut cytotecit, että kaikki varmasti tulee ulos. Katsopa se viheliäinen tulehdustaipumus!

Todella omituista, että ohjeistavat ottamaan tyhjennysnapit pyhänä/viikonloppuna. Sitten kun tulee komplikaatioita, niin tosi kiva olla siellä yhteispäivystyksessä odottamassa tuntikausia, ihan kuin juhlapyhinä päivystyksissä olisi joten liian hiljaista. o_O

Takaisin