Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ApuaOnnea raskaudesta!
Mä oon kokenut kahdessa viimeisessä odotuksessa ”kaiken” sen mikä jäi kokematta 10 edellisessä :) virheasento, imukuppiveto, sektio, tulehdus ja sit ennenaikainen vesien meno, osastolla olo, ennenaikainen synnytys ja kaavinta tossa viikko sitten vielä kaiken päälle...
Mulle ainakin vahvistunut ajatus että nyt on tää perhe valmis:)
Vaikkei koskaan voi sanoa ei koskaan:)

Sama juttu,meenJos jossain on vauvoja kuollut hoitovirheeseen, niin älkää pliis kertoko mulle. Mä saan paniikkikohtauksen aina näistä uutisista![]()
ihan sekasin

Oi anteeksi, ei ollut tarkoitus peloitella. Lähinnä että siitäkin selviää vaikkei menis saman kaavan mulaan kuin aiemmin :)Apua
Mä oon myös saanu hyvin outoja pelkoja..ja toi ei helpottanu yhtään
(Hymyilee kauhistuneena..)
Saako udella mitä täällä äidit tekee työkseen?
Voi m-inski, mä niin tiiän miltä susta tuntuu! Vaikka kuinka odotin vauvaa sillon kun kuopus oli mahassa niin koko ajan olin et "älä tuu ollenkaan". Se arkirutiinin sekoaminen vauvan kans on jäätävän raskasta. Enkä nyt halua luoda enempää sulle ahdistusta, mut totta se on. Kaikki menee päälaelleen ja se rytmi vie aikansa. Tai sen rytmin löytyminen. Ja vaikka vauvakupla on ihanaa, niin kun on kaks ei-vauvaa kotona jotka ei siinä kuplassa oo ja mies on töissä niin ei paljoa naurattanut :D nyt näitä muistellessa mä onneks voin hillitä mun vauvakuumetta. Oon järkeilly nyt että kun on taloprojekti jne niin vauvaa ei kannata vielä tehdä. Mieluummin kun kaikki on valmista niin sit mä oon valmis vielä alottaa sen alusta :)
Kiitos kaikille tähän imetykseen liittyvästä tsempistä. Olo on paljon parempi nyt :)