Jos kehittäis jonku jatkopalan työntöaisaan, kun meillä se pitää just pituuden vuoksi olla vähän ylöspäin. Tosin ei tuo meijän poitsu kyllä siinä laudalla jaksa varmasti nököttää kun on niin pieni viel sitten syksyllä 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joihinkin vaunuihin kuuluu tuollainen sisarusistuin, mutta ei sitä pysty mihin tahansa rattaisiin lisäämään.Ihan kuin oisin joskus nähnyt sellaisen irrallisen istuimen, jonka pystyi vain kiinnittämään vaunukopan jalkopään ylle tarvittaessa? Vai oonkohan nähnyt unta![]()
Me taidettiin aika hyvissä ajoin, paria kuukautta ennen syntymää jo ostaa. Se mallihan riippuu vähän siitä, missä niillä meinaa eniten kulkea :)Olisin halunnu tiedustella, että miten aikasin kannattaa hankkia rattaat. Pitääkö ne tilata jo muutama kuukasi aikasemmin jotta ne ennättää vai onko niitä jo valmiiks varastossa joissain liikkeissä. En haluais mennä ihan paniikkiin viimehetkellä.
Entä onko kellään mitään hyviä vinkkejä hyvistä rattaista. Minkä merkkiset tai malliset?
Kiitos etukäteen :)
Ei kannata epäröidä! Se britax voi olla juuri teille se sopivin vaihtoehto, kauppaan vain kokeilemaan miltä britaxit tuntuvat! :)Ihanaa paljon informaatiota oon just itekkin kattonu samaa britax mallia jossa kaikki kopat mukana. Vähän aloin kyllä epäröimään ton tietopaketin jäkeen
Niinkuin sanottu, kannattaa käydä liikkeessä testailemassa mikä on itselle paras:)Ihanaa paljon informaatiota oon just itekkin kattonu samaa britax mallia jossa kaikki kopat mukana. Vähän aloin kyllä epäröimään ton tietopaketin jäkeen
Meillä tasan sama paketti ja samoilla perusteilla. Ihan mahtavat kärryt, ja nyt harmittaakin kun pitää niistä ainakin jossain määrin luopua tuplisten tieltä.Meillä on emmaljungan duo edge yhdistelmävaunut ja niissä kääntymättömät ilmarenkaat. Halusin semmoset, joilla pääsee eteenpäin säällä kuin säällä ja vaikeammassakin maastossa kun koirien kanssa ulkoillaan. Mutta ketterästi niillä on kaupungissakin päässyt kulkemaan.
. Oon vaan niin fiiliksissä ja kai kai se kuuluuki pestä noi et on varmasti pikkuiselle hygieniset