Tammikuiset 2019

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä meen ylihuomenna eli 7+2 omien laskujen mukaan.
Neuvolan mukaan silloin olisi jo 7+5

Lisäsin itseni listoille. La varmaankin 18.1. Viime maaliskuussa oli keskenmeno, jonka jälkeen yhdet menkat ja nyt uusi yritys. Toivottavasti nyt päästään loppuun asti. Tämä tuleva lapsi on mulle neljäs. Itsellisenä hoidoilla alkuun saatu raskaus. Ei löytynyt kumppania niin päätin lähteä toteuttamaan unelmaani suurperheestä yksin. Onnittelut kaikille plussista..:)

Hei kaikki!

Täällä huutelee pikkuisen yli 30v esikoisen odottaja :)

Tänään tuli niin vahva plussa, että nyt uskalla edes vähän alkaa iloita. Eka testi sunnuntaina oli aika haalea, onneksi se siitä vahvistui <3 Nyt sitten peukut pystyyn, että pysyy mukana loppuun saakka:Heartbigred

Tänään heti varailin varhaisultran sekä neuvolan, oon nimittäin hätähousu :woot:

Nyt olis siis 4 + 4 ja laskettu aika 17.1.2019 :)

Tänään ei ole muut asiat sitten päässä pyörineetkään, työnteko aika mahdotonta... Ehkä se tästä. Onko muilla keskittymisvaikeuksia?

Onnea kaikille muillekin plussanneille!

Hei kaikki!

Tänään tuli niin vahva plussa, että nyt uskalla edes vähän alkaa iloita. Eka testi sunnuntaina oli aika haalea, onneksi se siitä vahvistui <3 Nyt sitten peukut pystyyn, että pysyy mukana loppuun saakka:Heartbigred

Tänään heti varailin varhaisultran sekä neuvolan, oon nimittäin hätähousu :woot:

Tänään ei ole muut asiat sitten päässä pyörineetkään, työnteko aika mahdotonta... Ehkä se tästä. Onko muilla keskittymisvaikeuksia?

Mulla eka haamu vei keskittymiskyvyn mihinkään muuhun asiaan, mutta on se sentään vähän jo palannut :)

Hei kaikki!

No on keskittymisvaikeuksia! :D Tuntuu, että kaikki ajatukset pyörii vaan tän asian ympärillä ja kukaan töissä ei tiedä tästä.

Täällä edelleen vähän mahaa koskenut:sorry: Välillä jomottaa enempi ja välillä tulee semmosia puukoiskuja. Menispä aika nopeesti ja näkis et onko kaikki hyvin.. ja odottelen pääsyä sinne salaiselle puolelle.

Täällä edelleen vähän mahaa koskenut:sorry: Välillä jomottaa enempi ja välillä tulee semmosia puukoiskuja. Menispä aika nopeesti ja näkis et onko kaikki hyvin.. ja odottelen pääsyä sinne salaiselle puolelle.

Voi tsemppiä! Toivotaan parasta <3

Mä tein vapun alla vain yhden testin jossa niin vahva viiva etten oo tehny enempiä. Varhaisultraa en oo varannu edes vielä. Jotenkin ajattelin että odotan ekan neuvolan ja katson sitten. Mulla siis menossa vkot 7+1 ja neuvola vasta 28.5.
Sellaista kysyn, että onko muilla ollu allergian kanssa hankaluuksia nyt? Mä oon ihan tukossa ja yöunet jääneet vähille...

Hoopakka: täällä myös tuntemuksia välillä mahassa mutta ei ehkä kumminkaan noin pahoja...

Mustikka123 ja Elisabet 89: Ainut mikä vähän antaa muuta ajateltavaa on treenit, vaikka sielläkin huomaan ajattelevani välillä että voinko tehdä jne... Mutta kai tää pelkokin helpottaa kun viikot lisääntyy :)

nää ekat viikot menee kyl niin hitaasti.. ei auta ku oottaa ja toivoa et kaikki ois hyvin..

Mahakivut vähän hellittäneet eiliseltä mutta pahoinvointi tuntuu vaan menevän pahemmaksi. Tähän ku vielä lisätään perussairaus jota raskauden PITÄISI helpottaa mutta mulla näköjään menee pahemmaksi ja lääkityksiä ei raskaana ollessa voi käyttää niin alkaa olla aika voimaton olo.

Hei kaikki!

Todellakin on keskittymisvaikeuksia!! Mulla kanssa esikoinen tulossa ja 4+5 menossa :)
Onneks on nyt pari viikkoa lomaa, ei tarvi töitä ajatella :p

Hei täällä myös vajaa 30-v tuleva äiti. Tammikuuhun varmasti tulee laskettuaika asettumaan. Ihan oon pihalla teidän dpo ja kaikesta muusta keskustelusta pääsiäisen aikaa päästiin miehen kanssa yhteisymmärrykseen lapsesta (mies halunnut jo vuosia ja ite olen halunnut luoda uraa ) ja hups keikkaa kuukaus myöhemmin tehtiin plussatesti tai oikeastaan pari.

En oo vielä jaksanut edes neuvolaan soittaa kun eihä täs mikää kiire oo :D epäuskoton olo et oliko se oikeasti näin helppoa :o ja varsinki kun olen lukenut muiden viestejä keskenmenoista ja haamuista (mitä lie tarkottaa) ja kemiallisista raskauksista.

Moikka liityn joukkoon! Plussatestin tein viikko sitten ja omien laskujen mukaan laskettuaika olisi 6.1
Asun Kanadassa ja täällä aika yleistä on päästä ultraan jo aika varhaisessa vaiheessa varsinkin Jos ei ole sata varma kierron pituudesta, Eli itselläni myös ultra jo 28.5. Jännää:woot:
Mulla on jo juuri 2vuotta täyttänyt poika ja hän on koko maailmani :Heartred nyt vaan kun pahoinvointi on iskenyt päälle ihan täysillä niin en jaksa samaan malliin touhuta esikoisen kanssa. Ja kun vielä mieskin kehitteli tähän jonkun manflun :banghead: mutta näillä mennään ja ihanaa odotusta meille kaikille!

Takaisin