Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En kans äippä tiedä... Ja mitäs ku johonki kylään menee ja ne on saanu hyppiä sohvalla kotona, väitän että aika moni pitäis kurittomina kakaroina siinä kohtaa..:D

Kauhea painostus..:D mut ei oo ainuttakaan testiä kotona.. Perjantaina vasta kauppapäivä ni sillon ostan jos vielä tarve...

Voi pikkuvarpaat..:( <3

Hei jee Twisted! Aivan tosi mahtavaa! :) :)

Pikkuvarpaat ♡

Perjantaihin siis pötti :D

Mulla tänään poksahdan ihan juuri vauvakuumeesta -päivä. Aivan hirvittävä kaipuu seuraavalle.

Onnea Twisted talokaupoista. :)

Mä oon tänään pohtinu enemmän kun tarpeeks et mikä hitto mua vaivaa kun haluan kokea tän kaiken kivun uusiks?

Toisaalta on kauhee paha olo eka kertaa elämäs et miks Mä en saa tyttöä, ja toisaalta oon nii ilonen et tulee taas poika piristämään päivää.

Oon miettiny jo nyt et se 5 olis kiva saada mut toisaalta oon alkanu enemmän kallistuu siihen et kyl tää saa olla viimine odotus mulle. Oon niin kyllästyny näihi supistuksiin sun muihi kolotuksiiin.. :(

M-inski ihan perus hulluutta se on:D mä itse tein kunnollisen surutyön ton vauvakuumeen kanssa siirin jälkeen kunnes sit tuli tää rehellisesti sanoen vahinko laukaus... sit saikin hiukan tehdä työtä sen eteen että sain käännettyä oman ajatus maailman takas tähän vauva juttuun! Siis älkää ymmärtäkö väärin kyllä tää tuleva baby on meille enemmän kun rakas mutta just kun jo se suru työ tehty sen että enää ei vauvoja tuu niin tuli hyvin takavasemmalta tää plussa testi:) mä joskus pohdin tätä samaa että miks meille ei poikaa tuu vaan tyttöjä mut just hyvä näin:) lähden väittämään että tyttö tuolla masussa vaan majailee vaikka mitään fiiliksiä mistään oo;)
Pikku varpaat sit kun tämä raskaus on ohi niin sit syöt kaksin käsin ja saat voimat takas, Eiks nii;)
Mulla on kyl nyt sit kunnon vitutus päällä tän mun prkl radin kanssa!!! Tänään tullu jo 2 ylitystä eikä edes mitään pieniä ylityksiä:( en oo mitään kiellettyä edes syönyt ja silti ennen arvojen rajat paukkuu kunnolla! Pelottaa mennä kohta mittaa iltapala arvoja... v*tuttaa, itkettää ja harmittaa!!!

Äippä :Voimia Radi taisteluun. Varmasti ärsyttää kun ei arvot pysy kurissa. (Viime raskaudessa mulla oli samaa ongelmaa lopussa)

M-inski, kiitos:) tästä tulee vaan pitkä taisto kun viikkoja vasta 18... 22 jäljellä:( huoh o.O

Aiheesta toiseen. Ja pardon my French.. Vittu mitä paskaa tää taaperon elämä on, varsinkin ton noroviruksen jälkeen. Tää ei syö mitään, huutaa vaan mammaa, sitä pitäis saada 2min välein. Jos se ei sitä saa niin se karjuu vaan saatana. Tuhat kertaa oon tänään aikonut lopettaa imetyksen vaikka en halua mutta vituttaa ankarasti. Miks nää 1,5v on näin ihania mutta välillä niin helvetin raskaita :(

Meillä 3v tekee samaa ettei syö oikee mitää kotona mut viinirypäleitä pitäs saada kolo ajan. :( toki eri asia mut silti ärsyttävää.. Mä en oo ketää imettänyt yli 10 kk ikäsenä. :(

Tää 3v syö kyl hoidos ihan hirveitä määriä et ei varmaa jaksa syyä koton enää:D mut silti ärsyttää

Aiheesta toiseen. Ja pardon my French.. Vittu mitä paskaa tää taaperon elämä on, varsinkin ton noroviruksen jälkeen. Tää ei syö mitään, huutaa vaan mammaa, sitä pitäis saada 2min välein. Jos se ei sitä saa niin se karjuu vaan saatana. Tuhat kertaa oon tänään aikonut lopettaa imetyksen vaikka en halua mutta vituttaa ankarasti. Miks nää 1,5v on näin ihania mutta välillä niin helvetin raskaita :(

Voi ei ♡

Jos yhtään lohduttaa, niin mun nuorimmaisella puhkesi joku vatsapöpö tänään (tai 1v rokotukset alkoi oireilla) ja mm. ripuloi mun sylin täyteen julkisella paikalla yhdessä tärkeässä edustustilaisuudessa 8)

Takaisin