Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oiskohan tänne sattumoisin eksyny joku muu jolle ois joskus tehty Loop hoito? Mulle tosiaan tehtiin tossa just hedelmöittymisen aikoihin ja ajatukset laukkaa nyt jo tulevaisuudessa jos sinne saakka päästään, että miten ennenaikainen vauva syntyy :sad001

Mihin tää aika kuluu. Tajusin juuri, että mun vanhin lapsi on tänään 2v 5kk :) Toinenkin kohta 1v 6kk. :)

Missähän vaiheessa masua pitäis alkaa rasvailee? Nimim. arpikammoinen :wtf:

Missähän vaiheessa masua pitäis alkaa rasvailee? Nimim. arpikammoinen :wtf:
Mulla ei auttanut vaikka kuinka rasvailin. Arpia täynnä polvista kainaloihin saakka. Mutta ne haalistuu ajanmyötä eikä niitä kaikille edes tule.

Mulla on juurikin Katille varattuna aika perjantaina. Huh kun jo jännittää ja meinaa tulla melkein itku kun jo mietti sitä. :eek: En ole aikaisemmissa raskauksissa käynyt vaan jännittänyt vaan nt-ultraan asti. Nyt päätin kokeilla tätä, tuolloin pitäisi olla 7+6 viikot. Mulla on takana yksi km ennen esikoista, jolloin olin jo viikolla 10 kun vuoto alkoi, todellisuudessa kehitys oli loppunut jo viikolla 5, mutta en vain itse tiennyt kun ei ollut mitään vuotoja ennen sitä :sorry: Tuulimunaraskaus. Ehkä siis siinäkin mielessä hyvä nähdä heti että onko kaikki vielä näihin viikkoihin nähden kunnossa, saa siitä mielenrauhaa taas eteenpäin.
Kati on aivan ihana ja viimeistään hänet nähdessä jännitys katoaa. Mä olin ihan itkun partaalla kun menin sinne mut katin juttelu hälvensi mun pelot ja jännitykset. ❤❤

Mulla ei auttanut vaikka kuinka rasvailin. Arpia täynnä polvista kainaloihin saakka. Mutta ne haalistuu ajanmyötä eikä niitä kaikille edes tule.
Ei auttanut mullakaan yhtään. Sehän on oikeasti aikalailla perintötekijöistä kiinni tuleeko arpia. Joillakin vain tulee helpommin.
Mä rasvasin todella tunnollisesti :D Oli siinä 4kk sairaslomalla aikaa rasvailla päivät pitkät.. ei auttanut :D

Heippa, kai minäkin uskallan nyt mukaan hypätä. Yksi varsin mallikkaasti sujunut raskaus takana, mutta taas alkuraskaus jännittää kovasti. Viikkoja 8+5 ja neuvolassa tehdyssä varhaisultrassa kaikki hyvin ja tyyppi jopa vastasi jo kooltaan paria päivää isompaa. Kiva saada vähän vertaistukea täältä kun kovin monelle ei vielä tästä olla kerrottu [emoji5]

Sama täällä. Synnärillä hoitajatkin kauhisteli miten pahasti maha oli revennyt. Kyllä niitten arpien kanssa oppii elämään. Eikä kannata stressata kun ei niitä oikein voi välttää jos ne on tullakseen :)

Minä taas luulen että olisi tullut enemmänkin jos en olisi öljynnyt vatsaa sen kaksi kertaa päivässä. Vatsaan ei tullut yhtään arpea mutta lantiolle tuli, kun en tajunnut sinnekkin öljyä tunkea.

Sama täällä. Synnärillä hoitajatkin kauhisteli miten pahasti maha oli revennyt. Kyllä niitten arpien kanssa oppii elämään. Eikä kannata stressata kun ei niitä oikein voi välttää jos ne on tullakseen :)

No olipas kiva hoitaja :wideyed: en stressaakaan, lähinnä mietiskelin että millähän viikolla aiemmassa raskaudessa aloin rasvailemaan koska itse koin että siitä varmasti oli apua.

Esikoisesta läträsin öljyä ja paljon, ei tullut arpia, paitsi jenkkakahvat repesi. Maha oli mallia korkealla ja levinnyt. Kuopuksesta rasvailin jos muistin ja lopussa rv37 repesi alamaha. Maha oli mallia alhaalla ja edessä. Luulen, että öljy vähän auttoi, mutta eniten vaikutti varmasti mahan muoto. Poikamaha pisti nahan niin koville, ettei varmaan ilman arpia olisi selvinnyt muutenkaan. Arvet häipy kyllä aika äkkiä. Jos ei tiedä olemassa oloa, niin ei ainakaan normaalietäisyydeltä näy.

No niin, nyt on käyty neuvolassa. Terkkari tutki mahaa ja mietti miksi se on jo noin ylhäällä. Tuli toinen terkkari joka päätyi varaamaan ajan lääkärille. Sain siis nyt sen ultrankin jo. Tulos kyllä hieman järkytti, sillä selvisi että meillekin on tulossa kaksoset! :excited001

Vau, onnea! :woot::woot:

No niin, nyt on käyty neuvolassa. Terkkari tutki mahaa ja mietti miksi se on jo noin ylhäällä. Tuli toinen terkkari joka päätyi varaamaan ajan lääkärille. Sain siis nyt sen ultrankin jo. Tulos kyllä hieman järkytti, sillä selvisi että meillekin on tulossa kaksoset! :excited001
Tuplana onnea!!:rolleyes: Kuinka jännittävää!<3

Tuplana onnea!!:rolleyes: Kuinka jännittävää!<3

Takaisin