Puolison reaktiot

Mun mies ei uskonut pelkkää haaleeta viivaa, digin jälkeen vasta innostui asiasta. Mies on vähän huolissaan mun jaksamisesta kun ei oo tukiverkostoa lähellä mutta muuten tosi onnellinen uutisesta.
 
Meillä on yksi lapsi -16 , ja tässä välissä ollut pari km 2v yrityksen aikana, joten kumpikaan ei uskalleta vielä oikein innostua. Toki hymy levisi kasvoille kun näytin testit, mutta vähän varovainen vielä asian suhteen.. Jospa se tästä pikkuhiljaa :)
 
Kun näytin miehelle ekan haamun niin se näki viivan, mut sit selvisi illalla et se luuli et se on se kontrolliviiva mitä pitää kattoa:D no sit tein Digin, siitä se sano et oon laittanu siihen oletusasetuksen päälle, noh, seuraavasta tikusta kuulemma oon itse piirtänyt tussilla:D no joo, kyllä se nyt uskoo ja on tosi onnellinen!
 
Kun näytin miehelle ekan haamun niin se näki viivan, mut sit selvisi illalla et se luuli et se on se kontrolliviiva mitä pitää kattoa:D no sit tein Digin, siitä se sano et oon laittanu siihen oletusasetuksen päälle, noh, seuraavasta tikusta kuulemma oon itse piirtänyt tussilla:D no joo, kyllä se nyt uskoo ja on tosi onnellinen!

Ihana !! :Heartred
 
Menin mieheni työmaalle kortin kanssa jonne olin sisäpuolelle testit liimannu. Kyynel tuli ja sydämestään piteli :D uskoi ettei olisi pystyny siihen enää (vaikka mua pari vuotta nuorempi). No, on vähä nopeatempoisempi herra ku epäili jo tuollasta vaivaiset 1-2kk:n yrittämisen jälkeen XD
 
Mä en uskaltanut itse katsoa testiä koska inhoan niitä negoja, joten kun aamulla pissasin tikkuun ennen kuin mies heräsi niin laitoin tikun katsomatta pöydälle testi-ikkuna alaspäin. Kun mies heräsi niin sanoin että tein testin mutta että pissaa tuli niin onnettoman vähän ettei sitä varmaa voi luotettavasti tulkita. Sanoin että voi katsoa mutta varmaan teen uuden myöhemmin. Mies katto sitä testiä ihan pokkana ja sit vaan sanoi että ”tämähän on ihan selvä” :grin

Ilonen ja onnellinen se on, mutta sanoi myös että eihän tätä nyt jotenkin vielä tajua, että onko tää nyt oikeasti vihdoin totta:Heartred
 
Mies oli varma että raskautuminen onnistuu heti kun vaan aletaan yrittämään, mutta itse tiedän faktoista paremmin ja olin skeptisempi. Sitten tein onnettoman viivan aamulla yksin kotona. Laitoin sekavassa mielentilassa viestillä että en ole ihan varma mitä sain aikaiseksi että viitsitkö katsoa itse testin kun pääset töistä. No illalla tuli viesti takaisin että yritetäänpä vielä uudelleen :D ei siis oikein vakuuttanut. No seuraavana aamuna molempien ollessa kotona tein viivatestin ja digitestin, molemmat selkeitä positiivisia. Ne kun sitten näytin niin hän tokaisi että "no näinhän sen pitikin mennä". Hänen luonteeltaan en siis odottanutkaan mitään elokuvakohtausta missä on itkua ja ilotulituksia, mutta sain hauskan mitäs minä sanoin-reaktion :)
 
Minä ryntäsin vessasta testin kanssa viivan alettua nousta esiin ja ilmoitin, että tähän tuli haalea viiva! Mies nappasi testin käteensä ja hämärämmässäkin valaistuksessa näki viivan, sanoi rauhallisesti hymyillen "ihanaa" ja pussattiin. On hänelle tullut sitten huoliakin, pohtii, miten vauva vie paljon aikaa ja joutuu ehkä jättämään pois jonkun monista harrastuksistaan ja miettii, tuleeko hänestä hyvä isä. Mutta pääasiassa ilahtunut. :)
 
Mies tuumas ensimmäisenä että nyt täytyy kai oikeesti alkaa katteleen uutta autoa :grin Hymy oli kyllä herkässä :)
 
Mies oli tietenkin onnellinen. Esikoista yritettiin puoltoista vuotta ja tätä toista melkein neljä. Ekan päivän kulki viilipyttynä mutta seuraavana päivänä suunnitteli jo rattaiden ostoa ja sitä, että josko hän rakentaisi tällä kertaa itse pinniksen eikä osteta valmista. :D
 
Annoin miehelle eilen tulostetun lab listan jossa luki u-hcg-o ja posit. Se katto sitä hetken ja sano ettei ymmärrä tästä mitään ja sitte linkitin sille auki ton hcg:n ni hymyhän sieltä tuli vastaukseksi ja on ollu hyvin Ilonen uutisesta.
 
Iloinen mies :) ekasta lapsesta oli plussatestistä järkyttynyt, kun pelkäsi sitä millainen isä hänestä tulee, mutta nyt kun on saanut olla kohta 2v isi, niin ihan eri reaktio oli nyt tästä plussasta :Heartred
 
Mies oli työreissussa kun tein testin ja illalla lapset saatuani nukkumaan soiteltiin ja sanoin että voipi olla niin että tämän työmaan jälkeen saat pitää sen pitkän loman (aiemmin oli vitsailtu että kun juuri alkanut rakennustyömaa kestää 9kk niin sen jälkeen onkin hyvä pitää kesälomat ja isyysloma:grin) Mies siihen että "vai niin meinaat ookko testannu vai?" "Juu tuli aamulla haalee plussa, pitää kai testata uudelleen parin päivän päästä.." mies: "eikös ne oo muukki muksut haaleesta plussasta saanu alkunsa" :hilarious:
Pienen hiljaisuuden jälkeen tuumas hieman ilkikurisesti että "sä tuut kyllä aika kalliiksi mulle.." Minä siihen että ihan itse kylvämääsi viljaa saat niittää :wink
 
Meillä mies on niin juro ja perinteinen suomalainen mies, että kovin maailmaa mullistavaa reaktiota ei voinutkaan odottaa. Tällä kertaa laitoin kuvaviestin positiivisesta raskaustestistä heti aamulla ensimmäisenä, kun mies oli kaverinsa kanssa kalareissulla. Vastasi "Huomenta rakas :Heartred onnea" kysyi sen jälkeen vointia ja totesi että kai niistä hänen siittiöistään oli sittenkin johonkin :grin
 
Mies epäröi jonku päivän ku sain alkuun ihan haaleita viivoja, ja nyt ku oon reissussa niin se kyselee joka päivä miten voin ja vieläkö on salamatkustaja kyydissä. Itse ehkä enemmän jännitän ja mietin taas että miten jaksaa ja millanen raskaus tulossa, mutta aina kaikesta selviää!
 
Hymyiltiin ja halattiin, sitten mies riensi ensimmäisenä kertomaan esikoiselle että olisi pikkusisarus tulossa. :) Tämä esikoinen ei vielä kerro eteenpäin asioita. :D
 
Onnellinen, rauhallinen, suunnitteleva ja innostunut. Näitä rakas mieheni oli kun plussatestin näki ja keskustelimme :love7
 
Mä tein viimeviikolla testin, kun alkuraskauden oireita oli jo vaikka mitä havaittavissa. Tein testin aamulla, kun mies oli mennyt jo töihin. Plussahan sieltä tuli. Aika epäuskoisena ja samalla riemuissani jouduin kärvistelemään koko päivän, ennenkuin mies tuli töistä ja pääsin kertomaan. Halusin nähdä hänen ilmeensä, enkä siksi soittanut tai laittanut viestiä kesken päivän. Meillä oli ollut just edellisenä päivänä juhlapäivä ja annoin ns. Myöhästyneenä lahjana hänelle rasian, minkä sisälle olin tehnyt kortin, jossa luki onnea isi ja kortin sisällä oli positiivinen testi liuska. (Toisesta kierrosta pillereiden jättämisestä onnistui.) Mä odotin jännittyneenä vieressä, kun mies avas laatikkoa ja tekstin / testin nähneenä hän totesi, et tuleeks meille vauva ja sit molemmat kyyneleet silmissä halattiin ja pussattiin. Miehelle tämä on ensimmäinen. Minulle kolmas.
 
Takaisin
Top