BabyValentine
Näppärä viestien naputtelija
Mun ultra on 25.6. Ja silloin on 6+4. Toivottavasti syke näkyisi jo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai kauheeta, miten se voi olla noin kallista??Mulla maksoi Terveystalossa 240e
Varasin ar-ultran kolmen viikon päähän Hki Perhe-Artesta, 80e. Ainaki siellä edullinen! Ja kuullu paljon hyvää palautetta.
Olin vähän pettynyt kun ei neuvolasta laitettu lähetettä kunnalliselle varhaisultraan, vaikka synnytyksen jälkee on ollu vaa ne yhdet menkat. Meinas eka et nyt ois viikkoja 6+1, mut veikkaan ite 3+6..
Oi, paljon onnea!Moikka! Siirryin nyt tähän keskusteluun, eilen käyty varhaisultrassa viikoilla 7+1 ja pikku kaveri löytyi heti ja vahva syke laskettu aika on siis nyt 2.2.2019 ja alkio vastasi viikkoja 6+4. Ja terveystalossa meillä maksoi 219e.
Moikka! Siirryin nyt tähän keskusteluun, eilen käyty varhaisultrassa viikoilla 7+1 ja pikku kaveri löytyi heti ja vahva syke laskettu aika on siis nyt 2.2.2019 ja alkio vastasi viikkoja 6+4. Ja terveystalossa meillä maksoi 219e.
Moikka! Siirryin nyt tähän keskusteluun, eilen käyty varhaisultrassa viikoilla 7+1 ja pikku kaveri löytyi heti ja vahva syke laskettu aika on siis nyt 2.2.2019 ja alkio vastasi viikkoja 6+4. Ja terveystalossa meillä maksoi 219e.