Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hieno taival sulla imetystä takana:) itse lähinnä mietin et oon jotenki vinksahtanu kun mulle ihmetyksen lopetus on ollu vaan helpotus. :) (pisin imetys 10kk)

Onnea raskaudesta!

Mä oon kokenut kahdessa viimeisessä odotuksessa ”kaiken” sen mikä jäi kokematta 10 edellisessä :) virheasento, imukuppiveto, sektio, tulehdus ja sit ennenaikainen vesien meno, osastolla olo, ennenaikainen synnytys ja kaavinta tossa viikko sitten vielä kaiken päälle...

Mulle ainakin vahvistunut ajatus että nyt on tää perhe valmis:)
Vaikkei koskaan voi sanoa ei koskaan:)
Apua:wideyed::bored:
Mä oon myös saanu hyvin outoja pelkoja..o_Oja toi ei helpottanu yhtään:nailbiting::sad010
(Hymyilee kauhistuneena..)

...nii ja aurinkoista huomenta:happy:
Täällä on öiset vessa ravaamiset ja pahoinvointi muuttunut totaalisen todeksi..et näillä sit edetään jokunen viikko:rolleyes:
Pari hedelmää ja rantaan kävelee,ehkä se tästä:wink
Tsemppiä viikkoon mamat:happy:

Apua:wideyed::bored:
Mä oon myös saanu hyvin outoja pelkoja..o_Oja toi ei helpottanu yhtään:nailbiting::sad010
(Hymyilee kauhistuneena..)
Oi anteeksi, ei ollut tarkoitus peloitella. Lähinnä että siitäkin selviää vaikkei menis saman kaavan mulaan kuin aiemmin :)

Twisted täällä murehditaan ihan samaa, meillä on ollut ilta ja aamu tissi enää, mut illalla mies veikin pojun nukkumaan, niin ilta tissi jäikin välistä... eikä tuo ollu moksiskaan. :sad001

Hohhoi, nenä tukossa ja kaamee yskä. Tosi kiva kun tällaisilla helteillä saa olla flunssassa.. tai en tiedä meneekö tää nyt kuitenkin allergian puolelle.

Sitten päivän kysymys; te kenellä lapset pienellä ikäerolla, onko työpaikka odottamassa?
Miten pomo suhtautunut kun aina uudelleen ja uudelleen jäädään äippälomalle?
Huh itseä jännittää jo etukäteen soittaa syksymmällä, koska tää on kolmas lapsi putkeen kenen kanssa olen kotona käymättä välillä töissä :/

Mamaminion on mulla työ odottamassa, vaikkakin en oo siellä käynyt 7 vuoteen :p pomo on vaihtunut tässä välissä 3 kertaa joten en tunne kun sähköposti/ puhelu tasolla kuka mun pomo on...
pomot on ollut hyvin neutraaleja, todenneet vaan että selvä ja onnea...

Huli, ymmärrät mun tuskan siis. Mies on sitä mieltä että taaperomme ei enää tissiä tarvi, tottuu nopeasti oleen ilman ja myönsin et tää on isompi juttu äidille. Mut hankalaa on. Ehkä tää helpottaa. Ainakin menkat loppu kuin seinään kun imetys loppu.

Kaikella on aikansa, niin mä luulen. Pitkä taival takana, hienot muistot jää :)

Mulla on työpaikka johon rnr todellakaan aio palata. Äiti on nykyään samassa tiimissä kuin mun vakanssi ja ei saakeli mikä meno siellä on. Akat tappelee kun pikkukakarat ja vähän väliä joku kantelee Aville jostain :F juu ei kiitos.

Saako udella mitä täällä äidit tekee työkseen?
Mulla on vakipaikka odottamassa rakennuttajakonsultti firmassa ja todellakin aion sinne palata. Olen tosin kaikkien lasten välissä ollut töissä ja aina vaihtanut paikkaa. Parivuotta sitten kun sain paikan tuolta ja tein kaupasta alanvaihdoksen niin sain työn josta olen haaveillut pitkään :)

On työpaikka odottamassa, nyt oon käyny keikkaa heittämässä helmikuusta lähtien. Kovasti ovat kyselleet, että enkö jo menis kokoaikaseks töihin, mut erinäisistä syistä ei ole kiinnostusta vielä palata kokoaikaiseksi. No pomot on kyllä onnittelleet kun oon ilmoittanu et jään äitiyslomalle, mutta naamasta on kyllä nähny, et TAASKO?

Joo twisted, ehkä äiti kärsii tässä kohtaa enempi kuin lapsi:confused::rolleyes:

Mä olen valmistuskeittiössä töissä.

Muokattu viimeksi:
Mä oon samaa mieltä et äiti kärsii enemmän, mut kyllä näkee lapsen kaipaavan nyt kun räkä valuu nenästä ja hampaitakin tulee. Tissi maistuisi, mutta näin on hyvä. <3 tai parempi näin. Jospa sais pollaa selvitettyä samalla :)

Mulla tullu ahdistus nyt et tää vauva oikeesti syntyy kohta.. :( oon saanu jotenki itteni hyvään kuntoon niin et jaksan olla ulkona ja ylipäätään jaksan olla ylhäällä ni en vaa haluis nyt et tää vauva syntyy pilaamaan mun hyvän olon.. :( toki odotan vauvaa ja sen hoitamista sun muuta mut jotenki pelko/tunne et tää on viimeisiä viikkoja kun oon raskaana on aivan hirveä.. haluisin viel olla iha rauhas raskaana, nyt kun osaan tästä olosta nauttia:(

Tänään poksu jo 35 ja Mä en vaa halua et nää kaks viikkoo kuluu..

Voi m-inski, mä niin tiiän miltä susta tuntuu! Vaikka kuinka odotin vauvaa sillon kun kuopus oli mahassa niin koko ajan olin et "älä tuu ollenkaan". Se arkirutiinin sekoaminen vauvan kans on jäätävän raskasta. Enkä nyt halua luoda enempää sulle ahdistusta, mut totta se on. Kaikki menee päälaelleen ja se rytmi vie aikansa. Tai sen rytmin löytyminen. Ja vaikka vauvakupla on ihanaa, niin kun on kaks ei-vauvaa kotona jotka ei siinä kuplassa oo ja mies on töissä niin ei paljoa naurattanut :D nyt näitä muistellessa mä onneks voin hillitä mun vauvakuumetta. Oon järkeilly nyt että kun on taloprojekti jne niin vauvaa ei kannata vielä tehdä. Mieluummin kun kaikki on valmista niin sit mä oon valmis vielä alottaa sen alusta :)

Kiitos kaikille tähän imetykseen liittyvästä tsempistä. Olo on paljon parempi nyt :)

Saako udella mitä täällä äidit tekee työkseen?

Baarimestari/vuoropäällikkö... en oo samaan työhön palaamassa tai korkeintaan vuoropääliköksi johonkin ravintolaan! Öitä en enää meinaa tehä... kouluun varmaankin lähden tässä jossain kohtaa:)
M-inski mä oon jo nyt ihan kypsä tähän raskauteen! Oispa syyskuu...

Äippä Mä olin kans pitkään kypsä raskauteen ja halusin vauvan vaa äkkiä ulos mut nyt viikossa on tullu ihan tää toinen ääripää olo.. nukutuilla öillä on ihan uskomaton vaikutus mielialaan ja ylipäätään kroppaan.. nyt kun oon nukkunu pari yötä lääkkeillä ni kivut helpottanu ja mieli mukana arjes, en oo enää vaan äreä ja kipeä äiti pojille.

Yritän nyt parhaani antaa huomiota tolle kolmikolle ja nautin kesästä kun vielä voin. :)

Voi m-inski, mä niin tiiän miltä susta tuntuu! Vaikka kuinka odotin vauvaa sillon kun kuopus oli mahassa niin koko ajan olin et "älä tuu ollenkaan". Se arkirutiinin sekoaminen vauvan kans on jäätävän raskasta. Enkä nyt halua luoda enempää sulle ahdistusta, mut totta se on. Kaikki menee päälaelleen ja se rytmi vie aikansa. Tai sen rytmin löytyminen. Ja vaikka vauvakupla on ihanaa, niin kun on kaks ei-vauvaa kotona jotka ei siinä kuplassa oo ja mies on töissä niin ei paljoa naurattanut :D nyt näitä muistellessa mä onneks voin hillitä mun vauvakuumetta. Oon järkeilly nyt että kun on taloprojekti jne niin vauvaa ei kannata vielä tehdä. Mieluummin kun kaikki on valmista niin sit mä oon valmis vielä alottaa sen alusta :)

Kiitos kaikille tähän imetykseen liittyvästä tsempistä. Olo on paljon parempi nyt :)

Sepä just kun vaikka se olis kuinka ihanaa se vauva aika ni se tuo niin miljoona muutakin asiaa mukanaan.. :(

Takaisin