Alkuraskauden ultra

Kyllä sitä muistaa miltä ne sykkeet kuulostaa ja pulssi vaihtelu oli 120-135 :D kokeilin mää sitäkin miltä oma kuulostaa ja olihan niissä ero :)

Istukka pitää myös vauhdikasta ääntä ja sitten joku oma syke on vauhdikas tuolla nivusten huudeilla :) tosiaan 5+3 on kyllä aika uskomattoman aikaisin kuulla doplerilla äänet, siinä rv 8-9 oon ite kuullut ekan kerran ja samaa kuullut muilta.

Angelsounds koti dopplerilla kuului sydän äänet tänään :) RV 5+3, en ois arvannut että löytyy <3

Hmm..eihän sydämen toiminta ole noilla viikoilla vielä käynnistynyt. Mittaahan toukalla on alta pari milliä. Taidat olla pidemmillä viikoilla ja muistaakseni seiskaviikoilla edellisen sykkeet oli jotain 170 ja päälle.

Okei. Eka raskaus ettei oo tullu niin kauheena perehdyttyä aiemmin, mutta mitä täällä selailin niin näky olevan lääkäri. :)
Joo ja sairaalassa esim kun on np ultra niin sen tekee erikoistuneet kätilöt ja sehän tehdään myös sisäkautta jos ei päältä saa otettua :) nää palstat on hyviä ku näistä selviää paljon :)

Mä kävin taas tänään ultrassa... Oltiin varattu aika heti plussatestin jälkeen klinikalle ar-ultraan eikä haluttu sitä peruakaan, jotta myös mun mies sai nähdä sykkeet (kävin salaa mieheltä rv 5+5 ultrassa Terveystalossa). Nyt on rv 6+5 ja pituutta tyypeillä oli 7,5mm ja 7,7mm. Vastasivat täysin viikkoja. Molemmilla oli vahvat sykkeet ja olivat hyvin hankkineet tilaa kohdusta - kohtu oli jo tässä vaiheessa pyöristynyt. Nämä pikkuiset tyypit liikkuivat niin paljon, että samaan kuvaan eivät suostuneet poseeraamaan :D Myös munasarjat ultrattiin ja toisella puolella näkyi keltarauhanen. Kohdun limakalvo oikein hyvä. Toistaiseksi kaikki siis ihan täydellisesti <3 Tää kuva näkyy vähän hassusti, en saa puhelimella tätä paremmaksi...!
Screenshot_20180316-214327.png

Vitsi kun tekisi mieli käydä yksityisellä ultrassa, täälläpäin ne on vaan hirveän hintaisia.. Pitää malttaa vaan odottaa :/

Mites muuten, ootteko ottaneet miehen mukaan varhaisultraan? :)

Meillä mies oli mukana varhaisultrassa ja muissakin ultrissa esikoisen aikaan, nyt ei tällä kertaa pääse ainakaan tuohon varhaisultraan. Toisaalta kamala mennä yksin, jos on huonoja uutisia ja pitää vielä ajaa parin tunnin matka takaisin kotiin.

Näköjään vähän tiputtelee nyt.. onko muilla ollut alakautta ultrauksen jälkeen tiputteluvuotoa ? Koitan tässä nyt olla panikoitumatta, mutta äsken vessassa jäi paperiin verta.. toivottavasti vaan johtuu tosta eilisestä ultraamisesta :sad001

Anakonda on kuulemma yleistä että samana tai seuraavana päivänä vähän tiputtelee. Toivottavasti on vaaratonta!

Näköjään vähän tiputtelee nyt.. onko muilla ollut alakautta ultrauksen jälkeen tiputteluvuotoa ? Koitan tässä nyt olla panikoitumatta, mutta äsken vessassa jäi paperiin verta.. toivottavasti vaan johtuu tosta eilisestä ultraamisesta :sad001

Oliko kovakourainen ultraus? :O

Kävin myös varhaisultrassa... luulin että olisi ollut 6+4, mut lääkäri sanoi että olisi ehkä vasta 5+1.. eikä sykkeitäkään vielä kuulunut.. nyt kyllä vähän huolestuttaa taas :(

Kävin myös varhaisultrassa... luulin että olisi ollut 6+4, mut lääkäri sanoi että olisi ehkä vasta 5+1.. eikä sykkeitäkään vielä kuulunut.. nyt kyllä vähän huolestuttaa taas :(

Korjatkaa, jos oon väärässä, mutta oon jostain lukenut, että vasta viikolla 6+ sydänäänet alkavat kuulua. En vielä huolestuisi.

Juu, viikkojen 5+0 - 5+6 aikana alkaa sydän sykkimään. Eiköhän hän Katariina siellä kasva ja voimistu. Saitko uutta aikaa?

Takaisin