Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Minä haluan koska jossen edes ovuloi, niin sitten voi miettiä onko esim tyroksiiniannos oikealla tasolla. Ja jos tapahtuu edes kemiallinen niin sitten on toivoa että tulisi vielä lapsikin lopulta.
Aamuiseen testiin on ilmestynyt hentoak in hennompi haamuviiva, joten tein tunnin pidätyksellä uuden liuskatestin. Erittäin vilkkaalla mielikuvituksella näen siinä ainakin viivanpaikan. Eivät taida kuvissa näkyä?
View attachment 65764
View attachment 65765
Mikä testi?

Järki sanoo että pitäis tuhlata CB vasta aamulla, mutta saankohan sitte nukutuksi ollenkaan vai mietinkö koko yön mitä se mahtaa näyttää aamulla.
Minua ahdistaa muuten kamalasti kun join vahingossa light-mehua. Olin koko päivän yhdessä tilaisuudessa ja siellä tarjottiin mehua ynnä muuta. Tajusin liian myöhään että se oli light. Eihän niitä saisi juoda ollenkaan jos on raskaana ja minä join 2,5 lasia.

Järki sanoo että pitäis tuhlata CB vasta aamulla, mutta saankohan sitte nukutuksi ollenkaan vai mietinkö koko yön mitä se mahtaa näyttää aamulla.
.

Olen nukkunut koko ikäni enemmän tai vähemmän huonosti, en kyllä tiedä miten selviän sitten jos vielä vauvakin valvottaa tähän päälle. Tein uuden liuskatestin äsken, eikä se ollut sen selvempi kuin aiempikaan. Katsotaan mitä päätän aamulla.