Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla eka haamu vei keskittymiskyvyn mihinkään muuhun asiaan, mutta on se sentään vähän jo palannut :)Hei kaikki!
Täällä huutelee pikkuisen yli 30v esikoisen odottaja :)
Tänään tuli niin vahva plussa, että nyt uskalla edes vähän alkaa iloita. Eka testi sunnuntaina oli aika haalea, onneksi se siitä vahvistui <3 Nyt sitten peukut pystyyn, että pysyy mukana loppuun saakka
Tänään heti varailin varhaisultran sekä neuvolan, oon nimittäin hätähousu
Nyt olis siis 4 + 4 ja laskettu aika 17.1.2019 :)
Tänään ei ole muut asiat sitten päässä pyörineetkään, työnteko aika mahdotonta... Ehkä se tästä. Onko muilla keskittymisvaikeuksia?
Onnea kaikille muillekin plussanneille!
Hei kaikki!
Tänään tuli niin vahva plussa, että nyt uskalla edes vähän alkaa iloita. Eka testi sunnuntaina oli aika haalea, onneksi se siitä vahvistui <3 Nyt sitten peukut pystyyn, että pysyy mukana loppuun saakka
Tänään ei ole muut asiat sitten päässä pyörineetkään, työnteko aika mahdotonta... Ehkä se tästä. Onko muilla keskittymisvaikeuksia?
Täällä edelleen vähän mahaa koskenutVälillä jomottaa enempi ja välillä tulee semmosia puukoiskuja. Menispä aika nopeesti ja näkis et onko kaikki hyvin.. ja odottelen pääsyä sinne salaiselle puolelle.
Hei kaikki!

nyt vaan kun pahoinvointi on iskenyt päälle ihan täysillä niin en jaksa samaan malliin touhuta esikoisen kanssa. Ja kun vielä mieskin kehitteli tähän jonkun manflun :banghead: mutta näillä mennään ja ihanaa odotusta meille kaikille!