Heippa pitkästä aikaa kaikille! Näyttää kivasti siltä, että monella on tilanne edistynyt hoitojen suhteen ja plussiakin näyttää tulevan! Niin mahtavaa :) Tsemppiä teille, jotka olette pettymyksiä joutuneet kokemaan, toivotaan pikaista muutosta siihen.
Itse olin tänään tuulimunaraskauden jälkitarkastuksessa ja kaikki oli ok. Lääkkeellisen tyhjennyksen (tehtiin 24.3) jälkivuoto kesti 2,5 viikkoa, mikä alkoi jo tympäisemään. Itse tyhjennys oli kyllä kivulias, tein sen kotona. Olisi pitänyt ymmärtää ottaa enemmän Panacodia. Mutta siitä selvittiin. Tosin melkoisesta ketutuksesta olen kärsinyt sen jälkeen ja hankalia tunteita on ollut enemmän kuin osasin odottaa. Noh, vähitellen nekin helpottavat.
Tein tyhjennyksen jälkeen raskaustestejä, koska halusin seurata, että raskausmateriaali todella oli poistunut. Testit näyttivätkin negatiivista. Noin viikon sitten aloin tehdä ovistestejä ja tämän viikon maanantaina sain ovisplussan digi-CB:lla. Olin mielissäni tästä, koska keho toimii jo normaalisti, vaikkakin kierto tulee olemaan aika pitkä. Mainitsin ovisplussasta TAYS:ssa lääkärille, joka innostui asiasta ja tutki tietojani ja oli sitä mieltä, että siirretään tähän luonnolliseen kiertoon 3D-alkio huomenna! Olin ihan puulla päähän lyöty, kun tuulimunaraskauden toteamisessa toinen lääkäri sanoi, että pitää odottaa yhdet kuukautiset ennen hoitojen jatkoa, eikä suositellut kotiyhdyntöjäkään. Me emme tosin kieltoa totelleet, kun muunkinlaisia lääketieteellisiä näkemyksiä asiasta on annettu ja tuntui hölmöltä jättää tilaisuus, vaikka pienikin, käyttämättä. Luulin kuitenkin, että katsotaan seuravaa hoitoa vasta toukokuussa, joten tämä oli jättiyllätys! Huomisen jälkeen on sitten kaksi arpaa vetämässä! :D
Mites muuten Valkoinen orkidea, aiotteko totella teille annettua yhdyntäkieltoa? Omalla kohdalla ajattelisin varmaan, että siinähän olisi nyt enemmän mahdollisuuksia :)
Mukavia valoisia päiviä kaikille!