----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös hedelmöityshoitojen bmi-raja ole peräti 35. Eihän 25 ole vasta kuin normaalipainon ja lievän lihavuuden rajalla.

Hirvi :) Bmi 25 on normaalin painon raja, mutta silti siitä vähän huomautettiin..

Muoks : käsittääkseni raja menee normaali bmi:ssä.

Last edited by a moderator:
Mulla olis kaapissa One Stepin 12 ovisliuskaa ja 7 raskaustestiliuskaa. Olisi kiva antaa ne jollekulle teistä. Ehkä pöhkö idea, mutta ajattelin nyt ehdottaa kun tuli mieleen. Osoitetiedothan siinä pitäisi yv:llä sitten antaa, että saan paketin matkaan. :happy: Ilmaiseksi lähettäisin tietysti. Ovistesteissä päiväys 3/2019, raskaustesteistä en päiväystä löytänyt...

Tsempit ja plussapuhallukset! :wink Hoitoihin kannattaa tarttua, jos yhtään siltä tuntuu! Itsellä ainakin ihan hyviä kokemuksia, vaikka toki pettymyksiä ja haasteitakin oli. Tuntui silloin tärkeältä päästä vihdoin eteenpäin ja jotenkin helpotti se ajatuskin, että nyt teen kaiken mahdollisen asian eteen. Fiiliksiä toki varmasti yhtä paljon erilaisia kuin hoitoihin lähtijöitäkin, mutta tällainen oli oma kokemus.

Mollukka :) Hihh, säästä seuraavaa varten:wink!!

Tähti, en oikeastaan muuta kuin hyvää rasvaa syökään, kun eläintuotteisiin on noin kerran kuussa tullut tartuttua.

Roskaruoka on harvinaista myös, kun se vaatisi rahaa.

Käytättekö jotain kahvin korviketta? Eikö musta teekin ollut pahasta, tai ainakin rajoitetusti tulisi nauttia? Vihreään tee ei sytytä, mitäs sitä sitten joisi, kun jotain lämmintä tekisi mieli? :)

Tähti, en oikeastaan muuta kuin hyvää rasvaa syökään, kun eläintuotteisiin on noin kerran kuussa tullut tartuttua.

Roskaruoka on harvinaista myös, kun se vaatisi rahaa.

Kettutyttö :)

Roskaruoka on halvinta mahdollista ruokaa, ei vaadi rahaa ollenkaan.

Eläintuotteista saatu rasva ei ole kaikki pahaa, sen sijaan kasvikunnasta saatu omega-6, on pahinta mahdollista rasvaa.

Mitä tarkalleen syötkään?:rolleyes:

Käytättekö jotain kahvin korviketta? Eikö musta teekin ollut pahasta, tai ainakin rajoitetusti tulisi nauttia? Vihreään tee ei sytytä, mitäs sitä sitten joisi, kun jotain lämmintä tekisi mieli? :)

Hippunen77 :)

Täällä vain vihreää teetä. Tavallinen tee on liian kofeiinipitoista.

Hippunen77 :)

Täällä vain vihreää teetä. Tavallinen tee on liian kofeiinipitoista.

Itseasiassa vihreä tee on kofeiinipitoisemoaa jos grammoissa katsottaisiin.

Roskaruuan täyttävyys ja riittävyys ajassa verrattuna oikean ruuan samoihin tekee sen miksi roskaruoka on kallista.

Itseasiassa vihreä tee on kofeiinipitoisemoaa jos grammoissa katsottaisiin.

Roskaruuan täyttävyys ja riittävyys ajassa verrattuna oikean ruuan samoihin tekee sen miksi roskaruoka on kallista.

Kettutyttö :) Selvennätkö, nyt ei pysy perässä :)

En ole koskaan tykännyt kahvista enkä teestä, en juo kumpaakaan. Olen vähän outolintu. En tykkää salmiakistakaan. Tykkään vain makeasta.

Hirvi :) Hienoa! Eihän kukaan pakota niitä juomaan... et ole outo ollenkaan.

Käytättekö jotain kahvin korviketta? Vihreään tee ei sytytä, mitäs sitä sitten joisi, kun jotain lämmintä tekisi mieli? :)

Hippunen77 :) Vihreään teehen tottuu, kun muutaman päivän sitä juot! :) Laita joukkoon kookosrasvaa, on tosi NAMM!!:p

Siinä on myös antioksidantteja, toisin, kuin kahvissa.

Tähti, kuulostaa tosi hyvältä! Soititko jo klinikalle? Pidän peukut ja varpaat pystyssä inssiä varten!

M-M :) Jep, soitin ja alustavasti inssi siis huomenna. Vielä ovistestillä varmistettava.

Hurjaa miten tää letro kierto eteneekin ihan nopealla vauhdilla:scared007:happy119 Onko edes totta:wideyed:

.

M-M :) Jep, soitin ja alustavasti inssi siis huomenna. Vielä ovistestillä varmistettava.

Hurjaa miten tää letro kierto eteneekin ihan nopealla vauhdilla:scared007:happy119 Onko edes totta:wideyed:

.

Vau! Loistavuuden maksimointia! Tsemppiä ja onnea matkaan! Toivottavasti kaikki menee nappiin!

Kettutyttö :) Selvennätkö, nyt ei pysy perässä :)

Siis jos kahvi, musta tee, vihreä tee ja kaakao laitettaisiin yhtä isot määrät. Esim. 100g. Kofeiinin määrän järjestys olisi 1. Vihreä tee, 2. Kaakao (muistaakseni) , 3. Kahvi ja 4. Musta tee
Yllätyin kunnes tajusin että vihreänteeon hirmuisen paljon kevyempää eli yhteen kuppiin tietty tulee vähemmän kofeiinia.
Selitinkö järkevästi? Mun selitys ei välttämättä oo ymmärrettävää.

Hippunen, minä juon kofeiinitonta kahvia usein. Maistuu samalle ja mulle se maku on se juttu.
Muutoin tykkään kylä myös teestä. En mustasta, mutta muut laadut.

Tähti minkäslainen roskaruoka se on ku ei mitään maksa? Enpä ole törmännyt... Onnea huomiselle! Toivottavasti natsaa!

Mollukka tarvisko kettutyttö testejä?

Täällä kiukku ja pääkipu. Menkkoja edeltävät pas*******..

Vau Tähti, onnea huomiseen! :heart:

Mä kyllä olen elänyt ihan kuin ennenkin. Juonut kahvia, maitotuotteita, roskaruokaakin ajoittain... siitäkö tämä tiinehtymättömyys johtuukin?

Siis jos kahvi, musta tee, vihreä tee ja kaakao laitettaisiin yhtä isot määrät. Esim. 100g. Kofeiinin määrän järjestys olisi 1. Vihreä tee, 2. Kaakao (muistaakseni) , 3. Kahvi ja 4. Musta tee
Yllätyin kunnes tajusin että vihreänteeon hirmuisen paljon kevyempää eli yhteen kuppiin tietty tulee vähemmän kofeiinia.
Selitinkö järkevästi? Mun selitys ei välttämättä oo ymmärrettävää.

Hippunen, minä juon kofeiinitonta kahvia usein. Maistuu samalle ja mulle se maku on se juttu.
Muutoin tykkään kylä myös teestä. En mustasta, mutta muut laadut.

Kettutyttö :) Jostain syystä kahvi ja kaikki kofeiinipitoinen on kiellettyjen/rajoitettujen listalla.

Kofeiiniton kahvi on usein vielä pahempaa, koska sen valmistukseen joudutaan käyttämään vielä enemmän hyönteismyrkkyjä. Monet kahvilajit on käyneet läpi hyönteismyrkytyksen, eikä sitä saa itse kahvista täysin pois.
Kahvi on nautintoaine.

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Takaisin