Marraskuiset 2018

Minäkin hakeudun salaiseen ryhmään, mutta siihen oli vissiin sellainen kriteeri että piti olla 30 viestiä tänne oman la:n foorumille ennen kuin pääsee mukaan? Esikoisen kohdalla en hakeutunut salaiseen ryhmään, mutta muuten kirjoiteltiin sen ajan marraskuisten kanssa melko aktiivisesti pari vuotta :) oli kyllä mahtavaa vertaistukea!
 
Minäkin hakeudun salaiseen ryhmään, mutta siihen oli vissiin sellainen kriteeri että piti olla 30 viestiä tänne oman la:n foorumille ennen kuin pääsee mukaan? Esikoisen kohdalla en hakeutunut salaiseen ryhmään, mutta muuten kirjoiteltiin sen ajan marraskuisten kanssa melko aktiivisesti pari vuotta :) oli kyllä mahtavaa vertaistukea!

Joo piti
 
Minulla ensimmäinen neuvola 19.4 :) haluaisin käydä varhaisultrassa mutta työttömän tuilla kun elän niin ei oo reilu 100e laittaa ultraan.

Olen alkanut miettimään että kun sain jo helmikuussa haamujenhaamut testiin, mutta kuukautiset tulivatkin, niin voisiko olla että olenkin jo aiemmin raskautunut vai olisikohan ollut kiinnittymisyritys.. never know, eiköhän se selviä aikanaan :)
 
Ainiin ja piti kuulumisiakin kertoa :D Plussauspäivänä oli yllättävä äklö-olo, jonka takia teinkin testin. Sitten onkin ollut turvotusta etenkin iltaisin, ilmavaivoja oli, raivostun nopeasti, rinnat olleet vähän kipeät. Nyt olo tasoittunut ja tuntuu kuin en raskaana olisikaan.
 
Täällä on tuhruilu onneksi loppunut. Huomenna olisi ultra-aika, jonka sain päivystyksen kautta kun oli vuotoa ja toispuoleista vatsakipua kolme päivää. Nyt ei pariin päivään ole ollut mitään kipuja ja raskausoireet jatkuu, aamuoksennuksen olen saanut rutiineihini mukaan. Rinnat myös arat. Tosi paljon jännittää huominen ja yksin joudun menemään kun mies ei pääse töistä lähtemään kesken päivää ;(
 
Meillä muuten muuttui myös toi laskettu aika, onkin nyt sit vähän aikasemmin ku piti :D katotaan nyt sit ensviikolla ultrassa vielä et mikä tilanne
 
Moikka kaikille! Mahtuskohan tänne mukaan :) Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen. Lapsettomuushoidoissa olen ollut pitkään ja nyt vihdoin tuli plussa! Tarkka laskettuaika helppo laskea pakastealkion siirron ja iän mukaan. Se on siis 25.11 :) hyvin jännän äärellä ollaan koska taustalla yksi keskenmeno. Nyt menossa siis 5+3 ja ensi viikolla pääsen alkuraskauden ultraan toivottavasti hyviä uutisia kuulemaan :)
 
Moikka kaikille! Mahtuskohan tänne mukaan :) Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen. Lapsettomuushoidoissa olen ollut pitkään ja nyt vihdoin tuli plussa! Tarkka laskettuaika helppo laskea pakastealkion siirron ja iän mukaan. Se on siis 25.11 :) hyvin jännän äärellä ollaan koska taustalla yksi keskenmeno. Nyt menossa siis 5+3 ja ensi viikolla pääsen alkuraskauden ultraan toivottavasti hyviä uutisia kuulemaan :)
Mahtuu
 
Onks teille jotain ruokia, minkä maku on enne miellyttäny ja nyt melkein jopa etoo?? MULLA ON VIINIRYPÄLEET, ne punaset, ja ne on aina ollu mun lemppareita mut nyt maistuu ihan kökölle :sad001 mites onko mielitekoja tms?
 
Ja hei, nyt kun mulla siirtyi la tohon 13.11 ni oonko mä nyt oikeesti sit 7+2, ei tällä oikeesti niin merkitystä ku ennen la oli 14.11 :D eli sen mukaan olis la 7+1 mut nyt oon ihan sekasin et missä mennää
 
Onks teille jotain ruokia, minkä maku on enne miellyttäny ja nyt melkein jopa etoo?? MULLA ON VIINIRYPÄLEET, ne punaset, ja ne on aina ollu mun lemppareita mut nyt maistuu ihan kökölle :sad001 mites onko mielitekoja tms?
Ei varsinaisesti ruoka, vaan juoma. Kahvi ja energiajuomat. Alkoivat maistua pahalle jo ennen raskaustestiä, ja se herätti ekat epäilykseni.
Mielitekona leipäjuusto ja suolakurkut.. Ja piimä. Koko purkki meni taas viime yönä kun heräsin kolmelta. Oli pakko päästä jääkaapille piimäpurkin luo.
 
Koittakaahan jooko Kyfit etsiä ohjeet nimen vaihtamiseen :) Helpompi jatkossa erottaa tyypit toisistaan.
 
Onks teille jotain ruokia, minkä maku on enne miellyttäny ja nyt melkein jopa etoo?? MULLA ON VIINIRYPÄLEET, ne punaset, ja ne on aina ollu mun lemppareita mut nyt maistuu ihan kökölle :sad001 mites onko mielitekoja tms?

Kahvi ei uppoo. Ei edes siemausta. Sama oli viime raskaudessa, kahvi ei vaan enää maistunut hyvälle. Olisko ollu vika kolmannes, kun alkoi taas maistumaan. :)

Mun alko ihan yhtäkkiä pari päivää sitten tekee mieli punajuurisalaattia (sitä valmispakettia). Oli pakko käydä ostamassa seuraavana päivänä xD
Myös jääkaappikylmiä omenalohkoja tekee päivittäin mieli.
 
Kahvi ei uppoo. Ei edes siemausta. Sama oli viime raskaudessa, kahvi ei vaan enää maistunut hyvälle. Olisko ollu vika kolmannes, kun alkoi taas maistumaan. :)

Mun alko ihan yhtäkkiä pari päivää sitten tekee mieli punajuurisalaattia (sitä valmispakettia). Oli pakko käydä ostamassa seuraavana päivänä xD
Myös jääkaappikylmiä omenalohkoja tekee päivittäin mieli.
Mä en oo uskaltanut syödä enää kaupan salaatteja, sillä eikö ne ole majoneesipohjaisia, vai oonko ihan väärässä? Mieli kyl tekis..
 
Takaisin
Top