Ultrakuulumiset

Aemila

Puuhakas puhuja
Toukokuiset 2024
Kuinka moni aikoo käydä varhaisultrassa ennen kunnallista? Edellisestä käytiin 7-8viikoilla, nyt olen ajatellut koittaa malttaa mieleni julkiselle puolelle. :)
 
Minäkin meinaan malttaa ekaan kunnalliseen ultraan. Niin mentiin toisenkin aikana vaikka mieli oisi tehnyt mennäkin aiemmin jo [emoji4]
 
Miun on pakko mennä aikasemmin, kun eka lapsi syntyi sektiolla. Ettei vaan oo kiinnittyny haavaan se alkio tms. Mut saapahan tietää jo aikasemmin, et onko kaikki hyvin :happy:
 
Mekin päästään varhaisultraan automaattisesti koska lääkitys ja niin monta keskenmenoa takana. Ajattelin myös rv 7 kun oma neuvolatäti palaa lomalta. Hän on niin ihana ja kun meillä on muutto tulossa toiselle paikkakunnalle niin haluan hänen asiakkaakseen vielä. :)
 
Miun on pakko mennä aikasemmin, kun eka lapsi syntyi sektiolla. Ettei vaan oo kiinnittyny haavaan se alkio tms. Mut saapahan tietää jo aikasemmin, et onko kaikki hyvin :happy:
Saako kaikkia edellisen sektiolla synnyttäneet automaattisesti ultran?
 
Saako kaikkia edellisen sektiolla synnyttäneet automaattisesti ultran?

En tiedä miten on Suomessa, mutta täällä Saksassa ei käydä neuvolassa (kun niitä ei ole) vaan tavallisella naistenlääkärillä, ja siellä ne tekee mieluummin ylimääräisen kontrollin varmuuden vuoksi. Koska sektion jälkeisessä raskaudessa on kuitenkin enemmän riskejä (heidän mielestään).
 
Mä varasin ar-ultran. En siksi, että olis historiaa taustalla, vaan siksi, että haluan tietää onko oikeassa paikassa ja näkyykö syke. Toivon, että sieltä lähtisi mukaan varmistuneempi olo tämän raskauden todellisuudesta. Nyt sitä täytyy muistutella itselleen monta kertaa päivässä.
 
Launtaina kävin päivystyksessä kun oli niin kipeä oikealta kyljestä. Nyr ei löytynyt mitään raskauslöydöstä. Hcg oli 1200. Nyt kävin äsken labrassa ja ootan pääsyä taas gynen polille. Epäili kohdunulkoista koska raskauslöydös ois pitänyt jo noilla viikoilla näkyä ja torstaina oli näkynyt.. Tai sitte hedelmöittyminen on tapahtunut myöhemmin..
 
Toivotaan, että hedelmöitys olisikin tapahtunut myöhemmin. Tsemppiä youngmama :)

Minulla on varhaisultra 26.6 aamusta. Iik jännittää!
 
Tänään käyty varhaisultrassa ja kyllä sieltä löytyi pieni papu, jolla syke [emoji173]️
Ultran mukaan vastaisi 6+4 ja la 1.2.

Mukava kuulla että syke voi näkyä jo 6+4. Mulla ens viikolla juuriki samaisella viikkomäärällä ultra naistenpolilla ja kyllä jännittää et näkyykö mitää
 
Tarkoitus olis mennä heinäkuun alussa, kun on tm ja km taustalla. Täällä ei ole neuvolaa ja käydään yksityisellä. Aion kyllä Suomen-reissulla käydä neuvolassa ja ar-ultrassa myös jos vielä raskaus jatkuu, silloin oliskin jo 10-11. vko menossa.
 
Gynekologi sanoi kyllä alkuun, että ei välttämättä näy eikä mielellään tekisi ultraa ennen 7 viikkoa, mutta nyt oli hyvää tuuria ja näkyi selvästi.
 
Takaisin
Top