Kiitos tsempeistä! Kamala jännitys kyllä vaikka oireita on mutta kun ei ikinä voi tietää![]()
Mulla oli itellä just tuo fiilis ennen ultraa! Toivotaan että sulla menee kaikki myös hyvin

Paljon tsemppiä ja yritä saada myös nukuttua hyvät yöunet :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos tsempeistä! Kamala jännitys kyllä vaikka oireita on mutta kun ei ikinä voi tietää![]()

Mulla on huomenna eka ultra ja sitten toivottavasti selviää uskallanko lisätä itteni tohon laskettu aika listaan :) oon päässä käyny läpi kaikki huonoimmat vaihtoehdot mitä se voi olla niin en sitten ehkä pety niin pahasti jos siellä ei mitään olekaan
vika raskaus ja yritän henkisen olonikin vuoksi pelata "varovaisen varman päälle"ja jos jokin menee vikaan niin ainakin tiedän kuka mulle kertoo,ettei tuu enää satunnaista kylmäkiskoista ylirutinoitunutta lekuria
Ibuprofeiini on alussa sallittu,yhden raskauden hampaan poiston jälkitila oli viedä järjen,kun pelkäsin lääkkeitä ja kipu oli mieletön![]()
Laitoin tän saman jo tuonne neuvola ja ultra-palstalle mutta laitanpa tännekkin :) elikkä olisko kukaan täältä tamperelainen ja osaisi suositella että mihin varhaisultraan? Netistä kun oon koittanut katsella niin kaikissa näyttää olevan n. 250e hinta.. ja kun täällä lukee keskusteluja niin muilla paikkakunnilla saa paljon halvemmalla? :D
Jaloissa tuhat itikanpistoa, onkohan näille mitään tehtävissä. Allergialääkkeet ja kortisoni taitaa ollq nounou?![]()
Kiitti vinkistä! Pitääpä varata hänelle aika jos nyt päädytään ar-ultraan[emoji4]
Tuulimunaraskaus. Ehkä siis siinäkin mielessä hyvä nähdä heti että onko kaikki vielä näihin viikkoihin nähden kunnossa, saa siitä mielenrauhaa taas eteenpäin.Tampereella Ovumia (entinen fertinova) on halvin ja maksoin just pe n.110e :) Sijaitsee Tayssin alueella FinnMedi 5ssa. Käytiin Katja Pentillä ja oli tosi mukava :) Ne ottaa muita kun omia asiakkaita jos on jääny aikoja yli ja mekin saatiin tosi nopsaa aika!
Tehdäänkö noi alkuraskauden ultrat muuten alakautta?
Tehdäänkö noi alkuraskauden ultrat muuten alakautta?