Tyttö vai poika?

Mekin kyllä kysytään sukupuolta rakenneultrassa. Kivempi hankkia sitten sopivampia vaatteita pikkusta odottamaan.
 
Ekasta oli heti selkee poikaolo ja piti paikkaansa. Nyt ei ole kyllä mitään hajuukaan, ei kyllä varmasti malteta odottaa loppuun, joten halutaan tietää aiemmin :)
 
Mulla molemmat testit näytti poikaa ja siihen uskon itekkin.
 
Mulla ei ole kyllä hajuakaan, että kumpi on tulossa! Haluan ehdottomasti tietää, jos se vain ultrasta saadaan näkyviin. Mies on uhonnut, että "siittää ainoastaan poikia", mutta katsotaan. :D
 
Esikoinen tulossa. Mies toivoo kovasti tyttöä. Minä myös, tosin olen tavannut niin monta suloista poikalasta, että loppupeleissä ihan sama kumpi tulee. Jos tulisi poika niin saisi mies siitä pelikaverin (pelaa konsolipelejä).:grin
Rakenneultra joulukuun lopulla. Ehdottomasti haluamme tietää kumpi tulee.

//muoks.
Tein molemmat testit. Ensimmäisen mukaan poika, toisen mukaan tyttö.:dummy::dummy1:
 
Mäkin haluaisin tietää. Toista tyttöä toivoisin. Esikoisen kohdalla toivoin poikaa ja ultrassa pääsi itku kun siellä olikin tyttö :oops: Mutta nyt kolme vuotta tytön äitinä toimineena ajatus siskoksista lämmittää. Mutta ehkä en tällä kertaa itke jos siellä kölliikin pikku-ukko. Ehkä :grin
 
Kiinalainen sanoo poikaa, vaun testi tyttöä. Itellä alkanut olla aika vahva tyttöolo. Kaks tyttöä jo entuudestaan ja aika samat raskausoireet on.
 
Halutaan tietää sukupuoli etukäteen. Mitään oloja ei ole suuntaan eikä toiseen.
 
Mä olen nyt niin varma et poika on tulossa, et olen kyllä sanaton, jos tuleekin tyttö. Pahoinvointeja ei oo ollu. Ja nubinkin perusteella näyttäis vahvasti pojalta.
 
Tämä nub-teoria oli minulle ihan uusi juttu! Luin siitä eilen illalla ja kaivoin kiireesti ultrakuvat esiin että näkyisikö se viiva jossain. No kyllähän se taitaa yhdessä kuvassa näkyä ja mielestäni ihan samassa linjassa meni selkärangan kanssa. Että onko meille nyt sitten tyttö tulossa? Katsoin myös kallon muotoa ja sekin viittasi tyttöön. Voi kun joku asiantuntija voisi vahvistaa havaintoni!:dummy1: Kauheaa kun pitää odotttaa melkein kaksi kuukautta ennenkuin rakenneultrassa saa tietää!:nailbiting:
 
Ei niin minkäänlaista tunnetta tai oloa. Kuulema raju pahoinvointi voisi viitata poikaan mutta mene ja tiedä. Itselle molemmat vaihtoehdot tervetulleita yhtälailla :)
 
Ja siis koska ekaa odotellaan, ei mitään hajua siitä miltä mikäkin sukupuoli vatsassa voisi tuntua. En ole halunnut miettiä asiaa, etten ala vahingossa uskomaan että varmasti on jompi kumpi ja sitten "pettyisi"- vaikka molemmat nyt terveinä on ok, osaankohan selittää ymmärrettävästi:):sign17:sign19
 
Ekassa raskaudessa olin ihan varma että tulee poika (ja tuli), nyt ei mitään hajua. Aion kyllä kysellä sitten ultrassa, en todellakaan malta odottaa synnytykseen asti. :D
 
Mulla ekassa raskaudessa pahoinvointi oli tosi vähäistä ja loppu nopeesti. Poika tuli.

Nyt pahoinvointia ollu jo 9viikkoa lähes päivittäin ja tosi pahana. Oksentanu oon 5 viikkoo lähes päivittäin. Olot viittais tyttöön ja samoten tuo nub teoria.
 
Mulla kolme aiempaa raskautta ilman pahoinvointia, hiukset, kynnet ja iho oli niin hyvässä kunnossa. Maha ollut joka kerralla mukamas poikamaha..
Tässä raskaudessa oli vaihe kun olin todella huonovointinen, väsynyt ja muutenkin todella jyrän alle jäänyt. Ei kukoista iho eikä hiukseto_O
Olen nähnyt unia että hoidan pientä poikavauvaa, pappikin tokaisi unessa että lapsen nimeksi määrätään Urho Uolevi:joyful:

Niin ja kolme tyttöä on entuudestaan
 
Tällä viikolla on rakenneultra ja näin unta että poika olis tulossa, saa nähdä pitääkö uni paikkaansa.
 
Poika ne sano ultrassa. Nyt kaikki lapset vieläkin menee vuoron perään mitään oireita ei raskaudesta ei edes potkuja, tää raskaus on ollut erittäin mietityttänyt mutta mulla on edessä tuo istukka mikä selittää etten tunne sen potkuja.

Mutta pahoinvointi oli alussa ja tytöstä se on koko raskauden ajan aina mutta pojista ei enää ole alkuvaiheen jälkeen. Ihan oireeton olo
 
Takaisin
Top