Kiitos Vaiana
Näin toivon mukaan tapahtuu, vaikka voihan se olla ettei keretä edes sekstailemaan muuttohommien tuoksinnassa 
Näin toivon mukaan tapahtuu, vaikka voihan se olla ettei keretä edes sekstailemaan muuttohommien tuoksinnassa Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Näin toivon mukaan tapahtuu, vaikka voihan se olla ettei keretä edes sekstailemaan muuttohommien tuoksinnassa Minä sanon: kiinnittymisdippi????Nyt on kyllä omituinen meininki meneillään! Mitäs tästä sanotte arvon naiset: lähes kahden asteen nousu vuorokauden sisällä! Minä en ymmärräView attachment 68145

No todella toivotaan sitä parempaa vaihtoehtoaKiitos Vaiana
Mä mietin kans että voisko olla supermyöhänen ovulaatio... Jos on, niin sitten mun vaivalla säännöllistynyt kierto on sekasin ku seinäkello. Eli vaihtoehdot on joko unelmien täyttymys tai sitten aivan maailman eniten syvältä oleva... ööö.. asia![]()

Saitko kuvaan?Ps. Taas haamu/taustan värivirhe

Mä pidän edelleen peukut pystyssä, että jos sulla se hcg nousisi tosi hitaasti :)En saanu :)
Ja kun koko tän puolen vuoden aikana ku oon mittaillu, en oo tyyliin ikinä saanu näin kovia lämpötiloja! Jokin on muuttunut...
Tää on ihan hullua! Mulla on 0,5C kovempi lämpö kuin yleensä!!! :?