Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla viivästytti synarela kuukautisia 8pv
Onko normali ?Pitäisikö sanoa lääkärille? Vaukutatko hoitoon,kun on myöhästyä?En ikinä ollut minulla viivästytti,siksi en tiedä mitä tulee.
Kiki, toivottavasti vuoto alkaa kuitenkin pian. Arvelen, että sekä julkisella että yksityisellä on totuttu siihen, ettei näitä asioita voi suunnitella etukäteen päivän tarkkuudella, koska olemme kaikki yksilöitä ja reagoimme lääkkeisiin omalla tavallamme.
Ninuok: virallinen testipäivä olis maanantaina.Tänään alkio on/olis 12 -päiväinen, joten viimeistään perjantaina pitäis kyllä jo jotain näkyä. Toivon parasta. Tsemppiä sulle vikoihin päiviin.![]()
Herukka,Mikä tilanne hoitojen osalta siellä suunnalla?
Herukka! Kyllä mä siis oon jo testannut silloin muutama päivö sitten, ja sainkin jonkun ihan haamuplussan :D mutta menkka kivut alkoi nyt masentaa.. :D
Tää piina aika on yhtä tunteiden vuoristorataa...
Maurizio! Ihanaa kun sä plussailet siellä :)
Mä äsken heräsin, ja pakko oli tehdä testi... hitsi kun noi luget turvottaa, niin herään ainakin kerran yössä vessaan, kun normaalisti nukun ihan sikeästi läpi yön.. :|
Mutta joo, tommoinen hailakka plussa sieltä tuli. Mutta jotenkin en nyt luota siihen :D