Maaliskuun höpinät

Mun mielestä näytti tosi kivalta! En muutenkaan tykkää värikkäistä vaatteista niin neutraalit värit oli just omaan makuun :happy:
 
Jotenkin ei ehkä muhun nyt iskenyt tuo pakkaus... Sikäli hyvä kun olin jo ennakkoon päättänyt ottaa rahana kun tuota kamaa on kyllä entuudestaankin ihan tarpeeksi, niin nyt kun se ei ihan mun makuun osunut on helpompi pitäytyä päätöksessä. :rolleyes: Se makuupussi kyllä on söpö, ja joku tosi kiva body siellä oli! Eikä niissä muissakaan mitään vikaa ole, mutta ei mitään sellaista mikä olis pakko saada...
 
Mä ajattelin, että mahd vähän malttais ostaa uutta enää kun on vanhoista lempparit säästetty ja sit tosiaan ÄP-pakkauksen vaatteet niin periaatteessa niillä pitäisi aika pitkälle pärjätä :) Ja mun mielestä pakkaus oli ihan jees! Hirveen kauan joutuu vaa odottaa sen saapumista...
 
Ensimmäinen lapsi tulossa, joten otan toki äitiyspakkauksen. Haalari oli tosiaan vähän vaisun värinen, mutta muuten ihan kiva pakkaus. Oma makuupussini 80-luvulta on edelleen tallessa, pakattu säilytettävien nukenvaatteiden kanssa samaan laatikkoon. Se oli sellainen tumman ruskea oransseilla kuvioilla

Onko kellään kokemuksia siitä vuokrattavasta vaavi-sängystä? Kiinnostuin siitä, koska on sen verran pieni ja liikuteltavissa, niin ei tarvitsisi heti kalustaa makkaria uudelleen isoa pinnasänkyä varten.
 
Itse olisin kaivannut hieman enemmän väriä tuohon äitiyspakkaukseen, mutta kaiken kaikkiaan ihan kiva. Tykkäsin karhukuoseista.:happy: Ja kun tosiaan on ensimmäinen tulossa, niin otan ehdottomasti pakkauksen!
 
Mä pidin enemmän vuoden 2016 pakkauksesta, joka siis esikoiselle saatiin. Nyt olin jo alkuun ajatellut ottaa rahana kun vanhastaan on kaikkea niin paljon, että yhtään lisää materiaa ei tarvita. Sillä rahalla saa jo ihan kivan kantoliinan tulokkaalle :biggrin
 
Itse olisin kaivannut hieman enemmän väriä tuohon äitiyspakkaukseen, mutta kaiken kaikkiaan ihan kiva. Tykkäsin karhukuoseista.:happy: Ja kun tosiaan on ensimmäinen tulossa, niin otan ehdottomasti pakkauksen!

Samat ajatukset oli mullaki. Väriä olisin kaivannut lisää ja kuvioita. Eläinkuosit tosiaan oli kivoja:happy: ja kun ensimmäinen tulossa, niin pakkaus otetaan.
 
Näin tänään vuoden 2018 pakkauksen makuupussin livenä, ja ai että mä haluun sellaisen!! :inpain:
 
Kyllähän tuo tän vuoden paketti vaikutti olevan ihan ok. Vähän enemmän väriä ja muutama kuosi ei miellyttänyt silmää, mutta otetaan jokatapauksessa kun ensimmäinen kyseessä ja ei sillä rahalla saa läheskään niin paljon hankittua. Hyvänä aloitussettinä tuo kuitenkin toimii :)
 
Onko kellään kokemuksia siitä vuokrattavasta vaavi-sängystä? Kiinnostuin siitä, koska on sen verran pieni ja liikuteltavissa, niin ei tarvitsisi heti kalustaa makkaria uudelleen isoa pinnasänkyä varten.

Meillä oli esikoisen kanssa tuo Vaavi-sänky ja voin ehdottomasti suositella. Tosi kätevä, vaikka meillä ei paljon tarvinnutkaan siirrellä. Ja jotenkin tuntui hyvän kokoiselta, meidän pikkuinen olisi hukkunut alussa pinnasänkyyn :) Muistelen, että sänky oli meillä noin sen 4 kk ja sen jälkeen hommattiin pinnasänky. Tilasin synnäriltä ja oli kotona odottamassa, kun kotiuduttiin :)
 
Ja tuosta pakkauksesta tykkäsin lopulta kovastikin. Todennäköisesti kuitenkin otetaan nyt rahana. Vaatteita löytyy muutenkin ja ns. tarvikkeet on edelleen esikoiselta tallessa. Mutta voi se mieli tietysti vielä muuttua :D
 
Meillä oli esikoisen kanssa tuo Vaavi-sänky ja voin ehdottomasti suositella. Tosi kätevä, vaikka meillä ei paljon tarvinnutkaan siirrellä. Ja jotenkin tuntui hyvän kokoiselta, meidän pikkuinen olisi hukkunut alussa pinnasänkyyn :) Muistelen, että sänky oli meillä noin sen 4 kk ja sen jälkeen hommattiin pinnasänky. Tilasin synnäriltä ja oli kotona odottamassa, kun kotiuduttiin :)
Kuinka tukeva tai kiikkerä se Vaavi-sänky on? Että uskaltaako perheeseen jossa utelias ja omapäinen 2-vuotias ja rämäpäinen ranskanbulldoggi hankkia tuota sänkyä vai saako tuo kaksikko sen kaadettua heti kun silmä välttää?
 
Kuinka tukeva tai kiikkerä se Vaavi-sänky on? Että uskaltaako perheeseen jossa utelias ja omapäinen 2-vuotias ja rämäpäinen ranskanbulldoggi hankkia tuota sänkyä vai saako tuo kaksikko sen kaadettua heti kun silmä välttää?

Voi olla kaatumisvaara. Ei ole sinänsä kiikkerä, mutta sen verran kevytrakenteinen kuitenkin, että voi sen takia kyllä kaatua. Meillä ei viimeksi ollut ongelmaa, kun oli vain koiranpentu silloin. Nyt on täysikasvuinen pohjanpystykorva ja melkein 3-vuotias kiipeilijä. Koira on kyllä varsin rauhallinen, mutta lapsella vauhtia riittää. Pitääkin muistaa katsoa, miltä alkaa näyttää. Nytkin on tarkoitus vuokrata tuo alkuun.
 
Voi olla kaatumisvaara. Ei ole sinänsä kiikkerä, mutta sen verran kevytrakenteinen kuitenkin, että voi sen takia kyllä kaatua. Meillä ei viimeksi ollut ongelmaa, kun oli vain koiranpentu silloin. Nyt on täysikasvuinen pohjanpystykorva ja melkein 3-vuotias kiipeilijä. Koira on kyllä varsin rauhallinen, mutta lapsella vauhtia riittää. Pitääkin muistaa katsoa, miltä alkaa näyttää. Nytkin on tarkoitus vuokrata tuo alkuun.
Kiitos arviosta. Mä oon kans katsellut kuvista er näyttää niin kevyeltä että ei tässä kohtaa sovi meille. Esikoisen aikaan ois voinut sopia muuten, mut en kokenut hyväksi kolmikerroksiseen taloon, jossa silloin asuttiin.
 
Takaisin
Top