Joulukuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pogo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kanelikeksi, voimia <3

Mun puhelin ei tunnista uutta sim korttia ja on kyllä ihan hukassa kun ei voi soittaa tai laittaa viestiä kellekään

Voimia Kanelikeksille❤️

Meillä oli syksyllä enterorokko. Tosi lievänä onneksi. Ite oon joskus aiemminkin sairastanut sen ja silloin oli pahempi.

Ei muakaan itteni tai esikoisen puolesta pelota, mutta nää alkiot on aika vastustuskyvyttömiä vielä... :sad001

Muistaakseni enterorokko on vaaraton raskaana olevalle. :) Pikagoogletuksella myös tämmöstä kerrottiin. Inhottava tauti se silti on. Vaikea kyllä välttää kun niin herkästi tarttuu, ja virusta levittää jo ennen oireita.

Nyt ois rv4+1 ja tosiaan verikokeella rv3+5 otettiin verikoe joka oli 50. Ostin tänää cb digin nii saa huomenna tehdä aamulla. Jännää vähän. Vaikka sovin kyllä jo neuvola ajan tammikuun lopulle.

Miehellä on pahemman luokan Miesflunssa ja oon hoitanut nyt kotona kaiken viikon ajan. Olen itse ihan kuollut, kun välissä käyn oksentamassa, käytän koirat, siivoan, teen ruuan, hoidan lapset jne. Eilen kaiken hyvän lisäksi liukastuin suihkussa ja mursin ranteeni. :arghh: Olen ihan hajalla ja väsynyt. Viimeiseen neljään yöhön on tullut nukuttua yhteensä 8h. Sitten kun on väsynyt niin ottaa kaikki päähän ja oon yrittänyt vaan olla hiljaa, etten laske suustani mitään sammakoita. :nailbiting:

Voi ei, Sansansaa, kuulostaa tosi kurjalta! :sad001 Toivottavasti miesflunssa alkaisi siellä helpottaa ja mies voisi ottaa vetovastuun.. Harvoin flunssa on yhtä hyvä syy lepäämiselle, kuin murtunut ranne, alkuraskaus ja univaje.

Joo vaik joskus tuntuu et se miesflunssa on maaaaaaaaailman kaamein tauti! Ainaki miesten mielestä :hilarious:

Voi älytön tuo lapsen yskä... Kauheeta kuunneltavaa öisin ja kun ei sille hirmuisesti mitään voi :sad001

Ahistaa jo valmiiksi tämä päivä. Pitäis revetä taas niin moneen eri paikkaan. Pitää hakea uus sim-kortti 70km päästä. Sitte pitäs mennä ihan toiseen suuntaan palauttamaan toimimattomat radiokuulosuojaimet. Ja kai se joulukuusi pitäs kans hakea jossain välissä...

Aivan rikki. Eilen näin pienen sykkeen ensimmäistä kertaa ja tänään anoppilassa piti kertoa ilouutiset. Äsken alkoi alavatsakivut ja nyt tulee kirkkaanpunaista verta. Näinkö tässä sitten kuitenkin pääsi käymään, että kesken meni :'(

Aivan rikki. Eilen näin pienen sykkeen ensimmäistä kertaa ja tänään anoppilassa piti kertoa ilouutiset. Äsken alkoi alavatsakivut ja nyt tulee kirkkaanpunaista verta. Näinkö tässä sitten kuitenkin pääsi käymään, että kesken meni :'(

Toivotaan kuitenkin, ettei pahin olisi tapahtunut! Peukut pystyssä! :Heartred

Pullanen, voi ei! Jospa on vain ohimenevä juttu eikä mitään vakavaa.

Voi ei! Toivotaan parasta ja peukut pystyssä!

Kivut ovat yltyneet todella voimakkaiksi ja verta tulee aina, kun käyn vessassa. En yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä. Olemme kymmenien kilometrien päässä lähimmästä päivystyksestä ja kaiken lisäksi pitäisi yrittää salata koko touhu miehen vanhemmilta, kun en millään haluaisi laittaa heitä huolestumaan.

Meillä on kalja tulossa jouluksi ja nyt kun tulin suihkusta niin koko talo haisi ainaki mun mielestä ihan samalle ku lapsuudessa serkuilla herätessä se aamunavetta.

Takaisin