Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeks tuun tyylikkäästi vaan omanapaileen, mut v*tu korvakäytävän tulehdus! Sukeltamisesta... Hohhoi. Mitä vielä :D ja voin sanoa että kipeä on! En yhtään ihmettele enää jos lapset on kipeitä ja äkäisiä kun on otiitti. Vedän 800mg Buranaa kolmesti päivässä ja 1000mg panadolia kolmesti päivässä, enkä pysty nukkumaan! Sain korvatipat jotka ei vielä oo auttanut mitään... Huoooh. Kuolen tähän kipuun, koko korvalehtikin on tulessa :/

Vastailen paremmin kun saan aivot toimimaan :)

Voi twisted! Toivotaan että tipat alkaisi pikapikaa toimimaan, eikö niissä sen muutaman päivää mee että alkaa purra? Tai noh lääkkeissä ylipäätään... paranemista<3

Twisted. En kuulu tänne mut mun miehelle lääkäri sanoi et hae apteekista tippoja jotka puuduttaa ja siis auttaa korvakipuun. Löyty lasten hyllystä apteekista ilman reseptiä. Mahtaisko ne auttaa sulle. Orodrops merkkinen .

Ehkä mä tännekin vuoden sisään eksyn kunhan saan joskus luvan neloselle. :)

Täällä vietetty kuopuksen 2v synttärit:happy: itsellä menossa rv 22+4, ja viimeiset pari viikkoa on kyllä kroppa ollut kovilla pienestäkin rasituksesta. Voi olla kuumuus tai sitten laskeva Hb. Kävely on kaikista pahin, ei tarvitse kuin kilometri kävellä niin maha vetää kovaksi ja täytyy hidastaa tahtia :/ leikkipuistossa jaksan istuskella mutta lasten perässä juokseminen on kyllä rankkaa. Onneksi mies on vielä ensi viikon lomalla:happy:

Debille tsemppiä, vielä vähän aikaa kun pieni pysyisi yksiössään:shy:

Twistedille paranemista korvatulehduksen kanssa, ei kivaa :/

Äipällä hyviä ultrakuulumisia:happy:

m-inski, meillä on vielä lapset niin pieniä että auttaa kun menee väliin niin tappelu loppuu, en osaa yhtään antaa neuvoa, toivottavasti ne kirjalliset ohjeet auttavat :)

Hulille paranemista myös varpaan kanssa, toivottavasti paranee pian niin pääsette yrittämään ;)

Metsätähti onnea sankarille:)
Mulla meinaa olla samat ongelmat kun sulla ton mahan kovettumisen kanssa o.O
Nyt tähän iltaan huomaan että jotain hankaa vasempaa lonkkaa niin että jalan liikerata jää vajaaksi...
Tekee tosi kipiätä! Lienekkö muksu melskannu itsensä hermon päälle :o

Loora84, joo olin menossa hakemaan niitä tippoja, mutta farmaseutti sanoi että se on niin tymäkkä se mun antibioottitippa, ettei suosittele koska se puuduttava tippa voi viedä toiselta vaikutuksen. Sit se sanoi myös että jos vetää jo maksimit kipulääkettä, niin ei enää puudutukset auta :(

Ihana kuulla Deb että vauva jaksaa olla masusta ja voi hyvin :) Kunpa kasvaisi vielä monta viikkoa.

Loora, tervetuloa vaan tänne, tämähän on suurperhekuumeilijoiden ryhmä, ei kai tässä mitään kriteeriä ole millä lapsimäärällä saa kuumeilla taikka onko yritys päällä. Hyvin tänne on mahtunut me raskaanakin olevat :)

Mä luen paljon tätä ryhmää, mutta kommentointi valitettavasti jää ajanpuutteen takia. Ehkäpä pian olisi aikaa enemmän kun jään äitiyslomalle. Vielä kolme työpäivää pitää jaksaa ensi viikolla.

Niin ha me jotka ei enää edes kuumeilla mutta raskaaksi tullaan siitä huolimatta :D

Sandy miten sun raskaus on sujunut? Jaksuja vikoihin päiviin:) mä jään äitiyslomalle 23 päivä, vaikka en kyl tiiä miten se muuttaa tätä mun tilannetta;)

Vähiin käy päivät teillä ennen mammalomaa:happy: mä oon vaan niin onnellinen etten menny nyt kesäksi töihin, olis ollu aika tuskaista:wtf:

Mites muuten, ootteko ottanu äitiysavustuksen rahana vai pakkauksena näin monennen lapsen kohdalla? Mä katsoin että ihana tämän vuoden pakkaus, mutta kaikki vaatteet on jääny säästöön edellisiltä lapsilta ja periaatteessa ei tarviis yhtään lisää, mutta.. :think005

Me otettiin rahana! Vaikka se pakkaus olikin tosi ihana...
Tavaraa muutenkin aivan liikaa ja saatiin poikien vaatteita mun siskolta:) mitä tarvittiin (sitteri/kehto viritys, kantokassi rattaisiin) niin ostettiin torista;)

Me otettiin rahana! Vaikka se pakkaus olikin tosi ihana...
Tavaraa muutenkin aivan liikaa ja saatiin poikien vaatteita mun siskolta:) mitä tarvittiin (sitteri/kehto viritys, kantokassi rattaisiin) niin ostettiin torista;)

Meiltä saa postikuluilla kans vaatteita pojalle;) tosin suurin osa menee roskiin[emoji23]

Tohon vauvan kokoon kommentoin. Meillä on ollu vauvat kokoa 3100-3750g, ei radia koskaan ja aina on pitäny herätellä syömään. Tätä viimesintä vähiten.

Eikös radi vaikuta vauvan kokoon vain jos sokerit päin peetä, eli siis liian korkealla ja ei jatkuva hypoilukaan vissiin hyvää tee. Meillä vauvat kyllä aluksi heräilleet automaattisesti parin tunnin välein, vaikka on kello ollut soittamassa 3h siitä kun tissittelyn aloittanut, eli ei ole siis kelloon tarvinnut herätä. Sairaalassa piti soittaa kelloa heti kun sai vauvan olemaan syömättä edes sen pari tuntia niin saatiin sokerit mitattua, vähän jäi vaan tarkoitus hämärän peittoon, kun vastasyntynyt kuitenkin tissillä vietti aikansa jatkuvasti, joten eihän ne sokerit edes pääsisi laskemaan, mut se oli lysynä kotiuttamisen ehto, et sokerit mitataan... Mulla kans itellä ei ole radia ollut, mulla raskausaikoina tipahtelee verensokerit, aina piti olla jotain syötävää mukana ettei ala heikottamaan. Muksut olleet painoltaan 3-3,5kg ja ekaa lukuunottamatta syntyneet noin laskettuna aikana, esikoinen syntyi 38+1.

Juu, niinkai se on että jos sokerit kaakossa nii sit vauveli kasvaa liikaa...
Mulla noi arvot seikkailee ihan rajoissaan:)
Mun 3 isointa vauvelia lähti mummolaan ja tulevat ke takas,2 pienintä vaan kotona... hiukan outoa olla näin pieni perhe hetken:D rupesin tekemään mantelikalaa ja piti seiti paloja pakata takas pakkaseen kun tajusin että ei tarviikkaan armeijalle ruokaa tehä :D

Tsemppiä Twisted!

Mein oli kans 1 pari päivää viime viikolla reissussa ja kyllä oli ihan outoa... Näitä tosiaan vasta 3...:D Että en ihmettele äippä jos on vähän outoa sulla! :D Ja hei kiitti, oon unohtanu mantelikalan olemassa olon joten menee ens viikon ruokalistaan!

Ompas kivaa ku hiukan viileni mut on se sellainen tunkkanen ilma vieläkin....kohta ne koulut taas alkaa ja meillä osa innoissaan ja osa taas ei...pienimmät oottaa kerhoon pääsyä jospa se taas tästä oikean rytmin saa käyntiin aikanaan

Meilläkin odotetaan kerhokirjeitä innolla, postilaatikolla käyty innokkaasti! :D Vanhin aloittaa nyt seurakunnan päiväkerhon ja toisella alkaa lokakuun alusta 3-vuotiaiden kerho..:) Itse vaan oon ihan pihalla että mihin se kesä-ja heinäkuu oikein meni....

Takaisin