Äitiyspakkaus

Ompa jännä miten hitaasti mun pakkaus tulee! Kuitenki hävinny johku matkalle! :confused:
 
^ Mulla oli tehty päätös muistaakseni samana päivänä kun sulla, ja tuli jo viikko takaperin.
 
Kerkesinki tänään pestä kaikki äippäpakkauksen vaatteet, oli niin hyvä keli että vaatteet kuivu muutamassa tunnissa! :) Mutta.. pesin sem keltasen bodyn tumman pyykin kans, en uskaltanu pestä sitä muiden kans ko pelkäsin et se keltanen väri lähtee (niinku esikoisen pakkauksen vaatteet teki), ni nyt se body ei oo enää kirkkaan keltanen vaan sellanen sinapin keltanen! Ja ne tummat pyykit oli vielä sellasia et niitä on pyöritelty koneessa todella monta kertaa eikä pitäs enää väriä päästää! Niille muille äp-värikkäille vaatteille ei ollu käyny kuinkaan.. harmittaa vaan ko ihastuin niin siihen keltaseen bodyy ja nyt se on pilalla :sad001
 
Mullakin se keltainen otti vähän jotain väriä itseensä, vaikka pesin sata kertaa pyöriteltyjen vaaleiden ja värinkeräysliinan kanssa.
 
Vihdoin tännekkin tuli ilmoitus että äitiyspakkaus on tullut postiin! Mä ehdin jo huolestua kun toimituksessa on mennyt niin pitkään. Jee tänään hakemaan se! :) Lupasin yhdelle naiselle facessa että voidaan vaihtaa makuupussit keskenään, hänellä viimevuoden pöllö ja mulle tulee lammas jonka hän haluaa, me tykätää miehen kanssa siitä pöllö kuosista enemmän! :)
 
Velloin tuota pakkausta läpi (on ollu liki koskematta sitten saapumispäivän) . Voi elämä ,miten pieni pipa ! Se ohkanen pikkupipa saa mut heti kyyneliin. Awwww.

T.Rotokastinen
 
Kerkesinki tänään pestä kaikki äippäpakkauksen vaatteet, oli niin hyvä keli että vaatteet kuivu muutamassa tunnissa! :) Mutta.. pesin sem keltasen bodyn tumman pyykin kans, en uskaltanu pestä sitä muiden kans ko pelkäsin et se keltanen väri lähtee (niinku esikoisen pakkauksen vaatteet teki), ni nyt se body ei oo enää kirkkaan keltanen vaan sellanen sinapin keltanen! Ja ne tummat pyykit oli vielä sellasia et niitä on pyöritelty koneessa todella monta kertaa eikä pitäs enää väriä päästää! Niille muille äp-värikkäille vaatteille ei ollu käyny kuinkaan.. harmittaa vaan ko ihastuin niin siihen keltaseen bodyy ja nyt se on pilalla :sad001

Hei elokuisten puolelta huutelen :)

Mistä päin olet kotoisin? Jos toimitus/ vaihto saadaan järjestettyä niin mielelläni vaihtaisin keltaisen bodyn vaikka johonkin ”tylsempään” väriin joka on enemmän omaan makuun :D

Asun Espoossa eli pääkaupunkiseutu tai Turun alue onnistuu helposti :P
 
Tuolta kesäkuisista huutelen, että onko täällä joku joka haluis vaihtaa lammasmakuupussin viime vuoden pöllöpussiin. En ole pessyt pussia eli on ihan koskematon.:happy:
Eli mulla on toi pöllö ja haluisin vaihtaa siihen tän vuoden lammaspussiin.
 
Hei elokuisten puolelta huutelen :)

Mistä päin olet kotoisin? Jos toimitus/ vaihto saadaan järjestettyä niin mielelläni vaihtaisin keltaisen bodyn vaikka johonkin ”tylsempään” väriin joka on enemmän omaan makuun :D

Asun Espoossa eli pääkaupunkiseutu tai Turun alue onnistuu helposti :P

Anteeks ko vastaaminen kestäny! Mä oon Pohjanmaalta, eli välimatkaa sinne on :/
 
Tuolta kesäkuisista huutelen, että onko täällä joku joka haluis vaihtaa lammasmakuupussin viime vuoden pöllöpussiin. En ole pessyt pussia eli on ihan koskematon.:happy:
Eli mulla on toi pöllö ja haluisin vaihtaa siihen tän vuoden lammaspussiin.

Moikka! Missäpäin asustat? Itse asun Helsingissä, olisin voinut vaihtaa makuupussit päittäin jos onnistuisi jotenkin kätevästi - ja josset ole jo löytänyt vaihdokkia
 
Tuu-tikki87 sain jo vaihdon mein kaupungin facekirppiksen kautta.
 
Hei muuten, v.2017 pakkauksen saaneet, munana oli lappu, jossa pahoiteltiin lautasen ja lusikan puuttumista "toimitusvaikeuksista johtuen" ja ilmoitettiin, että korvaava tuote toimitetaan myöhemmin. Ei ole kuulunut. Onko muilla? Mites tuota korvaavaa tuotetta kantsus alkaa lähteä kyselemään? Kai ne siinä luulevat säästävänsä rahaa ku laitetaan lappu "toimitetaan myöhemmin" ja oletetaan et homma pakkauksen saajilta unohtuu...... Ärsyttää et pitää itte näitäkin pohtia, hommien pitäs sujua automatic.
 
Hei muuten, v.2017 pakkauksen saaneet, munana oli lappu, jossa pahoiteltiin lautasen ja lusikan puuttumista "toimitusvaikeuksista johtuen" ja ilmoitettiin, että korvaava tuote toimitetaan myöhemmin. Ei ole kuulunut. Onko muilla? Mites tuota korvaavaa tuotetta kantsus alkaa lähteä kyselemään? Kai ne siinä luulevat säästävänsä rahaa ku laitetaan lappu "toimitetaan myöhemmin" ja oletetaan et homma pakkauksen saajilta unohtuu...... Ärsyttää et pitää itte näitäkin pohtia, hommien pitäs sujua automatic.

Onks tästä muuten vielkään kuulunut mitään? Tokikin on jo se yks mittari kun itellä on -17 paketti..

Ja hitsi kun bongais tuon tänävuonna jakoon tulleen viltin jostain, olis kiva olla 2 kpl, jos toinen pesussa. Toimittaa meillä peitto/kapalointi virkaa, kun ei näillä säillä peittoa viitti käyttää.
 
Onks tästä muuten vielkään kuulunut mitään? Tokikin on jo se yks mittari kun itellä on -17 paketti..

Ja hitsi kun bongais tuon tänävuonna jakoon tulleen viltin jostain, olis kiva olla 2 kpl, jos toinen pesussa. Toimittaa meillä peitto/kapalointi virkaa, kun ei näillä säillä peittoa viitti käyttää.

Ei ainakaan mulle ole lähetetty mitään. Pitää laittaa Kelan sivujen kautta viestiä, että missä mättää....
 
Onks tästä muuten vielkään kuulunut mitään? Tokikin on jo se yks mittari kun itellä on -17 paketti..

Ja hitsi kun bongais tuon tänävuonna jakoon tulleen viltin jostain, olis kiva olla 2 kpl, jos toinen pesussa. Toimittaa meillä peitto/kapalointi virkaa, kun ei näillä säillä peittoa viitti käyttää.

Noni, tästä lisäinfona seuraavaa: jätin viestin Kelan verkkopalvelun kautta, sieltä soitettiin ja sanottiin et pitää viallisten ja puuttuvien tuotteiden osalta olla yhteydessä paketin toimittajaan (he vaan tekevät päätökset, eivät toimita); itellä oli rikkinäisiä neppejä vaatteissa jne, kaikkii en o käynyt läpi. Pitää ottaa yhteys tänne: Logistikas Hankinta, 040-8421001/ email aitiyspakkaus (at) logistikas.fi . Eivät tienneet Kelassa et paketista jäänyt uupumaan tuotteita? Erikoista on se, et 2017 pakkauksen tuotteiden viat ja ongelmat on laajemmin olleet tiedossa mut silti ei ole esim. Kelan sivuilla ohjeistusta jo valmiiksi, et mitä tehdä jos on viallisia kamoja pakkauksessa. Mut että näin....
 
Takaisin
Top