Käsityöt

Tilasin adlibriksestä niiden baby merinolankaa, kun oli tarjouksessa vain 1,52€ kerä.
Ei mitään tietoa laadusta :D odotellaan, että saapuu niin pääsee testaamaan
 
Mä tykkään kovasti neuloa ja muutama juttu on vauvalle mielessä. Nyt on kuitenki siskolle pusero kesken ni pitää se eka tehdä loppuun. Haaveena vauvalle ois ehkä jopa kastemekko, mutta täyttyy miettiä nyt mitä kaikkea ehtii ja jaksaa... :)
 
Itse löysin käsityöt esikoista odottaessa kun ei uni tullut yöllä. Sen jälkeen on paljon tullut ommeltua ja neulottua. Tulokasta varten ajattelin alkaa varustautumaan rakenneultran jälkeen. Ainakin villatakki olisi suunnitelmissa sekä muutamia pieniä vaatteita alkuun ommella.
 
Minäki odotan rakenneultraa, ja sen jälkeen voi sitten paremmin suunnitella. Oon jättänyt oikeastaan kaikki hankinnat vielä tekemättä. Vaatteita alan ostamaan/neulomaan kunhan sukupuoli selviää. Yritän löytää mahdollisimman paljon käytettynä. :)
 
Mä olen haaveillut että tekisin vauvalle itse suurimmanosan mm. Makuupussin ja kaukalopussin ja vaatteet mut saa nähdä miten aika tulee riittämään
 
Kiitos tämän keskustelun - minä aloin sittenkin virkkaamaan sitä kastemekkoa :woot:... Eipä ole jatkossa iltaisin tekemisen puutetta!! Luonteeltani olen sellainen, että mitä alan tekemään, niin sitä sitten teen koko ajan, kunnes innostun jostain seuraavasta projektista...
Valitsemasi kastemekon malli on todella kaunis :love7 Oletko päässyt työssä mihin vaiheeseen? Minkälainen ohje on ollut? Olisi niin ihana nähdä kuvaa mekosta.
 
Valitsemasi kastemekon malli on todella kaunis :love7 Oletko päässyt työssä mihin vaiheeseen? Minkälainen ohje on ollut? Olisi niin ihana nähdä kuvaa mekosta.

Etuosa on nyt siinä mitassa, mitä ohjeessa, ajattelin tehdä jonkin verran pidemmän.. Hieman on jo vauhti alkuinnostuksesta hiipunut, mutta eiköhän tämä joskus valmistu!! :) Ohjeen oppi nopeasti, pitsikuviossa toistuu 4 eri kerrosta ja pylväiden lisäykset loogisesti, eli ohjetta ei tarvitse koko aikaa vilkuilla.. Screenshot_20180910-212458_Gallery.jpg
 
Etuosa on nyt siinä mitassa, mitä ohjeessa, ajattelin tehdä jonkin verran pidemmän.. Hieman on jo vauhti alkuinnostuksesta hiipunut, mutta eiköhän tämä joskus valmistu!! :) Ohjeen oppi nopeasti, pitsikuviossa toistuu 4 eri kerrosta ja pylväiden lisäykset loogisesti, eli ohjetta ei tarvitse koko aikaa vilkuilla.. View attachment 72356
On se upea! Vielä hienompi kuin alkuperäinen! :Heartred
 
Etuosa on nyt siinä mitassa, mitä ohjeessa, ajattelin tehdä jonkin verran pidemmän.. Hieman on jo vauhti alkuinnostuksesta hiipunut, mutta eiköhän tämä joskus valmistu!! :) Ohjeen oppi nopeasti, pitsikuviossa toistuu 4 eri kerrosta ja pylväiden lisäykset loogisesti, eli ohjetta ei tarvitse koko aikaa vilkuilla.. View attachment 72356
Vau! :wideyed:
 
:love017
Etuosa on nyt siinä mitassa, mitä ohjeessa, ajattelin tehdä jonkin verran pidemmän.. Hieman on jo vauhti alkuinnostuksesta hiipunut, mutta eiköhän tämä joskus valmistu!! :) Ohjeen oppi nopeasti, pitsikuviossa toistuu 4 eri kerrosta ja pylväiden lisäykset loogisesti, eli ohjetta ei tarvitse koko aikaa vilkuilla.. View attachment 72356


Tulee kyllä upea kastemekko! :love017
 
Minen ole tehnyt mitään käsitöitä sitten yläasteen, itse asiassa. Mutta nyt ostin jostain kumman syystä lankaa ja neulat ja kokeilin jotta onnistuisikos edes kaulaliinan teko.. :grin

Ihme ja kumma, muistissa on näköjään. Nyt pitäisi sitten opiskella kuinka lähtisi jotain monimutkaisempaa valmistumaan! :rolleyes:
 
Olen aloittanut monen monta kertaa vauvan peiton, mutta joku siinä aina mättää ja jää kesken... kovasti haluaisin jotain vauvalle saada aikaiseksi. Olen vain kovin kärsimätön tapaus. Pitäisi heti olla valmista :hungover:
 
Olen aloittanut monen monta kertaa vauvan peiton, mutta joku siinä aina mättää ja jää kesken... kovasti haluaisin jotain vauvalle saada aikaiseksi. Olen vain kovin kärsimätön tapaus. Pitäisi heti olla valmista :hungover:


Mulla on aina tää sama vika et kun alan jotain tekee se pitäis valmistua tyyliin just nyt heti en jaksais odottaa että valmistuu tai että jää kesken. Mä olen paljon ommellutpienelle vaatteita itseasiassa jo kokoon 62cm asti ja neulonnut villasukat ja tumput
 
Olen aloittanut vauvalle omaa mustekalaa ja tuttinauhoihin olisi myös tarvikkeet hommattu.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top