Kyllä tehdään.Tehdäänkö noi alkuraskauden ultrat muuten alakautta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä tehdään.Tehdäänkö noi alkuraskauden ultrat muuten alakautta?
Mulla ei auttanut vaikka kuinka rasvailin. Arpia täynnä polvista kainaloihin saakka. Mutta ne haalistuu ajanmyötä eikä niitä kaikille edes tule.Missähän vaiheessa masua pitäis alkaa rasvailee? Nimim. arpikammoinen![]()
Kati on aivan ihana ja viimeistään hänet nähdessä jännitys katoaa. Mä olin ihan itkun partaalla kun menin sinne mut katin juttelu hälvensi mun pelot ja jännitykset. ❤❤Mulla on juurikin Katille varattuna aika perjantaina. Huh kun jo jännittää ja meinaa tulla melkein itku kun jo mietti sitä.En ole aikaisemmissa raskauksissa käynyt vaan jännittänyt vaan nt-ultraan asti. Nyt päätin kokeilla tätä, tuolloin pitäisi olla 7+6 viikot. Mulla on takana yksi km ennen esikoista, jolloin olin jo viikolla 10 kun vuoto alkoi, todellisuudessa kehitys oli loppunut jo viikolla 5, mutta en vain itse tiennyt kun ei ollut mitään vuotoja ennen sitä
Tuulimunaraskaus. Ehkä siis siinäkin mielessä hyvä nähdä heti että onko kaikki vielä näihin viikkoihin nähden kunnossa, saa siitä mielenrauhaa taas eteenpäin.
Ei auttanut mullakaan yhtään. Sehän on oikeasti aikalailla perintötekijöistä kiinni tuleeko arpia. Joillakin vain tulee helpommin.Mulla ei auttanut vaikka kuinka rasvailin. Arpia täynnä polvista kainaloihin saakka. Mutta ne haalistuu ajanmyötä eikä niitä kaikille edes tule.
Ei auttanut mullakaan rasvailut. Synnytyksen jälkeen näkyi arvet. Nyt tosin muutama vuotta myöhemmin näkyy aika vähän.Missähän vaiheessa masua pitäis alkaa rasvailee? Nimim. arpikammoinen![]()
Mulla ei auttanut vaikka kuinka rasvailin. Arpia täynnä polvista kainaloihin saakka. Mutta ne haalistuu ajanmyötä eikä niitä kaikille edes tule.
Sama täällä. Synnärillä hoitajatkin kauhisteli miten pahasti maha oli revennyt. Kyllä niitten arpien kanssa oppii elämään. Eikä kannata stressata kun ei niitä oikein voi välttää jos ne on tullakseen :)
en stressaakaan, lähinnä mietiskelin että millähän viikolla aiemmassa raskaudessa aloin rasvailemaan koska itse koin että siitä varmasti oli apua.
No niin, nyt on käyty neuvolassa. Terkkari tutki mahaa ja mietti miksi se on jo noin ylhäällä. Tuli toinen terkkari joka päätyi varaamaan ajan lääkärille. Sain siis nyt sen ultrankin jo. Tulos kyllä hieman järkytti, sillä selvisi että meillekin on tulossa kaksoset!![]()

Tuplana onnea!!No niin, nyt on käyty neuvolassa. Terkkari tutki mahaa ja mietti miksi se on jo noin ylhäällä. Tuli toinen terkkari joka päätyi varaamaan ajan lääkärille. Sain siis nyt sen ultrankin jo. Tulos kyllä hieman järkytti, sillä selvisi että meillekin on tulossa kaksoset!![]()
Tuplana onnea!!No niin, nyt on käyty neuvolassa. Terkkari tutki mahaa ja mietti miksi se on jo noin ylhäällä. Tuli toinen terkkari joka päätyi varaamaan ajan lääkärille. Sain siis nyt sen ultrankin jo. Tulos kyllä hieman järkytti, sillä selvisi että meillekin on tulossa kaksoset!![]()