Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mahtavaa LaraS että kaikki oli hyvin! <3

Mulla alkaa tänään 5+0 vihdoin lähestymään leffaviivoja, että kai tässä nyt uskaltaa panikoimatta odottaa ultraan pari viikkoa.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1528170559.422272.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1528170559.422272.jpg
    48 KB · Katsottu: 297
Paljon onnea plussanneille!! Mulla on ollut foorumitaukoa piiitkään. Nyt kävin pitkästä aikaa lukemassa viimeisimmät viestit. Ihan mahtavaa LaraS, oon välillä aina tauon aikana miettinyt, että mitenköhän sulla menee, ja sitten täällä odottikin plussauutinen :joyful:

Meillä oli ensimmäinen inseminaatio tässä kierrossa. Perjantaina pitäisi testata (2 vkoa inseminaatiosta). Ei nyt hirveen suuret odotukset ole, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

LaraS sain itelleni jo järkeiltyä, että joku viivanpaikka se vaan on :confused: Vaikka menkat kyllä edelleen poissa. Ihan pientä vaaleanruskeaa tuhruttelua on välillä ja menkkajomotuksia.. Odottelen rauhassa perjantaihin asti ja jos ei ala siihen mennessä niin testaan :grin Ihanaa, että kaikki ultrassa hyvin <3 Ootko miettiny, että kävisit vielä yksityisellä ultrassa ku niin pitkä aika seuraavaan?

bluebe komeat on leffaviivat :happy:

Kyfira tsemppiä piinailuun! Oliko luomukiertoon vai lääkkeitä apuna?

Triana irroituspiikin otin, jotta saatiin ovis ajoitetutta oikein ja nyt terolutit tukena. Edelliseen kiertoon pistin pientä annosta Puregonia, mut mun kroppa reagoi siihen vähän liiankin hyvin ja oli kolme follikkelia kypsymässä niin lääkärin suosituksesta jätettiin se kierto väliin.

Törkeästi nyt vaan jätän mun toisesta ryhmästä kopioimani uutisen tähän, ihan kauhee kiire ja hösellys ollut, kuten aina mut nyt potenssiin sata! Ihanat tsempit kaikkille omiin tilanteisiin ♡♡♡

Tänään oli siis ultra mulla, ja pas on 14.6. Eli ens viikon torstaina! Jes! Kun menin sinne, fiilis oli tosi välinpitämätön, mutta se mun lääkäri sai mut kyllä ihan tosi toiveikkaaksi. Se myös sanoi että tosi hyvä että siirsin sillon 2 kk sit siirron, kun mulla oli flunssa,. Mähän siitä vähän itteeni ruoskin, mut lääkäri sano että vaikka mulla ei ollutkaan kuumetta mut olin flunssassa siirto ois ollu hukkaan heitetty. Kuume tietty ois ollu ehdoton ei. Huvittavaa täs on myös se että sillon omin ostanut jo junaliput, siirsin ne sir viimeiselle mahdolliselle päivälle ja se sattuu olet just tuo 14.6 joten mun ei tarvii niille tehdä yhtään mitään :D lisäks mua myös huolestutti se alkion laatu-asia, mutta totesi saman mistä täällä olikin juttua:Tays ei pakasta kun hyviä.
Sit mulle selvisi myös miksi joillekin käsketään luget+zumenon rv 11 tai 12 asti, kuten mullekin nyt. No vaan luulin että toimintatavoissa on eroja mutta sehän on aina lääkkeellisessä kierrossa näin.
Mut joo, hyvä fiilis :)

Täällä kp2 ja kierto venyi ennätykselliseen 31 päivään. Eilen nappasin jo ekan Yasminin ja parin viikon päästä alotan Letrozolin siihen päälle, niitä syödäänki sit tauotta ainaki leikkaukseen asti. Oon niin kipee taas ollu, että koko ajan vahvistuu ajatus siitä, että tämä on ainoa oikee vaihtoehto tähän väliin :arghh:

Voi ei Triana, kuulostaa ihan karmeilta noi kivut:sad001 Onneksi se leikkaus on tulossa ja saisi sitten helpotusta. Voimia näihin päiviin ja odotteluun!

Ilpuri ihan loistouutisia! :) Ihanaa kun lääkärit osaa herättää toivoa oikeassa kohtaa:happy:

Täällä kp10 ja pitäisi aloittaa ovistestit mutta en oo vielä viitsinyt tuhlata testejä kun ei se ovis kumminkaan tuu vielä moniin päiviin :shifty:

Ilpuri iloitsen sun puolesta ja pidän hurjasti peukkuja!

Triana oon niin pahoillani noiden kipujen takia :( Mulla on tällä hetkellä niin ihmeellistä, kun saan elää täysin ilman kipuja (okei no plussauksen tienoilla tuli kamalia vatsan viiltoja mutta nyt ovat loppuneet) kun ei tule menkkoja. Onneksi pääset sinne leikkaukseen! Uskon, että sun elämä helpottuu sen jälkeen valtavasti ja tietysti lasten saantikin todennäköisesti helpottuu.

Varpu milloin sulla yleensä on ovis?

Ilpuri iloitsen sun puolesta ja pidän hurjasti peukkuja!

Triana oon niin pahoillani noiden kipujen takia :( Mulla on tällä hetkellä niin ihmeellistä, kun saan elää täysin ilman kipuja (okei no plussauksen tienoilla tuli kamalia vatsan viiltoja mutta nyt ovat loppuneet) kun ei tule menkkoja. Onneksi pääset sinne leikkaukseen! Uskon, että sun elämä helpottuu sen jälkeen valtavasti ja tietysti lasten saantikin todennäköisesti helpottuu.

Varpu milloin sulla yleensä on ovis?

Mulla on ollut vasta kaksi ovulaatiota ja niistä eka oli kp21 ja toinen kp17. Eli eiköhän tässä saa taas vielä viikon ainakin odotella... Tosin eilen (kp11) tuli yllättäen jo tosi paljon ovislimaa muistuttavaa vuotoa aamulla joten vähän toivon josko se ovis tulis aiemmin tässä kierrossa. Testit aloitin sit tuon limailun takia eilen mut oli vielä nega. Ei auta ku oottaa ja toivoa että ovis ylipäänsä tulis :smiley-angelic001

Varpu3 kuulostaa kyllä, että ovis vois olla lähellä! Toivottavasti tulisi pian :)

Täällä kp 1:confused:

Kierto venyi oudosti 33 päivään (normaalisti 26-28). Oireista tiesin (en siis käyttänyt ovulaatiotestejä), että ovis tapahtui viikkoa myöhemmin kuin normaalisti, mutta silti sitä elätteli toiveita, kun menkat ensimmäisen kerran kunnolla ”myöhässä”. Entiiä sekoittiko letrot kierron jotenkin niin pahasti, kun ovuloin ilmeisesti ilman niitäkin. Tympeintä kierron venymisessä on se, kun on aika varattu lääkäriin ja verikokeisiin ja nyt ne joutuu siirtämään.

Gyne on määränny mulle letroja vaan kiertopäiville 3,5 ja 7. Nyt alkaa letrokierto 6. Silti haluaisin kokeilla sitä greippimehua, joten mitä mieltä olette, aloitanko mehun juomisen jo heti nyt vai vasta kiertopäivä 7 jälkeen? Vai pitäisiköhän kokeilla kokonaan ilman letroja:eek: yritän vaihtaa sen lääkäriajan juhannusta edeltävälle torstaille, niin silloin varmaan ultrataan samalla. Hoitaja sanoi, että aukiolotutkimusta ei välttämättä ole tarpeellista tehdä, kun kemiallinen kuitenkin ollut.

Tsemppiä muille kierron eri vaiheisiin! Onko muita samassa kierron vaiheessa olevia?:)

Pahoittelut menkoista Tiinuliinu :sad001 Kierron venyminen ilman että on raskaana on kyllä niin ärsyttävää ja tuskastuttavaa :confused: Ehkä sulla Letrot ei oo ihan se oikea apu jos ovuloit ilmankin ja ne nyt vielä myöhensi ovulaatiota...? Ja jos jo 6. kierto alkamassa ni ehkä välikierto voisi tehdä hyvää? Käyttäisit sitten sen sijaan noita kaikkia muita apukonsteja rennommin mielin kun ei tarttis miettiä yhteisvaikutuksia :) Toivottavasti saat ultran vielä ennen juhannusta!

Niin vois olla välikierron aika.. lääkäriaika siirtyi vasta elokuulle:arghh: jospa sitä raskautuis ennen sitä, eikö tarvis sinne mennäkkään.. toivossa on hyvä elää:shy:

Pidän peukut Tiinuliinu että kesä tois plussan! :happy: Ja ehkä kroppa olis herännyt letrojen myötä ja olis nyt valmis ihan luomuraskaudelle:)

Täällä kp13, limaa tullu joka päivä mutta ovistesti vielä nega. Tänään piirtyi kuitenkin jo selkeä viiva joten ehkä se siitä tummuu pian :) Toivossa on hyvä elää täälläkin:hilarious:

bluebe oikein nätit leffaviivat tossa sun kuvassa :) millainen sun vointi on? Milloin sulla onkaan ultra? Tsemppiä sen odotukseen!

Kyfira kiitos :happy:
Miten sulla kävi, teitkö testin tai oliko sulla verikoe?

Triana voi kurjuus noita sun kipuja :sorry: kyllä ehdottomasti kuulostaa siltä, et leikkaus on oikee ratkaisu. Harmi, että se lykkää hoitoja, mutta uskon että paremmin ne tehoaa sitten ja vähentää sun kipuja. Voimia :Heartpink
Joo, oon miettinyt, et kävisikö ultrassa vielä jossain rv9-10... Tosin kysyin neuvolassa hoitajalta, et voiko siellä käydä dopplerilla. Etenkin, kun seuraavat käynnit on niin pitkällä. Kuulemma voi ja aikaisintaan silloin rv10, kun alkaa kunnolla syke erottua. Onhan mulla oma doppleri, mut tuskin kovin luotettava, mallia eBay halpis :hilarious:

Ilpuri vihdoinkin pas odottaa ihan nurkan takana, jännittää sun puolesta :nailbiting: tsemppiä ja positiivisia ajatuksia mukaan! :Heartpink ainakin moni asia on nyt jo mennyt linjaan, toivottavasti enteilee hyvää :rolleyes:

Varpu3 toivottavasti ovis tulee tähänkin kiertoon :)

Tiinuliinu äh, kyllä aina kaikki viivytykset on niin ärsyttäviä :confused: äkkiä kesä kuitenkin menee ja toivottavasti tärppi käy elokuuta odotellessa :happy: onhan sulla tosi monta letrokiertoa jo takana, niin tuskin taukokierrosta haittaakaan ois. Samalla vähän pitää "kesälomaa" näistä asioista :shy:
Mullekaan ei tehty aukkaria, kun mun lääkäri sanoi piuhojen olevan auki, koska kemiallisia oli ollut. Ainakaan ennen OI-kiertoja ei tehty, en tiiä sitten olisko ollut toinen juttu, jos ois pitänyt lähtee inssiin/ivf. Näköjään auki on ainakin toinen, kun luomusti lopulta tärppäsi :shy:

En muista olenko aikaisemmin kirjoittanut tähän ketjuun, vaikka olenkin tätä jonkin verran seurannut. Esittäydyn varmuuden vuoksi (uudestaan?): yritystä ollut vajaa 3v, keskenmenoja. Ikä alkaa jo nelosella :-( Tällä hetkellä piinapäivät menossa, ja ainahan sitä ajattelee että NYT tämä on THE kierto.

Hirvi mä ainakin muistelen nähneeni sut täällä joskus :) Oletteko hoidoissa vai yritättekö luomuna? Toivottavasti olisi SE kierto!

Varpu3 tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

bluebe on varmasti ihmeellistä kun ei oo kipuja. Toivottavasti saat nauttia kivuttomasta raskaudesta :p Mä en osaa enää edes kuvitella, minkälaista ois, jos ei aina vihlois, jomottais tai tökkis jossaki kohtaa kehossa.

LaraS varmasti pelkästään tuo sydänäänienki kuuleminen rauhottaa mieltä, hyvä että saat tarvittaessa käydä. Aiotko sitä omaa halpisdoppleria kokeilla jossain vaiheessa? Toisaalta sen kans voi sit tulla hätä, jos ei saakaan mitään kuuluviin ihan vaan laitteen huonolaatuisuuden takia :bag:

Työkaveri ilmoitti pyöräyttäneensä vauvan (heille toinen), ja toinen työkaveri sai neljännen muksunsa kuukausi sitten. Onneksi on pari vapaapäivää just nyt, niin ei tarvi työpaikalla iloita ja jauhaa loputtomiin asiasta muiden kans...

Hirvi kyllä sut muistetaan :) noihin pessimistisiin oloihin täällä saa onneksi aina vertaistukea ja ymmärrystä. Uskotaan, että sullakin vielä se pysyvä plussa tulee :shy:

Triana hyvää saumaan sattui sulla vapaat, että pahimmalta vouhotukselta säästyt. Jaksamista noihin tilanteisiin :Heartpink
Testailin ruokaöljyllä omasta ranteesta sillä dopplerilla ja kyllähän sillä pulssia löysin :) ääni tosin on joku kasaripelipingahtelu :laughing021 jos löytyy sellainen 150 luokkaa tillitys, niin se varmaan ei ainakaan oma pulssi oo :smiley-bounce022

Takaisin