Mulla ois kauhea into päästä jo neulomaan vauvalle jotain, mutta mulla on yks tilaustyönä vastaanotettu miesten neuletakki kesken, ja se pitäis tehdä ensin valmiiksi ennen kuin voi muuta aloittaa. :banghead:
Joku tuolla aiemmin kyseli olisko näyttää valmiita tuotoksia... Ehkä mä voisin laittaa tähän muutaman esikoiselle tekemäni neuleen ikään kuin inspiraatioksi ihan itsellenikin. Josko rupeis puikot viuhumaan oikein vauhdilla!
Nää tulee siis toki vauvallekin käyttöön

Joku tuolla aiemmin kyseli olisko näyttää valmiita tuotoksia... Ehkä mä voisin laittaa tähän muutaman esikoiselle tekemäni neuleen ikään kuin inspiraatioksi ihan itsellenikin. Josko rupeis puikot viuhumaan oikein vauhdilla!
Nää tulee siis toki vauvallekin käyttöön

.
. Tai sitten täytyy muuttaa asennetta. Käsitöiden tekeminen on ollut sellainen rentoutuskeino, mistä nautitaan ja mitä tehdään sitten kun kaikki muut asiat on ensin tehty valmiiksi. Ja nythän ei mikään ole koskaan valmista
.
Oon keskittyny esikoiselle vaatteiden ompelemiseen, kun niille on tarvetta enkä kuitenkaan ehdi parin kuukauden päästä tehdä enää yhtää mitää.. Vauvalle en muuta oo tehny..
Vauvalle on niin paljon vaatetta ettei kannata. Jotkut pienemmät villasukat voisi vielä kutoa. Miehelle rupesin kutomaan sukkia, jotka lupasin joulupukin konttiin.

Tää on sellainen mun ykkösharrastus, joka koukuttaa kyllä ihan satasella.