Niskapoimu-ultra

Mulle taas sanottii et pitää paastota. Sehä täs ihmetyttää ku yhelle sanotaa yhtä ja toiselle toista..

Onkohan eri kaupungeissa eroa siinä, mitä verikokeita tehdään? Minulla lukee myös selvästi ohjeissa, että ei tarvitse paastota, eikä myöskään tarvinnut edellisillä kerroilla. Pissatesti pitää tehdä niin että ainakin 4 tuntia pissaamatta. Jos on epävarma, niin aina kannattaa soittaa neuvolaan ja tarkistaa.

Mä sain ajan ihan sinne loppupäähän niin pitää odotella vielä kaks viikkoa. :confused:

Mulla kans ens viikon maanantaina ultra ja jo jännittää. Varsinkin kun menin tutkimaan niitä mun veriarvoja ja ne ei ollu lähellekään sitä mitä keskimäärin... no, tämä sinänsä tuttua, että samoin oli esikoisen kohdalla ja silloin eivät onneksi seulat kuitenkaan hälyttäneet. Sain kyllä yhden arvon takia lähetteen äitipolille, mutta mä ramppasin siellä muutenkin radin takia niin totesivat että ei hätää.

Vielä pitäis muutama päivä jaksaa jännittää ennen nt-ultraa. Labrat otettiin viime viikolla ja tunnustan käyneeni harva se päivä Omakanta-palvelussa kurkkimassa, että onko niiden osalta uusia tuloksia päivittynyt. :rolleyes:

Huomenna ultra, jännittää! Ei olla löydetty lapsenvahtia, joten saa nähdä joudunko menemään yksin. Toivisin kyllä että mies pääsisi mukaan. Labroissa näköjään olivat ottaneet liian vähän verta, huomasin omakannasta, että jotain testiä ei olleet voineet ollenkaan tehdä. Siellä olikin kesäharjoittelija, joka juoksi viisi kertaa kysymään neuvoa kollegalta.

Täälä olis vielä viikko nt ultraan. Yllättävän nopeasti aika kyllä tuntuu kuluvan. :)

Lykkyä tykö Kräuterblutsaftille huomiselle ja Magpiellekkin parin päivän päähän!

N-P perjan...siis tänään! :wideyed:
Olin ihmeissäni miten naikkarilla oltiin näränä,kun en oo käyny,o_Ohyvänen aika,ei kaikki edes halua sitä!?:eek::meh:
Mut oudon luottavaisin mielin menossa:joyful:

Mulle tuli yllätyksenä, että saatiin nt-ultrassa jo tietää vauvan sukupuolikin 80% todennäköisyydellä! Oli myös 4D-ultra, mitä ei ainakaan esikoisen raskaudessa ollut. Tosin me oltiin erikoislääkärin vastaanotolla, joten en tiedä, oliko heillä tavallista hienommat laitteet.

Mulle tuli yllätyksenä, että saatiin nt-ultrassa jo tietää vauvan sukupuolikin 80% todennäköisyydellä! Oli myös 4D-ultra, mitä ei ainakaan esikoisen raskaudessa ollut. Tosin me oltiin erikoislääkärin vastaanotolla, joten en tiedä, oliko heillä tavallista hienommat laitteet.

Me saatiin kanssa tietää sukupuoli nt-ultrassa. :) 4D:hen päästään sitten rakenneultrassa. Kumpi tulossa? :p

Takaisin