Joulukuun kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pogo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miehellä on pahemman luokan Miesflunssa ja oon hoitanut nyt kotona kaiken viikon ajan. Olen itse ihan kuollut, kun välissä käyn oksentamassa, käytän koirat, siivoan, teen ruuan, hoidan lapset jne. Eilen kaiken hyvän lisäksi liukastuin suihkussa ja mursin ranteeni. :arghh: Olen ihan hajalla ja väsynyt. Viimeiseen neljään yöhön on tullut nukuttua yhteensä 8h. Sitten kun on väsynyt niin ottaa kaikki päähän ja oon yrittänyt vaan olla hiljaa, etten laske suustani mitään sammakoita. :nailbiting:

Voin niin samaistua tähän! Musta tuntuu että mies aina kehittelee jonkun miesflunssan tähän samaan syssyyn kun itse oon raskaana. Ja se valittaa oloaan ja huonoa mieltään ja mun tekisii kyllä mieli iskeä sitä nyrkillä välillä:blackeye: ja kun muutenkin pinna kireällä niin ei ole hyvä yhdistelmä. Ihanaa kun muillakin samaa! Eli tsemppiä sinne!

Kivut ovat yltyneet todella voimakkaiksi ja verta tulee aina, kun käyn vessassa. En yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä. Olemme kymmenien kilometrien päässä lähimmästä päivystyksestä ja kaiken lisäksi pitäisi yrittää salata koko touhu miehen vanhemmilta, kun en millään haluaisi laittaa heitä huolestumaan.

Voi ei, toivotaan, että olis jotain muuta vuotoa, eikä olis mitään ikävää! Pelottava tilanne varmasti, voin vaan kuvitella
mitä kaikkea tuossa ehtii käydä läpi. Tsemppiä!

Kivut ovat yltyneet todella voimakkaiksi ja verta tulee aina, kun käyn vessassa. En yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä. Olemme kymmenien kilometrien päässä lähimmästä päivystyksestä ja kaiken lisäksi pitäisi yrittää salata koko touhu miehen vanhemmilta, kun en millään haluaisi laittaa heitä huolestumaan.

Kuinka voit? <3

Kuinka voit? :Heartred
Kivut on edelleen kovat ja vuoto jatkuu. Miehen vanhemmille oli pakko kertoa koko tilanne, koska en voinut mitenkään esittää, että kaikki olisi normaalisti. Sain sitten heidätkin itkemään, niin kovasti ovat odottaneet ensimmäistä lastenlasta ja toki olivat hyvin suruissaan mun puolesta. Soitin lähimpään päivystykseen ja sanoivat, että voin mennä käymään siellä. Lähdetään sinne heti (100 km päähän) huomenaamulla varmistamaan tilanne, jotta saisi luvan alkaa syödä vahvempia lääkkeitä kipuun.

Kivut on edelleen kovat ja vuoto jatkuu. Miehen vanhemmille oli pakko kertoa koko tilanne, koska en voinut mitenkään esittää, että kaikki olisi normaalisti. Sain sitten heidätkin itkemään, niin kovasti ovat odottaneet ensimmäistä lastenlasta ja toki olivat hyvin suruissaan mun puolesta. Soitin lähimpään päivystykseen ja sanoivat, että voin mennä käymään siellä. Lähdetään sinne heti (100 km päähän) huomenaamulla varmistamaan tilanne, jotta saisi luvan alkaa syödä vahvempia lääkkeitä kipuun.

<3 voimia!

Pullanen, mikä sun tilanne on?
Pääsin sairaalassa tutkimuksiin ja ultrassa todettiin meidän suureksi suruksi kuollut alkio. Ei se yllätys enää ollut kovien kipujen takia, mutta oli se niin lohdutonta. Jopa lääkäri tirautti muutamat kyyneleet diagnoosinsa päälle. Yli kolme vuotta yritettiin lapsettomuushoitojen kautta ja taas pitäisi palata lähtöruutuun. En tiedä mistä kerätä voimia tähän.

Jäin sairaalassa osastolla ja pian edessä lääkkeellinen tyhjennys. Toivon nyt eniten sitä, että säästyisi edes kaavinnalta ja pääsisin aatoksi takaisin lähimmäisten luo toipumaan.

Kiitos kaikille ihanista viesteistä, joita oli lohduttavaa lukea <3 Toivon sydämeni pohjasta onnea kaikkien muiden odotukseen ja rauhaisaa Joulua. Harmittaa, etten voinut jäädä tänne pidemmäksi aikaa.

-pullanen

Voi ei, oon niin pahoillani sun puolesta pullanen :Heartred Vaikka sen jo itse tietäiskin, niin kyllä se varmistus vaan pahalta tuntuu. Toipumisia :Heartred

PogoMamma, mä niin ymmärrän sun fiilikset. Mä aloin tänään töissä itkemään kun työkaveri tuli saikulta käymään ja kyseli fiiliksiä. Oon ihan varma et nyt ei oo kaikki kunnossa enkä jaksa postailla montaa viikkoa jos kaikki on pielessä. Varasin huomiseksi ultran, meen hakemaan pettymykset jo ennen joulua. Syyskuinen painaa enemmän ku etukäteen arvasinkaan. Mulla ei oo mitään raskausoloja eikä mitään, joten tuskin mahassa kaikki on kunnossa. :/

Mä oon niin pahoillani kaikkien teidän puolesta, joilla on mennyt kesken :sad010
Miten Maimeen kohdalla kävi?

Itsellä myös 2 menetystä takana, joten todella tiedän miltä tuntuu. Nytkin koko ajan pelkään, mitä käy.
Varhaisultraa yritän kysellä vasta sit pyhien jälkeen. Digi onneksi näyttänyt 3+ alkuviikolla. Nyt pitäis olla menkat lopuillaan kalenterin mukaan, mut onneksi ovat pysyneet visusti poissa.

Pullanen oon niin pahoillani! :sad001 Voimia toipumiseen! Yritä löytää joulusta iloa, vaikka varmasti on vaikeaa! :Heartred

Osanotto Pullanen! Meillä myös keskenmeno takana lokakuussa ja se on rankkaa! Saati kun pientä on ehditty jo monta vuotta haaveilla. ❤️ Kaikesta huolimatta hyvää joulua!

Voimia pullanen! :Heartred

Meitä taitaa elokuisissa olla usempia, joilla on takana keskenmenoja ja/tai vuosien lapsettomuushoitoja.
Minulla tämä raskaus aloitettiin alkiodiagnostiikalla, koska suurin osa keskenmenoista johtuu viallisista kromosomeista, ja alkiodiagnostiikassa tutkitaan kromosomit ennen kuin alkio pääsee edes kohtuun asti.

Takaisin