Kyllähän kiinnittyminenkin voi tehdä kipuja, on varmaan ihan hyvä merkki!Ens viikolla pääset jo testailemaan
![]()
Kun malttas odottaa vielä
koskakohan niillä uskaltais testata et olis edes mahdollista näkyäFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllähän kiinnittyminenkin voi tehdä kipuja, on varmaan ihan hyvä merkki!Ens viikolla pääset jo testailemaan
![]()
koskakohan niillä uskaltais testata et olis edes mahdollista näkyäMinulla herkät testit on antanut tulosta jo dpo8 lähtien.. Mutta vasta tänä aamuna vahvistui hieman ja dpo 12. Pitää ensi viikolla kyllä tapahtua edistystä ja näkyä normi testeissä, että uskon jotain oikeasti kiinnittyneenä..Kun malttas odottaa vielätäs kierrossa kun ei pitäny testata liian aikasin, mut menin tänää ostaa pc testejä pari kaappiin
koskakohan niillä uskaltais testata et olis edes mahdollista näkyä
![]()
Minulla herkät testit on antanut tulosta jo dpo8 lähtien.. Mutta vasta tänä aamuna vahvistui hieman ja dpo 12. Pitää ensi viikolla kyllä tapahtua edistystä ja näkyä normi testeissä, että uskon jotain oikeasti kiinnittyneenä..
Tuskin kyl sinne asti maltan odottaa
Dpo 13 vastaOnks noil 10 herkil onestepeil koska muut saanu viivoja näkyvii? Siis minkäänlaisia?
Itse olen pc:llä saanut ensimmäiset haamut Dpo10 näkyviin.
Täällä aloitetaan ensi ke oviksen tikutus ja tallettelut on aloitettu.
Minä sain pc:llä ekan haamun dpo8

Jos aikoo todella aikaisin testata, on hyvä testata runsaasti etuajassa, jotta näkee miltä nega näyttää, ja voi sitten verrata tikkuja keskenään. Eri merkin tikuissa näkyvät eri tavalla.
Eli jos aikoo testata dpo10, kannattaa myös testata samanmerkkisellä tikulla vaikkapa dpo5, jotta voi verrata sitten tuloksia keskenään. Jos ovat samannäköiset, tietää, että tulos on nega, jos tikuissa on eroa, voi ajatella muutosta tapahtuneen.

juu kuten aijemmin kirjoitin oli kierto sekaisin ja testit viallisiaSansan, eikö sulla ole tullut noita haamuja jo 2 viikkoa??
Miten niin moni testi voi olla viallinen?juu kuten aijemmin kirjoitin oli kierto sekaisin ja testit viallisia

Niin en tiiä mutta kierto ollu ainaki sekasin ja rfsun herkistesteis oli viallisii eriiMiten niin moni testi voi olla viallinen?![]()