Hankinnat

Mä mietin vielä, tarvitaanko lisää vauvanvaatetta. Jouduttiin lainavaatteita palauttamaan, enkä ole varma, riittääkö omat vaatteet. Riittänee, jos vauva ei puklaile ja kakkaa jättikakkoja, mutta ei riitä jos sotkee paljon.
Esikoinen käytti 56cm vaatteita 3kk ikään asti ja ainakin ekan kuukauden 50cm, vaikka yli 4-kiloinen olikin.
Ehkä hankin muutamat bodyt ja ehkä puolipotkuhousuja. Eipä ne käytettynä kovin paljon maksa
 
Meillä ei 50cm vaatteita ollut. Esikoinen käytti suoraan 56cm eikä ne olleet häiritsevän suuria hänelle (syntyi 52cm/4kg).

Nyt tää mini oliki 50cm/3,4kg ja jotenki kauheen siro:grin
Kaupasta haettiin pienelle sit 50cm vaatteita ja kyllä niitä varmasti hetki käytellään:wink nyt ei ainakaan lapsi huku vaatteisiin.
Tää kakkonen on muutenki kova pulauttelemaan eli vaatteita menee reilummin. Esikoinen oli tosi siisti vauva eikä sotkenut juurikaan.
Jouduttiin myös harsoliinoja ostamaan lisää ku puklua tulee:grin
Onneks näitä sai ostettua ihan perus prismasta ni jopa mies selviytyi reissusta:rolleyes:
 
Täytyy kehua nyt kun vaihdoin britaxin peräkkäin istuttavat tuplat vierekkäin oleviin Beemoon sport kombo 2 tuplajuoksurattaisiin. Aivan ihanat ja superedulliset! Eilinen testailtu niitä ja älyttömän kevyet työntää ja tasaista kyytiä kun niin suuret renkaat. Britaxit oli ihan jees, mut meillä ulkoillaan paljon niin olivat siihen nähden kömpelöt. Nämä uudet on aivan huiput:Heartred Vauva pötköttelee omalla puolellaan ja esikoinen istuu vieressä. Jollyroomissa noin 240e tarjouksessa jos jollain tarvetta :wink
 
Täytyy kehua nyt kun vaihdoin britaxin peräkkäin istuttavat tuplat vierekkäin oleviin Beemoon sport kombo 2 tuplajuoksurattaisiin. Aivan ihanat ja superedulliset! Eilinen testailtu niitä ja älyttömän kevyet työntää ja tasaista kyytiä kun niin suuret renkaat. Britaxit oli ihan jees, mut meillä ulkoillaan paljon niin olivat siihen nähden kömpelöt. Nämä uudet on aivan huiput:Heartred Vauva pötköttelee omalla puolellaan ja esikoinen istuu vieressä. Jollyroomissa noin 240e tarjouksessa jos jollain tarvetta :wink

Fb mainostaa mulle noita. Oon harkinnu et yhden istuttavat samasta mallista sitte kun ei tuplia tarvita. Saa nähä koska se päivä koittaa.. :rolleyes: Ja raaskin luopuu meijän aaseista, jotka on ollu kyllä joka pennin arvoset. :)
 
Takaisin
Top