Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Twisted meillä lapset on painanut menemään alusvaatteisillaan/vaippasillaan pari viikkoa... poikkeuksena aamupäivän uimakoulut jotka ollaan aivan liian kuumalla rannalla... tänään vika päivä tätä, luojan kiitos!

Kyllä muksut juksentelee ympäriinsä ulos ja sisälle mut ite ei kyllä kerkee makamaan yhtään hyvä jos istua kerkee no vessassa heh...mies töissä yötä päivää ku kelejä on ite myös mut tuuraan sitä tai sen osia työtehtäviä huh menipä vaikeesti

Mä oon suosiolla pysyny lasten kans sisällä aamupäivät, oon sen verran varovainen ton arskan kans että en vaan uskalla lähtä pihalle kun ei noi vatipäät pysy varjossa :(

No niin nyt on käyty ultrassa ja istukka toimi niinku pitää/virtaukset hyvät ja pikku mies kasvaa - käyrällä, 2viikon päästä kontrolli... paino tällä hetkellä 1471g ja syntymäpaino näillä näkymin 2.7kg! Pieni miehen alku siis tulossa<3 että semmoinen ”sokerivauva” o.O
Rv 32+2

Ihanaa äippä et siellä masussa kaikki hyvin:)

Mitenhän depin tilanne?

Joo yhtenä kappaleena ollaan vielä, tulin sairaalaan kun aloin vuotaa verta. Sairaalassa alkoi supistelemaan. Nyt on vuoto loppunu eikä oo supistellu eilisen jälkeen ollenkaan. Vauva voi hyvin, samoin minä ja pääsen vielä kotiin pe tai la :) Saa nähdä kuinka kauan menee ennen ku vauva syntyy! Painoarvio oli maanantaina 1022g jo onneks <3 huomenna viikkoja 28+0

Huh hurjaa Deb! Onneksi vielä selvittiin säikähdyksellä!

Ihanaa äippä, että oli hyviä kuulumisia! Ja miten pieni hän on! Ite kun on synnyttänyt vain valtavia jässiköitä, niin hän tuntuu ajatuksena tosi tosi miniltä :D

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Hurjaa Dep, onneksi siellä vuoto ja supistelut loppuneet! Koita vielä hetki jaksaa, vaikka ollaanhan siellä jo hyvän kokoista neitiä:)

• Tykkään
Menninkäinen siis minä en näemmä osaa lapsia kasvattaa:p kaikki ollut aika minejä, koko haitari 2,6-3,6kg... joka oli 2,6kg syntyi rv 38 muut pyörineet siinä 40 tienoolla... esikoinen oli kans alle 3kg (2,9) ja syntyy 39+6...
hiukan turhauttaa tää Radi tuomio kun edes sen takia ei vauvat kasva:o

Toivotaan dep et vielä ehtii viikkoja tulla lisää...äippä ei muutako syöt sitä mikä tuntuu hyvältä ei ainakaan vauvantakia tarvi pastota....siis mulle ei oo ikuna tehty tota sokru juttua

Hienoa äippä että kaikki hyvin! Mikä ihana minimies sieltä onkaan tulossa! <3
Toiset ne kasvattaa jättiläisiä..:D
Olispa kiva saada sellanen nippa nappa 3 kiloinen joskus..:)

Hui Dep! Onneks vuoto ja supistelut loppuneet. Pienelle toivotaan lisää masuviikkoja! <3

Hui, onpas varmasti säikäyttänyt deb. Mutta hyvä et pieni vielä masussa viihtyy, toivottavasti useemman viikon:)

• Tykkään
Hienoa äippä että kaikki hyvin! Mikä ihana minimies sieltä onkaan tulossa! <3
Toiset ne kasvattaa jättiläisiä..:D
Olispa kiva saada sellanen nippa nappa 3 kiloinen joskus..:)

Hui Dep! Onneks vuoto ja supistelut loppuneet. Pienelle toivotaan lisää masuviikkoja! <3

Olis kiva saada lapsi jota ei tarviis herätellä syömään... eli reippaasti yli 3kg;)

Mie oon kyllä joutunu herättelee kaikkia, vaikka ovat olleet yli kolme kilosia... mut johtuu kyllä ihan radista, kun synnytyksen jälkeen ovat olleet sokerikontrollissa:)

Äippä mulla oli kolmas vähän alle 3kg ja alussa sitä piti herätellä 2h välein syömään. Se varmaan tahtoo olla noitten pienempien vauvojen kans. Mutta tämä oli ehkä helpompi synnyttää.

Mä joutunut herättelemään kaikki muita paitsi yhtä(3.6kg) raskasta hommaa varsinkin yöllä... minkäs teet!

Mäkin oon joutunu ihan tuota 4.5 kilostakin osastolla sokeriseurannan takia ja hetken aikaa kotonaki herätteleen.... Vauvantahtisuuteen saatiin lupa vasta kun oli syntymäpaino saavutettu takasi, kaikilla kolmella kerralla... tosin esikoinen saavutti syntymäpainonsa 4 päivää syntymästä... ja kaikki on hiukan kellastunu ni varmaan siks myös tarvinnu herätellä syömään...

Takaisin