Mulla pp11. Vielä ei vuotoa näy. Huomenna vasta tarkoitus testata. Vähän jännittää. Aika vähän ollut tuntemuksia. Munasarjojen alueella kyl öisin välillä ikäviä vihlauksia. Ne taitaa olla vielä aika turvonneet punktion jäljiltä. Välillä kyllä ollut vähän huonoa oloa. Viime raskaudessa en voinut pahoin juuri ollenkaan ja silloin muistan että oli repäisykipuja alussa. Sellasia ei vielä ainakaan oo..
Mietin tässä, että olinko eilen ihan tyhmä kun menin syömään (vakuumipakatusta) kylmäsavulohesta tehtyä tahnaa. Olin vieraita varten ostanut ja tehnyt eikä tullut sit mieleen alunperin ettei ehkä ksnnattais syödä. Nyt viel menin lukemaan, että listerian itämisaika on viikosta kolmeen kuukauteen! Mä kuvittelin että se tulee heti ilmi jotenkin vatsatautina tms.. no, turha kai sitä alkaa tässä pelkäämään, kun syöty mikä syöty. Toivotaan parasta...
Mietin tässä, että olinko eilen ihan tyhmä kun menin syömään (vakuumipakatusta) kylmäsavulohesta tehtyä tahnaa. Olin vieraita varten ostanut ja tehnyt eikä tullut sit mieleen alunperin ettei ehkä ksnnattais syödä. Nyt viel menin lukemaan, että listerian itämisaika on viikosta kolmeen kuukauteen! Mä kuvittelin että se tulee heti ilmi jotenkin vatsatautina tms.. no, turha kai sitä alkaa tässä pelkäämään, kun syöty mikä syöty. Toivotaan parasta...

!!!!!!! Odottavan aika on pitkä, mutta varmasti palkitseva!!!!!