Turun seudun odottajat

Suosittelen Kaarinassa V-s lääkäripalvelua ja Jussi Savonlahtea. Hinta 120€ ja todella ammattitaitoinen ja ihana lääkäri!
 
Suosittelen Kaarinassa V-s lääkäripalvelua ja Jussi Savonlahtea. Hinta 120€ ja todella ammattitaitoinen ja ihana lääkäri!
Kiitos vinkistä. Harmi, ettei ollut ilta-aikoja, jotta mieskin pääsisi tueksi mukaan.
 
Onko teillä niskapoimu-ultra jo häämöttämässä? :) Mä mietin että sit ku alkaa olla niskapoimu-ultrat tehtynä niin pitäiskö meidän sopia joku miitti? :)
 
Onko teillä niskapoimu-ultra jo häämöttämässä? :) Mä mietin että sit ku alkaa olla niskapoimu-ultrat tehtynä niin pitäiskö meidän sopia joku miitti? :)
Joo, mulla ois ens viikolla. Hauska ois nähdä kyllä!
 
Tuolla salaisten puolella olenkin kertonut, että tänään oli NT-ultra ja pikkuinen oli normaalisti kehitttnyt. Olisi myös hauska tavata :hello2
 
Tsemppiä! :) Mua jännitti tänään kans niin paljon että hihittelin vaan hervottomasti kun näin lopulta vauvelin :wink
 
Hyvin meni.:happy: Kuulemma kaikki kunnossa vauvalla. Voipi huokaista helpotuksesta. Kovasti se siellä esitteli itseään.:dance008
 
Takaisin
Top