----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo 5 oireet : menkkajomotus!:wideyed:

Joka yrityskierrossa sama juttu.

Jännä juttu suorastaan.

Onkohan kiinnittyminen lähellä:joyful:

Minä haluan koska jossen edes ovuloi, niin sitten voi miettiä onko esim tyroksiiniannos oikealla tasolla. Ja jos tapahtuu edes kemiallinen niin sitten on toivoa että tulisi vielä lapsikin lopulta.

Minä haluan koska jossen edes ovuloi, niin sitten voi miettiä onko esim tyroksiiniannos oikealla tasolla. Ja jos tapahtuu edes kemiallinen niin sitten on toivoa että tulisi vielä lapsikin lopulta.

Hirvi :) Voisi helpottaa, jos kävisit ultrassa tarkistuttamassa ovuloinnin. Eihän siellä tarvitse jatkuvasti rampata, mutta hyvää vihiä saa, miten kroppa noin yleisesti toimii :)

Mä kävin edelliskierrossa ja sain esimerkiksi tietää, että ovulaatio on jo ennen, kuin ovistesti näyttää täyttä vahvaa plussaa:wink

.

Aamuiseen testiin on ilmestynyt hentoak in hennompi haamuviiva, joten tein tunnin pidätyksellä uuden liuskatestin. Erittäin vilkkaalla mielikuvituksella näen siinä ainakin viivanpaikan. Eivät taida kuvissa näkyä?

IMG_20180222_164342.jpg

IMG_20180222_163048.jpg

Järki sanoo että pitäis tuhlata CB vasta aamulla, mutta saankohan sitte nukutuksi ollenkaan vai mietinkö koko yön mitä se mahtaa näyttää aamulla.

Minua ahdistaa muuten kamalasti kun join vahingossa light-mehua. Olin koko päivän yhdessä tilaisuudessa ja siellä tarjottiin mehua ynnä muuta. Tajusin liian myöhään että se oli light. Eihän niitä saisi juoda ollenkaan jos on raskaana ja minä join 2,5 lasia.

Järki sanoo että pitäis tuhlata CB vasta aamulla, mutta saankohan sitte nukutuksi ollenkaan vai mietinkö koko yön mitä se mahtaa näyttää aamulla.

Minua ahdistaa muuten kamalasti kun join vahingossa light-mehua. Olin koko päivän yhdessä tilaisuudessa ja siellä tarjottiin mehua ynnä muuta. Tajusin liian myöhään että se oli light. Eihän niitä saisi juoda ollenkaan jos on raskaana ja minä join 2,5 lasia.

Hirvi :) Tuskin haittaa tässä vaiheessa.

Plussan jälkeen kannattaa jättää pois.

Nuku rauhassa, rauhattomuus ei edistä raskautumista.

Laitahan testin kuvaa aamulla :)
Tsempit vahvistuvaan viivaan!!
:smiley-bounce016

.

Hirvi :) Vielä, että olisitko muuten rauhallisempi selvästä plussasta? Itse olisin rauhattomampi, kun tietää, että mahdollisesti koko maailma mullistuu lapsen myötä..sitähän vain intoilisi niin, ettei uni tulisi.

Sitten vielä sekin, että vähiin uniin kannattaa varautua ja totutella ajoissa:laughing002

.

Jaa en osaa sanoa. Sittenhän alkaa huoli ja ahdistus mahdollisesta keskenmenosta ja vaikka mistä. Olen nukkunut koko ikäni enemmän tai vähemmän huonosti, en kyllä tiedä miten selviän sitten jos vielä vauvakin valvottaa tähän päälle. Tein uuden liuskatestin äsken, eikä se ollut sen selvempi kuin aiempikaan. Katsotaan mitä päätän aamulla.

Olen nukkunut koko ikäni enemmän tai vähemmän huonosti, en kyllä tiedä miten selviän sitten jos vielä vauvakin valvottaa tähän päälle. Tein uuden liuskatestin äsken, eikä se ollut sen selvempi kuin aiempikaan. Katsotaan mitä päätän aamulla.

Hirvi :) Nukkuminen saattaa jopa parantua vauvan myötä, kuten moni muukin asia ;) Itsekin joskus luulin, että ihminen tarvitsee 8tuntia unta yössä, kuten kaikki mediat toitottaa...

3-4tuntia riittää tilapäisesti, jos saa välillä nukkua 5-6tuntia :) Tietty joskus se 8tuntia olisi mukava, mutta lapsen saatua luonnollisesti ainakin mulla unentarve vähentyi dramaattisesti. Silti selviää hyvin yöheräämisistä ja työssäkäynnistä ilman kummempaa väsymystä.

Eniten kaipaa OMAA rauhaa ja vapaata, jota ei ole.

Älä pelkää vähäisiä unia :)

.

Samaa mieltä, ei kannata pelätä huonoja unia. Pääasia, että ainakin silloin tällöin saa pidempiä unipätkiä. PIkkulapsiaika menee taaksepäin katsoen nopeasti :) Sitten jos sattuu saamaan itkuisen lapsen, kannattaa jotain järjestelyjä miettiä, jos oma jaksaminen menee heikoille jollain kohtaa. Se on niin jännä, että ei voi tietää, miten itse uuden vauvan vanhempana kokee elämän, ja pikkuisen ihmisenalun ominaisuudet tuo oman vireensä hommaan.
Plussapuhuri ketjuun. Mulla oli toissapäivänä ennakoivia ovisoireita, mutta taisi mennä ohi tällä haavaa. Saapa nähdä, jääkö ovuloimattomaksi kierroksi. Ens maanantaina olis sitten klinikkakäynti.
Katjusha kp 15?

Hirvi mä olen juonut kaikenlaisia mehuja neljässä raskaudessa. Fun lightia lähinnä. En oo edes tiennyt ettei saisi. Et tuskin mitään haittaa ehtinyt tulla vaikka raskaana olisitkin. Älä sitä huoli.

No siis täälläkin menee ihan light juomat, mutta onkin vasta dpo 6....joten en koe olevan merkitystä. Plussan saatua jää kaupan hyllylle.

Nyt tänään aloitin mini disperinin kiinnittymisen tueksi, kahvi on jätetty kokonaan pois jo syksyllä, sekä kaikki muu kofeiinipitoinen.

Jos nyt jo eläisi, kuin raskaana, kävisi turhan raskaaksi elämä:oops: Silloin tällöin syön kyllä esim. graavilohta, maksamakkaraa, tuorejuustoja, salmiakkia. Raskaanahan nämä on totaalisen pannassa, enkä viitsi kiusata itsenäni etukäteen.

Minulla on tainnut olla väärä käsitys noista lght-tuotteista, olen luullut että ne on kokonaan kiellettyjä. Oikeastaan olen ollut käsityksessä ettei niitä saisi oikein juoda vaikkei olisi raskaanakaan. Sen takia vaihdoin kokiksen sokeriversioon kauan sitten. Sittemmin olen yrittänyt lopettaa kokiksen juomisen ylipäätään.

Kahvia minäkään en juo, mutta otan kyllä joskus kofeiinitabletin tai Paramax Comp -särkylääkkeen mikä sisältää kofeiinia. Määrät on kuitenkin pieniä eikä edes jokapäiväisiä.

CB oli nega, mutta jäi epävarmuus riittikö sen herkkyys. Jos eilistä testiä mainostetaan yhden päivän aikaisempana testinä kuin CB:tä, niin eihän CB voi antaa parempaa tulosta kuin eilinen herkempi testi. Selitän huonosti mutta olisi siis pitänyt säästää CB huomiselle.

Oliko jollain muuten muistissa mistä löytyi selitys noille CB:n sisällä olevan liuskavirityksen eri viivoille? Siis siellä on tämmönen viritys sisällä (käänsin nuo liuskat ylösalaisin):

IMG_20180223_060718.jpg

Takaisin