Oireet

Hmm, mulla 39+3 eikä suurempia kipuja tai muita merkkejä. Joka päivä pari kertaa pientä menkkakipuilua sen verran että sen juuri huomaa. Kivuttomia harjoitus/ärsytyssupistuksia on enemmänkin. Saa nähä meneekö paljonkin yli..

Täälä tismalleen samat viikot ja tuntemukset..
 
Viime yönä jo fiilistelin että lähtö tulee ku supisteli noin klo 00-2, mutta supistukset loppui kuin seinään yhtäkkiä. Ei ole aikasemmista raskauksista antanu mitään ennakkomerkkejä, joten olin ihan varma et nyt alko synnytys. Aamulla sit heräsin pettyneenä ja yhdessä palassa. :wtf: Ei auta ku odotella. La vasta sunnuntaina, joten eikai se auta hoppuilla. :joyful:
 
Oltiin kahden aikaan metsälenkillä ja pysähtyessä lorahti kaksi kertaa jotain housuun niin, että siteestä huolimatta kastui housut. Hetken päästä siitä pääsin tarkistamaan onko valkovuotoa vai mitä niin sen että housut ehdin laskea niin lorahti kunnolla jotain nestettä, ainakin desin verran! Nyt tässä ollaan menossa naistenklinikalle tikuttamaan oliko lapsivettä, vai jotain muuta eritettä?! :D
 
No eipä ollut lapsivettä, aaaargh! Että siihen on nyt sitten tultu, että pissit lorisee housuun tuosta noin vaan :D Kyllä turhauttaa.
 
No joo mä en käsitä! Koska vaikka on kova pissa hätä niin pystyn sitä kyllä ihan helposti pidättää?! Niin miten voi tolleen sitten lorista housuun ilman mitään pissa hädän tunnetta edes, tosi kiva :D
 
Taas verenpaineet huitoo taivaassa mutta synnärillä olivat sitä mieltä että jos aamulla on vielä niin sitten neuvolaan. Kun taas neuvolassa neuvottiin olla yhteydessä synnärille, ottavat yleensä tarkistukseen näin korkeat paineet. No...
 
Jälleen kipuilevia supistuksia. Enkä ole koko yönä nukkunut.
 
Kenelläkään muulla sisäreidet/nivuset kipeät? Ei satu jos istun tai makaan mut kävellessä ja seistessä sattuu. Synnytystä odottavan oirelista vaan pitenee...

Ketterä, ootko synnärillä tarkistuksessa tai synnyttämässä?
 
Mulla on ihan jäätävät turvotukset. Kaikki vesi minkä juon ja jota juon paljon jää mun kroppaan. Ei tarvii ees käydä vessassa. Viime torstaina oli neuvola, ja kun nyt mittasin ni painoo tullu viikossa neljä kiloa. Älytöntä!
 
Mulla vauva potkii jonnekin hermoon niin, että vasen jalkaa lähtee aina alta kokonaan! Ihan kamala tunne, tuntuu kuin jalka lähtis irti. Tosi kivoja nämä kaikki oireet :D
 
Tänä yönä ei supistanut mutta turvotus on häiritsevä tekevä. Kiva kun tämä on vain tälläistä muutaman päivän kestävää.
 
Mulla myös nivuset kipeät. Vihloo varsinkin vasenta nivusta. Sormien nivelet kipeet ja oon huomannu tuon saman että vettä voi juoda ihan kuinka paljon vaan eikä pissata. Myös ikeneni on arat ja langottamisen ja pesun jälkeen vuotaa hulluna verta. Yöt on katkonaisia ku puutuu ja pää käy kierroksilla. Tosi kivoja nää loppuvaivat..:shifty: Rupee oleen rv 40 täynnä, joten voisihan nää jo syntyäkin...:)
 
Mulla alkaa olla lonkat ja pakarat aiva paskana.. tiedä enää miten nukkua kun ei oo ku kaks asentoa.. vasemmalla tai oikealla kyljellä:shifty:
Tuu jo ulos!!:smiley-angelic001
 
Että pitikin sairastua pikku flunssaa, on kiva aivastaa kun sattuu alamassuun. Kyllä tässä odotellaan että synnytys käynnistyisi vihdoin ja viimein. On tukala olo, mutta supistukset ei vaan vielä tuu sillä rytmillä kuin että synnärille pääsisi.
 
Takaisin
Top