----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voiko se kiinnittyä noin nopeasti kummiskaan? Mutta pidetään peukkuja. Miten voit muuten taas olla noin paljon minua edellä kierrossa, kun viimeksi taisit olla jäljessä. Sinulla on paljon lyhyemmät kierrot. Epistä... :-D

Hirvi :) Ei vielä kiinnity ja toivottavasti ei ennen, kuin tämä lääkekuuri on ohi.

Lyhyt kierto siis tuli letroilla, ovis jo kp11... :wideyed::p

Aina ennenhän oon tullut sun perässä about 3 päivää....

Last edited by a moderator:
Niin aivan, letroilla voi olla sellainen vaikutus. Jotenkin muistelin että olisit koko ajan paljon nopeampi.

Toivottavasti antibiootit ovat purreet yön aikana ja voit paremmin!

Täällä tuhlattiin juuri vihoviimeisen ovistesti ja se oli nega. Olen pystynyt testaamaan vain kolmena päivä oletetun oviksen tienoilla niin että yksi päivä keskeltä jäi tikuttamatta, koska uudet testit eivät ehtineet postitse. Ja kaikki testit täysin negoja. Nyt on ihan arvoitus missä vaiheessa kiertoa ollaan.

Saattaa olla pitkä kierto tulossa, kalenterin mukaan kierto on pidentynyt keskimäärin 30 päivään (ennen 28). Toivottavasti se ei ennusta vaihdevuosia, pelkään aina että ne iskee yhtäkkiä.

Tein testin aamulla ja se on haalea positiivinen. Kääk & iiiik! Nyt peukut ja varpaat pystyyn että vahvistuu ja menkat pysyy pitkään pois! :Heartred

M-M :) Onnea plussasta!!!:love7
Hienoa, upeeta:Heartbigred

Nyt loppuun saakka kyydissä mukana.

Ihana uutinen:flower:hug007

• Tykkään
Reaktiot: M-M
M-M:lle peukut pystyssä, että jatko sujuu hyvin ja Tähdelle peukut, että lääkkeet tehoavat!:)

Mite te noitten ovistestien kanssa toimitte; seisotatteko näytettä miten pitkään, ennen testaamista? Siinähän on näytteen lämpötilaohjeistus 15-30 astetta. En ollut ees huomannut tota ensin.. Onko niin, ettei näytä oikein, jos testaa ” tuoreeltaan”?

Wau, onnea m-m!!!

Hippunen en ole koskaan tajunnutkaan. Tarkoittaako varmasti näytteen lämpötilaa eikä itse testin?

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Niin aivan, letroilla voi olla sellainen vaikutus. Jotenkin muistelin että olisit koko ajan paljon nopeampi.

Toivottavasti antibiootit ovat purreet yön aikana ja voit paremmin!

Täällä tuhlattiin juuri vihoviimeisen ovistesti ja se oli nega. Olen pystynyt testaamaan vain kolmena päivä oletetun oviksen tienoilla niin että yksi päivä keskeltä jäi tikuttamatta, koska uudet testit eivät ehtineet postitse. Ja kaikki testit täysin negoja. Nyt on ihan arvoitus missä vaiheessa kiertoa ollaan.

Saattaa olla pitkä kierto tulossa, kalenterin mukaan kierto on pidentynyt keskimäärin 30 päivään (ennen 28). Toivottavasti se ei ennusta vaihdevuosia, pelkään aina että ne iskee yhtäkkiä.

Hirvi :) Muistelen tulleeni aina perässä. Mutta eihän näillä asioilla ole merkitystä, kierrot menee ja tulee.

Letroilla ovis tuli todellakin tavallista aiemmin ja meni vilahtamalla ohi, testissä näkyi vain muutaman tunnin:alien
Suosittelen!:p

En usko, että sinulla on vielä vaihdevuodet, nehän on keskimäärin 51v. iässä.

Missä kp:ssa menet?

Tähdelle peukut, että lääkkeet tehoavat!:)

Mite te noitten ovistestien kanssa toimitte; seisotatteko näytettä miten pitkään, ennen testaamista? Siinähän on näytteen lämpötilaohjeistus 15-30 astetta. En ollut ees huomannut tota ensin.. Onko niin, ettei näytä oikein, jos testaa ” tuoreeltaan”?

Hippunen77 :) Kiitos :) Vasta toinen kuuripäivä ja lääke on alkanut jo tehota!!

Vatsasta nipistelee ja tuntuu, kuin olisi raskaana :) Ainakin tulehdus on häädetty kropasta.

En usko, että lämpötila vaikuttaa testiin, jos on huoneenlämmössä säilytetty.

Last edited by a moderator:
M-M :)
Oliko sulla oireita? Onko niitä nyt?

Tänään dpo9? Tämä oli siis yk1?

Koska aiot kertoa miehelle?

Sori kysymyksistä, aivan ihana uutinen, vielä kerran onnitteluja!!:love017:drunken_smilie

^ Vasta kp 19 vaikka olenkin jo ihan hermostunut. Tuntuu aina pidemmiltä nämä kierrot kuin ne oikeasti ovatkaan. Taidan ensi viikon loppupuolella alkaa testailemaan raskaustestillä, vaikken yhtään tiedä missä mennään. Oletetaan optimistisena et minullakin oli ovis etuajassa.

Hippunen en ole koskaan tajunnutkaan. Tarkoittaako varmasti näytteen lämpötilaa eikä itse testin?

Tarkistin just ja kyllä näissä ohjeissa lukee, että ”testin ja virtsanäytteen on oltava huoneenlämpöisiä (15-30 C)”.

Tuolta jonkun labran sivuilta löysin, että tuoreen virtsanäytteen lämpötila ois 32-38 C.

M-M :)
Oliko sulla oireita? Onko niitä nyt?

Tänään dpo9? Tämä oli siis yk1?

Koska aiot kertoa miehelle?

Sori kysymyksistä, aivan ihana uutinen, vielä kerran onnitteluja!!:love017:drunken_smilie

Kiitos! Toivotaan nyt että viiva lähtee vahvistumaan. Testaan vielä eri merkkisellä testillä huomenna tai maanantaina. Nyt on dpo9 tai 10 vasta menossa. Tämä oli todellakin yk1 ja kerta laakista mutta sekin näköjään riittää.. :) Mulla on ollut nyt useampana päivänä metallin maku suussa ja jäätävä himo veriappelsiineihin (mitkä ei normaalisti oo mun suokkareita). Nämä oireet sai mut testailemaan jo normaalia aiemmin. Vatsassa on nippaillu ja nyt tuntuu sellaista paineen tunnetta. Nenä tukossa ja välillä huippaa. Tosi tuttuja tuntemuksia aikaisemmista raskauksista. Jännää.. :Heartred Miehelle kerron kun digiin tulee teksti raskaana ja viikot. Pyörtyyköhän ukko-parka :)

Kiitos kaikille mukana jännäämisestä! Varovaisin mielin vielä olen ja toivon kovasti että viiva lähtee vahvistumaan. Laitan kuvaa tiirattavaksi kun joudan :)

Parasta viikonloppua kaikille!

Onnea plussista!

Täällä dpo13 ja tulee vuotoa jo siteeseen asti :( Se siitä sitten taas, ei tuonut eka letro-kierto tulosta. 1v3kk takana, Itkettää, turhauttaa ja vituttaa. Vetäydyn muutamaksi päiväksi keräämään taistelutahtoa uuteen kiertoon... nyt ei vaan meinaa jaksaa.

M-M saatko kuvaa testistä? Olis kiva nähdä! Onnittelut!

Tällanen haamulainen tuli. Testiviiva on pinkki livenä. Testi on Predictor Early. Testaan toisella testillä huomenna tai ma viim. jos ei menkat ala.
2C795CDF-6E08-4F76-84B9-F328051D400C.jpeg

Takaisin