BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vaiana pahoittelut vielä täälläkin:sad001

Mun omat olot (pienet pistelyt mahassa ja runsas valkovuoto) ennustaisi ehkä plussaa tästä kierrosta, mutta lämmöt ei kyllä yhtään tue sitä. Käyrä on melko tasaista, kun taas elokuun plussakierrossa se sahaili välillä ylös ja alas.
6AA5702F-A6BA-45CD-8B13-E798034FC0F9.png

Emk ja muska, lupaavan näköiset käyrät kyllä oli molemmilla, harmi jos täti kurvaa paikalle :(
Mrs r, onko sulla dpo 7 menossa? Tiedä vaikka kiinnittyminen vasta tapahtumassa :)

Täällä kp 24, lupaavia merkkejä että ovis olisi tapahtumassa viikon sisään, testit tummenee ja lämpö lähti laskemaan, saas nähdä, jos ei kuulu niin superpitkä kierto taas tiedossa :D Aloitin macan tuossa muutama viikko sitten josko se auttaisi säännöstelemään kiertoa. Huomasin että mittarista oli patteri loppumassa, nyt on uusi ja hyvin taas toimii. Natural Cycles loppuu 6 päivän päästä enkä aio sitä jatkaa, fertility friend toimii ehkä paremmin nyt yrityksen kanssa, Nc taas raskauden eston kanssa. Vuoden sitäkin käyttänyt ja huimat 9 kiertoa siinä ajassa, erittäin epäsäännölliset kierrot siis kaikenkaikkiaan. :/

Oletettavasti tänään tai huomenna kp1. :mad: Lämmöt 36.67. Nega testattu, eli se siitä. Pistää kyllä mielen maahan.

Voihan harmi Emk<3 :(

Mulla vuoto ei kunnolla alkanut. Tiputtelee vaan.. lämmöt laskeneet ja testit negaa.
Sais kyllä alkaa pian, että menis tämäkin ohi.
Netissä luki että 1-2vko päästä vasta lääkäriin, jos ei vuotoa näy.
Taidan maanantaina soitella neuvolasta neuvoja :D

Jotenkin on silti epäilys että ovis on tapahtunut vasta kp24, plussa tuli Kp22. Eli käy kyllä järkeen.. Olo on just sellanen että koska alkaa.. Mutta oon monesti miettinyt tota ff:n tapaa laskea dpo:t. + seuraava päivä on dpo1 sen mukaan. Oon itse laskenut seuraavan päivän dpo0.

Mulla oli lämmöt hypännyt 36,62, kun eilen oli vielä 36,38. Mittasin kyllä tunnin myöhemmin (klo 8.00) kuin eilen, joten ei ole täysin vertailukelpoinen tulos. Ei mulla kuitenkaan yleensä ole lämmöt noin korkeella edes kahdeksalta, kun normaalisti luteaalivaiheen puolenvälin aamulämmöt on 36,3-36,5. Illalla on ehkä aikomuksena juoda muutama lasillinen viiniä, joten testasin huvikseni negan tällee super aikaisin. Tänään siis dpo 8.

Edit: selasin mittaushistoriani läpi ja koskaan ei ole ollut aamulämpö yli 36,55 paitsi plussakierrossa:rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Jotenkin on silti epäilys että ovis on tapahtunut vasta kp24, plussa tuli Kp22. Eli käy kyllä järkeen.. Olo on just sellanen että koska alkaa.. Mutta oon monesti miettinyt tota ff:n tapaa laskea dpo:t. + seuraava päivä on dpo1 sen mukaan. Oon itse laskenut seuraavan päivän dpo0.

Emk, katoin sun käyrää ja vois kyllä olla, että ovis on ollut vasta kp 24. Olitko saanut siis ekan ovisplussan jo kp 21 vai oliko se kp 22 testattu plussa vielä tummempi kuin kp 21?

Mrs R, aika yhtä tummat oli. Harmi etten sitten testannut tuon jälkeen. Lämmöt ollut kyllä ihmeen matalat, tai se johtuu tuosta uudesta mittarista. Tän aamun lämmöksi tosiaan tuo 36.67, kun ensimmäinen mittaus oli 36.22 ja mittari piippas mielestäni aika pian. Mene ja tiedä kumpi on oikein. Rakettitiedettä vaihteeksi.

Mrs R, aika yhtä tummat oli. Harmi etten sitten testannut tuon jälkeen. Lämmöt ollut kyllä ihmeen matalat, tai se johtuu tuosta uudesta mittarista. Tän aamun lämmöksi tosiaan tuo 36.67, kun ensimmäinen mittaus oli 36.22 ja mittari piippas mielestäni aika pian. Mene ja tiedä kumpi on oikein. Rakettitiedettä vaihteeksi.

Mistä kohtaa mittaat, aina samasta? Mulla kielen takaosasta tulee korkeammat lämpötilat, mittaan aina tosta oikeanpuoleisesta ns kolosta kielen alta aika edessä.

Varmaan joku häikkä sitten, ei mullakaan oo koskaan noin paljon eroa vaikka mittaisi kaksi kertaa putkeen samasta kohtaa, tyyliin 0.02 nousee :/

Vaiana, pahoittelut, toivotaan että sinne tulee pian pysyvä plussa!

Mrs.R., peukut pystyyn!

Vaiana, epäilys että ovis olis kuitenkin tapahtunut kp24. Plussa tuli Kp22.. Joten dpo voi olla 11. Eilen ainakin oli nega, maanantaina seuraava testi jos sinne pääsee. Täällä tuppukylässä ei myydä testejä muualla kuin apteekissa.

Takaisin