Nyt tämmönen on-pläjäys-avautuminen... Sain eilen tietää mieheni siskon olevan raskaana, la tammikuussa :'( ihana, ihana uutinen mutta täysin odottamaton, kyseinen nainen miehensä kanssa on (ainakin julkisesti) vannonut ettei lasten aika ole vielä vaan haluavat vielä matkustella ja nähdä maailmaa. Toki en voi tietää, mitä todellisuus on, voihan olla että heilläkin on yritystä pidempään...
Jotenkin isku oli aivan järjetön kun mieheni eilen sen kertoi. Virallisesti minä saan tietää vasta juhannuksena kun näemme. Olen siis tottakai onnellinen heidän puolestaan ja tulevasta vauvasta, mutta on niiiiiin surullista kun tässä on viimeisen vuoden ajan toivonut että itse saisi olla aina seuraavassa perhetapaamisessa se joka kertoo raskaudesta
Ja jos asia ei olisi jo nyt tarpeeksi rankka, niin se että vielä muutama viikko sitten omassa testissäkin näkyi haamu, kahteenkin otteeseen, mutta niin täti vain kurvasi paikalle (5 päivää myöhässä). Jos tuo haamu olisi ollut oikea plussa, meilläkin la olisi ollut tammikuun lopulla.
Nyt tekee mieli vaan riipasta kännit. Ehkäpä juhannuksena pääsen toteuttamaan tän haaveen..