LaraS
Sanavalmis juttuseppä
Gadian vaikeaa on mullakin olla kuulostelematta eri oireita ja oloja, vaikkei mulla ole aiempia km. Joten enpä ihmettele, et sun on vaikeeta olla rauhassa
ootko aikeissa mennä ar-ultraan? Millon soitat / joko soitit neuvolaan?
Näin aamuyöstä unta, et olin vessassa ja alkoi tulla verta; voi sitä säikähdystä, kun havahduin
olikin pissahätä ja pakko oli tietty heti mennä ja tarkistaa tilannetta. Onneksi oli vaan unta, eikä todellisuutta. Näkee tosiaan, miten alitajunnassa se pelko ja huoli lymyää
vaikka mielestäni osaan jo aika hyvin rentoilla asian suhteen ja luottaa raskauteen.
ootko aikeissa mennä ar-ultraan? Millon soitat / joko soitit neuvolaan? Näin aamuyöstä unta, et olin vessassa ja alkoi tulla verta; voi sitä säikähdystä, kun havahduin

aikamoinen sattuma!
ei silti, oon mä osannu nauttia tästä <3
jollakin tavalla surkuhupaisaa
hyvä, jos huumorilla osaa tuonkin käsitellä :)

Tai sit oon vaan malttamaton
Tänään tein ekan kerran digin ja kuvassa näkyy muutkin tän aamuiset (eilen ja toissapäivänä tein kyllä vaan yhden liuskan!). Toi OneStep olikin yllättäen vahvistunut tosi paljon lauantaista. Sitten taas PC ei ole juurikaan vahvistunut eilisestä ja toissapäiväisestä. Digistä olisin toivonut saavani 2-3 kun se kai vois jo olla mahdollista (nyt 4+0) mutta ei auta kuin testailla loppuviikosta uudelleen (tai sitten olla niin kuin normaalit ihmiset ja joko odottaa kiltisti varhaisultraan tai huomata että menkat alkaakin ja odotus on turhaa
Paljol vauvaliimaa myös sinulle Gadian! :)