Jos tarkoitit minua niin tilanne ennallaan.Ei vuotoa.Miten menee? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos tarkoitit minua niin tilanne ennallaan.Ei vuotoa.Miten menee? :)
Eikös naikkarilta aina soiteta takaisin ja jätetään soitto pyyntö?IVF numeroon kun oon soittanut niin ainakin minulle aina sanottu että hoitaja soittaa takas.
Just hö.Oon soittanu siihen IVF hoitajan numeroon missä on aikarajattu aika.On minulla myös se käynnykkä numero se 050.....mutta siihen en oo soittanut.Sieltä on aina vaan sanottu että anna henkilötunnus niin hoitaja soittaa takas.Ei mulla ainakaan annettu semmoista mahdollisuutta valita, että joku soittaisi takaisin![]()
Just hö.Oon soittanu siihen IVF hoitajan numeroon missä on aikarajattu aika.On minulla myös se käynnykkä numero se 050.....mutta siihen en oo soittanut.Sieltä on aina vaan sanottu että anna henkilötunnus niin hoitaja soittaa takas.
Mitä ihmettä en tiiä miksi näin....No just siihen miäkin oon soittanut. Mitä ihmettä...Mul ei oo ees mitään muuta numeroa
![]()
Herukka, kiinnitin huomiota karvaturriin, Sattuuko olemaan westie? <3
Täällä kp14, ovulaatuo hukassa. Ultrassa todettiin endometrioosa viimeviikolla.... Kaveri myös tuli ekasta kerrasta raskaaksi ja kertoi sen tänään.. Täällä on itketty silmät päästä.
Mua niin ärsyttää kun mun aplikaatio ei toimi! Tulin nyt koneelle kirjottaa muutaman jutun,
ensinnäkin, ihan tosi suuret pahoittelut nyt kovin paljon surua kohdanneilleihan järkyttävä mitä myllytystä mä on! Paljon voimia seuraaviin vaiheisiin kunnes olette valmiit niihin!
Herukka, mun mielestä tuo sun testi ei ole viivanpaikka vaan aika vahva haamu tai ihan jo plussakin, joten nyt kipin kapin ensi tilassa uusi toisen merkkinen testi ja sit soitto klinikalle vaikka menis koko päivä jonotellessaKoska jos/kun tuo on oikee plussa sun pitää lopettaa se synarela ja sit varmaan jotan pitäs tehdä myös niille kipulääkkeille. Se on niin perseestä kun selkä menee, itselläkin pari kertaa mennyt ja kuollakseni pelkään et niin käy kun joskus tuun raskaaksi. Yritän aina ennakoida jos yhtään tuntuu että on tulossa, niin tietyt venytykset kehiin. Se vetää niin lamaantuneeksi kun ei pysty etenemään kun konttaamalla. Voi kun sun tilannen yt varmistuisi äkkiä! Heti huomenissa siis apteekkiin jos et jo tänään pääse :)
Itse täällä odotan edelleen menkkoja saapuvaksi, tänään kp35. Hieno homma kun kierto yleensä se 28pv. Mutta luulisin et torstaina viimeistään alkaa, toivottavasti päästäisiin siirtoon ens kierrossa eikä tää mun pitkä sotke sitä![]()