Turun seudun odottajat

Keskustelun 'Tammikuiset 2019' aloitti Gerbera82, 12 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Gerbera82 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Tänne ketjuun vois kirjoitella mietteitään kaikki Turun ja lähiseudun odottajat.:happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. Gerbera82 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Voin vaikka aloittaa. Onko joku synnyttänyt TYKSissä ja minkälainen paikka se on synnyttää?
  3. ihuna Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

No niin:happy:
    Mä oon synnyttänyt salossa 2012 koska halusin vaikka Turussa asuttiin. 2015 synnytin tyksissä eikä pahaa sanottavaa:)
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. Ihmekö77 Tuttu foorumilla Tammikuun äidit 2019

Mä olen synnyttänyt 2007 ja 2010, eli aikaa aikaa sitten :shy:
    Ensimmäinen kesti ja kesti, mutta sain hyvää hoitoa vaikka henkilökuntakin vaihtui välissä. Toinen käynnistettiin rv 42+1 ja sitäkään ei ole mitään negatiivista palautetta annettavaa...
    Onko siellä tehty jotain remonttia viimeaikoina, eikö se ole edelleen niissä vanhoissa tiloissa???
  5. Gerbera82 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Tohon remonttiasiaan ei osaa vastata mut itse kysyisin onko siellä Tens-laite? Arvelin seuraavassa synnytyksessä käyttää.
  6. mansikkamehu Aloittelija

Täällä yks turun seudulta oleva, tai oikeastaan kaarinassa asustellaan :) kiva että meitä oli niinkin monta tammikuista ja turkulaista!
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Määseolen Aloittelija Tammikuun äidit 2019

Noniin, hyvä kun porukka löysi tänne :) Eli se mun kehitelmä ei sopinut tän paikan sääntöihin. Kiitos Gerberalle ku järjestit tän!
    • Tykkää Tykkää x 1
  8. Määseolen Aloittelija Tammikuun äidit 2019

Mä synnytin kans TYKS:issä ja jäi tosi hyvä mieli siitä palvelusta! Synnytys oli pitkä ja näin monta kätilöä mut 90 % oli tosi jees Tens-laitetta ei kyl mulle ehdotettu.
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Määseolen Aloittelija Tammikuun äidit 2019

Mut niitä saa muistaakseni lainata jostain ja varmaan voi ottaa sit mukaan sinne.
  10. Rauha80 Tuttu foorumilla

Huutelen ryhmän ulkopuolelta että synnytin viime vuonna tyksissä ja Tens- laitteita on saatavilla. Hyvin toimi itsellä, tykkäsin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Gerbera82 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

Hyvä juttu! Haluisin lääkkeettömänä tällä kertaa synnyttää. Saa nähdä onnistuuko.
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Pomppis/84 Aloittelija

Nyt mäkin löysin tämän ryhmän :grin En näemmä ole vielä ihan sinut tämän foorumin käytön kanssa.
    Suosittelen! Tuolla tammikuisissa kerroinkin,että äitiysjooga antoi tosi hyvät eväät lääkkeettömään synnytykseen.
  13. Määseolen Aloittelija Tammikuun äidit 2019

Jep, äitiysjooga antoi mullekin paljon :Heartred Täytyy aloittaa se tässäkin raskaudessa taas.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Gerbera82 Ihastunut foorumiin Tammikuun äidit 2019

En oo joogannut ikinä. Ois jännää kokeilla joskus. Voiko sitä ruveta harrastamaan näin raskaana yhtäkkiä?
  15. Pomppis/84 Aloittelija

En mäkään ennen raskautta ollut kuin muutaman kerran kokeillut,eli hyvin voit aloittaa. Se on niin paljon lempeämpää ja jotenkin ei-niin-tavoitteellista. Mun mielestä oli ehkä paras tunne,kun muutkin oli samassa tilassa,ehkä vähän kömpelöinä mahojensa kanssa :wink
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Määseolen Aloittelija Tammikuun äidit 2019

Jos aloittaa ekan kerran joogan raskausaikana, niin on suositeltavaa mennä raskausajan joogaan. T: Tuleva joogaope
  17. Äippä82 Peruskäyttäjä

Olen myös synnyttänyt tyksissä kolme tyttöni, ekasta synnytyskerrasta ei kovin paljon hyvää sanottavaa mutta toinen ja kolmas kerta oli positiivinen kokemus, ihanat kätilöt synnärillä.
  18. Määseolen Aloittelija Tammikuun äidit 2019

Onpa kiva kuulla että toinen ja kolmas synnytys voi olla positiivisempi kokemus kuin eka :) Mä vähän pelkään ekan kokemuksen jälkeen että miten menee.
  19. Helmivauva2019 Aloittelija

Hei. Juuri my
    uuttanut Raisioon ja vm.81.
  20. starlight Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

.
    Last edited: 25 kesä 2019

Jaa tämä sivu