IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mindy tein tänään päivällä puhtaan negan. Teen vielä to aamulla niin on sitten tuore tulos kun hoitaja soittaa mutta tää taitaa kyllä olla nyt tässä [emoji22]

Täälläpä ei nyt sit pas onnistu tässä kierrossa niin kun piti. Sain ovispluassan tänään, joten siirto menis lauantaille. Viime kierrossa flunssa ja nyt tää. Kyllä ärsyttää. Mutta kuulemma ens kierto on lääkkeellinen et saadaan yks tehtyä enne n kesäsulkua.

Kiki, toivottavasti usea hedelmöittyy:)

Kukkanen6: no höh :( toivottavasti se muuttuisikin vielä plussaksi.
Ilpuri: ompa ikävä juttu kun ei pas onnistu, seuraavalla kerralla onneks varmasti onnistuu.

Kukkanen6, harmillista jos nyt ei tärpännyt. Pientä toivoa vois silti vielä olla, kun vasta pp10.

Ilpuri, harmi kyllä kun ei aikataulut natsanneet tällä kertaa, mutta toivotaan et lääkkeellisellä sit onnistuis kunnolla.

Kiki, pidän peukkuja, että olis mahdollisimman monta hedelmöittynyt!

Mä testasin eilen pp12 plussan. Mies ei kyllä uskonut, että se on plussa kun toinen viiva oli haaleampi kuin toinen. Vielä kyllä sellanen olo ettei uskalla oikein vielä iloita tästä. Huomenna mulla on vielä verikoe mistä näkee hcg:n. Positiivista ainakin ettei vuotoja oo tullut. Lugetkin multa loppui jo eilen. Tuntui oudolta, että ne loppui jo ennen virallista testipäivää, mutta lääkäri sanoi että näin se menee kun veritestiä ei kuitenkaan saa viikonloppuna vielä. Jännittää miten tässä käy..

Kukkanen6 perjantaina oli punktio ja hoitaja sanoi siirtön jälkeen 14 päivää testi ja hän sanoi että normali jos tulee vähän kuukautset asti testi päivää.Siksi odotat 17.5 ja toivotan pluuuusss testi

Onnea Maiku!!
Kukkaselle Tsempit ja plussapuhallus!
Kiki, toivotaan että saatte ensi viikolla hyviä uutisia :)
Minulla huomenna kontrolliultra kp 14, eli katsotaan onko asiaa yrittää sit viikon päästä sitä huurunenä-kohtaamista...

Maikulle onnittelut! :)

Kukkaselle tsemppejä. Toivotaan vielä, mutta jos ei onnistunut nyt niin ajatukset kohti tulevaa.

Katjuskalle onnea huomiseen ultraan. Toivottavasti pääsette siirtoon.

Kiki, uskotaan että labrassa on kaikki hyvin ja hedelmöittyneitä on siellä monta. Tämä on jatkuvas odottamista. Vaihe kerrallaan.

Itsellä huomenna kontrolliultra. Toivottavasti tänään oli viimeinen pistopäivä :dance008

Kukkanen 6 olen pahoillani negasta :(

Ilpuri voi harmi että ette pääse nyt siirtoon! Mutta onneksi saat seuraavaksi lääkkeellisen.

Maiku2, vau onnea! Toivottavasti pysyy tiukasti kiinni :)

Katjusha ja Rankkisankkis tsemppiä ultraan!

Mulle on tullut tänään vähän tukala olo. Vatsa turvoksissa (niin oli kyllä viimeksikin tässä kohden), mutta muut oireet uusia. Oksettaa ja ruoka ei maistu, päätä särkee ja virtsan eritys vähentynyt. Oon juonut paljon mutta silti ei tarvitse käydä vessassa. Voiko hyperi tulla jo ennen punktiota? Ja onko nää niitä oireita vai voisko olla ihan vaan tavallisia pistoksiin liittyviä oireita? Mulle ei viimeksi tullut tällaista niin en tiedä pitäisikö huolestua. Eilen oli pistin vikan Menopurin ja tänään laitan Ovitrellen. Tiistaina punktio.

Maikulle onnea! :)

Kikille pidän peukkuja tuoresiirtoon pääsyn puolesta!

Ilpuri ikävää, että ovis tuli väärään aikaan :sad001 Onneksi seuraava kierto lääkkeellinen.

Ultraan menijöille tsemppiä!

bluebe mulla ei kokemusta hyperistä, mutta mullakin ollu tässä pistosten aikana huonovointisuutta. Tosin mulla on sitä muutenki aina menkkojen aikaan. Toivottavasti et joudu hyperistä kärsimään.

Täällä kans ollu melko tuskaset oltavat koko viikonlopun :hungover: Koko lantion alueella inhottava vihlonta ja toisessa kyljessä tuntuu niinku joku hiilihangolla tökkis. Hartiapistos on kans kamalampaa ku koskaan aikasemmin. Alavatsa tosi turvonnu, väkisin herää toiveet, että kai siellä jotain tapahtuu ku noin turpoaa :woot:

Triana kyllä teitä koetellaan:sad001:sad001

Kukkanen pahoittelut:sad001

Katjusha tsempit huomiselle. Toivottavasti kaikki näyttä hyvältä!

Rankkisankkikaselle myös tsempit!!

Ilpuri ikävästi aikataulut sakkaa:sad001 toivottavasti se kolmas kerta sitte onnistuu ja tuo sen odotetun lopputuloksen:)
Kiki toivottavasti siellä moni hedelmöittyy ja siirtoon pääsette.

Oliko täällä muita endottaria, jotka joutunu laparoskopiaan ennen tai kesken ivf-hoitojen? Mietin, että kuinka pitkä toipumisaika tulis olemaan ennen seuraavaa hoitoa.

Monella muulla niin hienoja ultrakuulumisia, kyllä noilla määrillä täytyy jokaiselle teille pieniä alkuja tulla! :)

Mulla endo. Hoidettiin kystan poiston yhteydessä ennen hoitoja :) tosin mulla ei mitään oireita.

Rankkisankkiselle ja katjushalle tsempit ultraan:)
Bluebelle ja Trianalle tsempit oloihin, itelläkään ei oo kokemusta hyperistä. Maikulle onnittelut plussasta.

Muokattu viimeksi:
Kikille tsempit, toivottavasti pääsette turesiirtoon, ja mahdollisimman moni olisi hedelmöittynyt.

Kukkanen6: Jospa se vielä plussaksi muuttuisi. Jollei, niin tsemppiä seuraavaan siirtoon!

Ilpuri: Voi, kun on nyt huonoa tuuria. Onneksi saatte lääkkeet ensi kiertoon avuksi, niin pääsette silloin siirtoon. Olkoon se THE kierto!

Maiku2: Onnea plussasta, pysyköön kyytiläinen seuraavat 9kk mukana!

Rankkisankkis: Tsempit kontrolliin.

Katjusha: Voi jehna, teillä siirto ihan pian, jännää!

Takaisin