Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun ihmettelit, että hormoniko ne raskausoireet aiheutti eikä itse raskaus, niin siihen viittasin :) Ja joo, kohonnut progesteroni aiheuttaa nuo kaikenmaailman ärsyttävät ja hämmentävät loppukierron oireet, jotka helposti sekottuu raskausoireisiin. Koska nouseehan se tosiaan sillonki, kun raskaus alkaa. Oppinu tässä melkeen 3 vuoden yrityksen aikana, että mihinkään oireeseen tai oireettomuuteen ei voi luottaa :shifty:

Okei, nyt ymmärsin.:joyful: Kolme vuotta on kyllä kohtuuttoman pitkä aika odotella, toivottavasti kohta jo onnistaisi.:king

Voi Heitsu, oon niin pahoillani!! :( Supertsempit!!! <3

Luruh,mikä dpo sulla oli nyt kun testasit? Jos vaan ei vielä näy. :)

Alinah, jospa ne tallettelukerrat kuitenkin riittäisi, toivotaan näin! Mikä päivä sun on tarkoitus testata?

Mites Kirppu, onko kivut helpottaneet?

Hei kaikille [emoji813]️ oon koittanut ottaa vähän iisimmin ja ajatella vähemmän koko lapsi-asiaa, niin ei ole tullu täälläkään käytyä niin paljoa. Ja muutenkin edelleen mielenkiinnolla luen keskustelua mut en oikein osaa osallistua. Muuten kuin omalla navallani, tässä siis sitä:
Meillä laskujeni mukaan yk9 menossa, dpo 7 tänään. Ovis tapahtui vasemmalta eli terveeltä puolelta, odotukset on siis jälleen kovin korkealla... Ja nyt on tän päivän ajan olleet rinnat tosi kipeät, mielestäni kipeämmät kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa. Oon maannut pari päivää flunssassa kotona ja keskittynyt yhteen intohimon kohteeseeni, synnytysvideoiden katseluun :D löysin YouTubesta brittisarjan nimeltä The Midviwes joka kertoo synnytyssairaalan elämästä. Tosi mielenkiintoista mutta pahentaa tietty tätä kuumetta entisestään.

Voi Heitsu, oon niin pahoillani!! :sad001 Supertsempit!!! :Heartred

Alinah, jospa ne tallettelukerrat kuitenkin riittäisi, toivotaan näin! Mikä päivä sun on tarkoitus testata?

Kiitos.Tässä on yritetty jo kohta 5v niin pettymykset sattuu edelleen.

Okei, nyt ymmärsin.:joyful: Kolme vuotta on kyllä kohtuuttoman pitkä aika odotella, toivottavasti kohta jo onnistaisi.:king

Toivotaan, luomuna ei tosin saada enää edes yrittää ja pitää endoa leikellä ennen seuraavaa hedelmöityshoitoa, mutta ehkä joskus vielä :rolleyes:

Nyt tämmönen on-pläjäys-avautuminen... Sain eilen tietää mieheni siskon olevan raskaana, la tammikuussa :'( ihana, ihana uutinen mutta täysin odottamaton, kyseinen nainen miehensä kanssa on (ainakin julkisesti) vannonut ettei lasten aika ole vielä vaan haluavat vielä matkustella ja nähdä maailmaa. Toki en voi tietää, mitä todellisuus on, voihan olla että heilläkin on yritystä pidempään...

Jotenkin isku oli aivan järjetön kun mieheni eilen sen kertoi. Virallisesti minä saan tietää vasta juhannuksena kun näemme. Olen siis tottakai onnellinen heidän puolestaan ja tulevasta vauvasta, mutta on niiiiiin surullista kun tässä on viimeisen vuoden ajan toivonut että itse saisi olla aina seuraavassa perhetapaamisessa se joka kertoo raskaudesta :sad001

Ja jos asia ei olisi jo nyt tarpeeksi rankka, niin se että vielä muutama viikko sitten omassa testissäkin näkyi haamu, kahteenkin otteeseen, mutta niin täti vain kurvasi paikalle (5 päivää myöhässä). Jos tuo haamu olisi ollut oikea plussa, meilläkin la olisi ollut tammikuun lopulla.

Nyt tekee mieli vaan riipasta kännit. Ehkäpä juhannuksena pääsen toteuttamaan tän haaveen..

Voi Heitsu, oon niin pahoillani!! :sad001 Supertsempit!!! :Heartred

Testasin dpo10 et tosi ajoissa kyllä..

Mä oon ihan sekasin tän mun kierron kanssa. Normaalisti siis kierto ollu 28 päivää mut nyt viimeset 3kk ollu vaan 26. Tänään kp26 ja eilen ja tänään nippaillu alavatsaa silleen ku ois menkat alkamassa. Jos ei nyt viikonlopun aikana ala niin sit testailen mut muuten tässä odottelen uutta kiertoa.

Nyt tämmönen on-pläjäys-avautuminen... Sain eilen tietää mieheni siskon olevan raskaana, la tammikuussa :'( ihana, ihana uutinen mutta täysin odottamaton, kyseinen nainen miehensä kanssa on (ainakin julkisesti) vannonut ettei lasten aika ole vielä vaan haluavat vielä matkustella ja nähdä maailmaa. Toki en voi tietää, mitä todellisuus on, voihan olla että heilläkin on yritystä pidempään...

Jotenkin isku oli aivan järjetön kun mieheni eilen sen kertoi. Virallisesti minä saan tietää vasta juhannuksena kun näemme. Olen siis tottakai onnellinen heidän puolestaan ja tulevasta vauvasta, mutta on niiiiiin surullista kun tässä on viimeisen vuoden ajan toivonut että itse saisi olla aina seuraavassa perhetapaamisessa se joka kertoo raskaudesta :sad001

Ja jos asia ei olisi jo nyt tarpeeksi rankka, niin se että vielä muutama viikko sitten omassa testissäkin näkyi haamu, kahteenkin otteeseen, mutta niin täti vain kurvasi paikalle (5 päivää myöhässä). Jos tuo haamu olisi ollut oikea plussa, meilläkin la olisi ollut tammikuun lopulla.

Nyt tekee mieli vaan riipasta kännit. Ehkäpä juhannuksena pääsen toteuttamaan tän haaveen..
Mua on tehny taas tosi pahaa mun esikon ryhmä yli puolet on raskaana! Eilen lähdin lätkimään sieltä. Me alotettiin yrittää pojan ollessa 3kk (eli ekoina kaikista)!!! Kaks keskenmenoa tässä välissä enkä vieläkään oo raskaana! Oikeesti itkettää ja vit**aa kun pientä apinaa. Toki mä olen onnellinen kaikkien puolesta mut oikeesti! Olis jo musta meidän vuoro.:( Kohta 1,5v yritystä takana. Enkä oo jotenki päässy vielkään yli siitä et meille ei tuu 2018 vauvaa. Ihan tyhmä juttu oikeesti kun toivoin parilliset synttäri vuodet ihminen on vaan tämmönen haaveilija, mut ei mua haittaa vaik tulis 2019 vauva kuhan tulis pian odotetaan jo häntä niin kovasti. <3 Tsempit sinne!

Kävin eilen lukee omakantaa ja 1.6 käynnistä sinne kirjattu että jos ei tästä tärppää, jatketaan pistoshoitoa heti että ei tarvita välikiertoja. Viimeisimpiin pistoshoitoihin yhdistetään inseminaatio. Eli niihin varmaa sit syksyllä!

Ruusunlehti, toivotaan, että on enneuni.
No, oma uneni viime yöltä olikin aikalailla muuta. Pohjustuksena: olen eronnut 16 vuotta sitten ja ollut naimisissa nyt 12 vuotta. Unessa minulla on edelleen seksisuhde exääni, ja nyt tuli otettua riski: kuka on kakkosen isä!! (tämä ”unisuhde” on jatkunut vuosia ja vuosia)
Sinänsä aikamoinen juttu, sillä olen tosielämässä steriili ja vain donor-IVF-hoitoinen jne. että kyllä se ajatus kovasti laukkaa unissa :)

Osan unista sietää heittää romukoppaan heti, mutta osa unista on enneunia. Me ollaan mun miehen kanssa naimisissa oikeastaan, koska hän näki musta kolmesti tiettyä unta jossa mentiin mun ymmärryksen mukaan naimiisiin. Silloin oltiin ystäviä.
Toivotaan, toivotaan. Toivossa on hyvä elää, vaika joskus on kai tarpeen päästää irti. Se aika ei ole vielä.

Täällä alkoikin sit yk3, tai no yk2 sen kohdunulkoisen jälkeen. Kierto venyi useamman päivän, mut helpotus että täti tuli kerran ei raskaana olla. Ehdin jo pelätä et hormonitoiminta on vieläki sekaisin, mut jos se tästä tasaantuisi. Ehkä tästä kierrosta...

Mymmeli: kyllä on.. paljastukin että kivut johtui siitä että mulla oli monen monta päivää normaalia aiemmin todella voimakas ovis.. [emoji85]

Nega (taas) testattu dpo 11. Jotenkin musta tuntuu että kaikki ei ehkä ole normaalisti down there.
Voiko ihan normi gyne tarkastuksessa tutkia/tulla ilmi jos on jotain mikä vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen? Vai mihin pitää mennä jos haluaa tutkituttaa että suunnilleen kaikki kunnossa? :grin

Mymmeli: kyllä on.. paljastukin että kivut johtui siitä että mulla oli monen monta päivää normaalia aiemmin todella voimakas ovis.. [emoji85]

Oliko sulla siis km 30.5 ja vuoti 3.6 asti? Koska sulla alkoi ne kivut ja millaisia muita oireita oli?

Mulla on ollu niin outoo sen km jälkeen, joka oli 24.5 ja vuoto loppu 2.6 (kesti 9pv, rvt oli 5+2 kun alkoi vuotaa, kesken oli varmaan menny jo aiemmin).

Viikko sitten 7.6-10.6 tuli ruskeaa venyvää limaa ja oli maha välillä tosi kipeä. Sit 10.6 illalla lorahti verta reilummin. Sen jälkeen ollu lähes kuivaa.

Mun naama on ollu jo viikon ihan täynnä hirveitä hormonifinnejä ja sit mun nännit ollu super kipeet 3-4pv. :eek:

Oletteko jo ehtineet talletella km jälkeen eli olisko mahdollista, että tästä oviksesta ois jo jotain tarttunut matkaan? :cool:

Äh, vannoin etten testaa nyt viikonloppuna mut nyt kuitenki mietin et pitäiskö sittenki testaa :hilarious:

Menkat pitäis alkaa tänään eikä ainakaan vielä kuulu. Onhan tässä vielä päivää jäljellä mut yleensä alkaa aina heti aamusta...

Nega (taas) testattu dpo 11. Jotenkin musta tuntuu että kaikki ei ehkä ole normaalisti down there.
Voiko ihan normi gyne tarkastuksessa tutkia/tulla ilmi jos on jotain mikä vaikuttaa negatiivisesti raskautumiseen? Vai mihin pitää mennä jos haluaa tutkituttaa että suunnilleen kaikki kunnossa? :grin
JJuliaA, jaa-a, tarkoitatko normi-gynellä terveyskeskuslääkäriä vai yksityistä vastaanottoa? Meillä oli kunnan terveyskeskuksen puolesta vastaus lapsettomuuteen lähete kaupungin naistenklinikalle, eikä mitään tutkittu TK: ssa (siellä kysyttiin vain, ettö onhan tarpeeksi seksiä). Jonkin verranhan se vaatii tutkimusta, lantion alueen ultraääntä ja verikokeita, että pääsee kärryille, missä mennään. Tai onko jollain kokemusta, että näissä hommissa olisi selvyys tullut pelkästään "kopeloinnin", oireiden/oireettomuuden tai kierron säännöllisyyden tmv. perusteella?

JJuliaA, jaa-a, tarkoitatko normi-gynellä terveyskeskuslääkäriä vai yksityistä vastaanottoa? Meillä oli kunnan terveyskeskuksen puolesta vastaus lapsettomuuteen lähete kaupungin naistenklinikalle, eikä mitään tutkittu TK: ssa (siellä kysyttiin vain, ettö onhan tarpeeksi seksiä). Jonkin verranhan se vaatii tutkimusta, lantion alueen ultraääntä ja verikokeita, että pääsee kärryille, missä mennään. Tai onko jollain kokemusta, että näissä hommissa olisi selvyys tullut pelkästään "kopeloinnin", oireiden/oireettomuuden tai kierron säännöllisyyden tmv. perusteella?
Tarkoitan ihan yksityistä gyneä. Jos menisi käymään :bored: Mietin vain että miten tästä pitäisi lähteä etenemään :sour:

Äh, vannoin etten testaa nyt viikonloppuna mut nyt kuitenki mietin et pitäiskö sittenki testaa :hilarious:

Menkat pitäis alkaa tänään eikä ainakaan vielä kuulu. Onhan tässä vielä päivää jäljellä mut yleensä alkaa aina heti aamusta...

Ei tarviikaan testata.. sieltä se täti kurvas paikalle... :sorry:

Takaisin