Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuinka pahasti pitää olla pihalla viikoista päästäkseen varhaisultraan?
Täällä ei pääse ainakaan kovin helposti. Nelosta kun aloim odottamaan ja mulla kerkesi olla vain yksi kierto ennen tärppiä eikä mitään hajua kiertopäivistä, niin en saanut kunnallista. Mutta meillä on neuvolassa ultra, niin lääkärineuvolassa rv 12, pari päivää ennen nt-ultraa, lääkäri kurkkasi nopeasti kun ei jaksanut alkaa dopplerilla etsimään sydänääniä :)

Ihan unohtui, onnea :love7

Tsemppiä oluwatobi, joko on selvinnyt jotain? Meillä on täälläpäin ilmeisesti aivokalvontulehdusta liikkeellä :depressed:

Toivottavasti kyfillä löytyy uusintaultrassa kaikki tarpeellinen normaalissa kunnossa:Heartred

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Tarrasukkia Debille! Turvotukseen auttaa juoda ihan törkeesti vettä. Herkkujen ja valmisruokien(tai siis kaikkien piilosuolien) välttäminen kans hjelppaa. Mutta aivan mahtavaa lukea sun hyvistä fiiliksistä raksauden suhteen- ehkä sinne varhaisultraan vois muutaman viikon päästä hakeutua hieman kärjistämällä asian epätietoisuutta:shy:?
Oluwatobi, toivottavasti vauvalla asiat paranemaan päin? Hurjan kuuloisia oireita:sad001! Onni on olla sairaalat olemassa!
Mitens kyfin tilanne? Mikä siinä ultrassa nyt otti vastaan? onko vauva vielä niin pieni? :3somevoimia odotteluun sulle.

Mä en tuu saamaan vauvaa ihan heti:cool:, täytyy lopettaa kuumeilu:crybaby2. Koliikkihuutajan eka vuosi on ollut miehen tärykalvoille liian raskas:confused013. No, ehkä aika auttaa, jos vaikka mun keho vielä toimais tässä asiassa ensi vuonnakin:gen113. Kiitollinen saa olla ihan jokaisesta saadusta lapsesta:Heartred-en tiedä tuleeko kuume helpottamaan ikinä?

Dep! Whaaaat! Onnea ja tervetuloa takas! <3

Omasta kokemuksesta, vettä paljon niin saa turvotusta laskee :)
Ja mä veikkaan et kahden keskenmenon myötä pääset varhaisultraan kun vaan soitat neuvolaan. Kerrot et sulla on pelko ja haluat varmistuksen mahdollisimman ajoissa :) Mä sain varhaisultran Hatanpäälle vain koska mulla on paniikkihäiriö ja pelkäsin ettei siellä ketään oo :) Neuvolan th oli et "et sä tolla perusteella saa aikaa, mut laitan lähetteen koska pyydät sitä" ja siellä ultrassa kätilö sanoi että "tottakai tänne pääsee tollasen syyn takia". Aikakin tuli heti viikon sisään ja pääsin heti kun oli 8+2 viikkoja. Ainoa on et kaupungin ARulta on vasta +8 viikolla, niin mulle sanottiin koska eivät halua ottaa riskiä ettei sykettä näy ennen sitä :)

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Okei Twisted! En tiiä vielä pyydänkö varhaisultraa vai en, en vielä pariin viikkoon uskalla ees varata neuvolaa :D mutta hiljaa hyvä tulee, jos mä oon nyt vauvan saamassa syliin asti, niin eihän mulla mikään kiire oo näiden asioiden kanssa, kunhan en kuukausia rupee viivyttelemään :hilarious:

Täällä oudot mahaolot jatkuu:confused013
Mut ton miehen vauvakuume tai mikälie on sekottanu ihan kokonaan:laughing021
Eilen tuli kukkia muistuttelematta mikä päivä on,tänään pisti rahaa pyytämättä vähän turhaankin menoon,imuroi,korjas sängyn päädyn ja kuskas tyttöä murisematta:hug003
Mikähän sitä vaivaa:rolleyes:

Kotiuduttiin yöllä, ilmeisesti virustulehdus aiheuttaa ihottumaa. Keltaisuuden selvittely jatkuu ens viikolla kontrollissa ellei täs välissä tule jotain muuta. Vointi onneks vauvalla melko ok, niin uskaltaa olla kotona. Huomenna meen sit itse gynelle kun jälkivuoto runsastunut ja alavatsalla ajoittain kipuja... :rolleyes:

Pyydät jos siltä tuntuu Deb :) Oluwatobi, toivottavasti pian helpottaa vauvan olot <3

Dep turvotukseen vettä,vettä ja vettä... ja tosiaan liikuntaa! ehkä auttaa tai sitten ei:p mullakin ihan järkky turvotus päällä:o ei auta mikään...
Jos et kunnalliseen pääse ultraan niin jos asut Lahden seudulla tai pk seudulla niin suosittelen perhe artea, on suht edullinen ja ihana henkilökunta:) ainakin hesassa... pääsee joskus rv 7-8:)
Oluwatobi voimia!!! On ihan kamalaa toi pikku raasujen sairastaminen :( toivottavasti siellä suunta parempaan! <3

Pääsen varmaan kunnallisen kautta tonne missä Twisted kans käyny, asutaan täällä Tampereen hoodeilla molemmat :shy:

Väsyä, nälkää, turvotuksen saanu jotenki haltuun nyt! Päänsärkyä, mutta se nyt on pientä. Viimeks kun olin raskaana, tuli aurallisia migreenejä, ne ei ollu kivoja :dead:

Toivotaan että migreeniltä ja pahimmalta oksentelulta vältyt ;)
Mulla oireet oikeestaan jo kadonnut, tai ei niitä oikeestaan kovin paljoo oo ollutkaan :p
Nyt vaan väsy alkaa aikasemmin kun normioloissa, etoo vaan tosi nälässä, tissit ei kestä kovia iskuja ja janottaa... välillä olo että tässä raskaana ollakaan o.O
Rv 8+2

Joo toi tissien herkkyys ja janotus kokoajan! Saapa nähdä kuinka kauan jaksan kävellä mun nykysillä talvikengillä, jotka on varustettu 7cm koroilla :hilarious: pitäs varmaan ostaa varalle toiset kengät, kun en viittis kävellä kesäkengilläkään, joita oon nyt autokoulussa ajotunneilla käyttäny..

Voih...:shy: mä oon NIIIIIN "kade"noista teidän oloista:sorry:
Voi,kun tietäis,et kerran vielä...
..vois silitellä mahaa ja hautoa salaisuutta,hiplata pikkuruisia vaatteita,kysyä kummeja,miettiä nimeä...huokaus..:oops:
Mut en kaipaa neuvolatätejä,ristiäisvelvotteita,ehkäisy vitsejä:meh:

Voih...:shy: mä oon NIIIIIN "kade"noista teidän oloista:sorry:
Voi,kun tietäis,et kerran vielä...
..vois silitellä mahaa ja hautoa salaisuutta,hiplata pikkuruisia vaatteita,kysyä kummeja,miettiä nimeä...huokaus..:oops:
Mut en kaipaa neuvolatätejä,ristiäisvelvotteita,ehkäisy vitsejä:meh:
Ai että, veit niin sanat suustani:grin!
Mutta sulla kuitenkin mahdollisuuksia jos siementäjäkin on innoissaan mukana:happy:! siitäkin vähän kade..:oops:

Niinpä kyfi020, mun siittäjä on ehdoton ei-linjalla niin en enää koskaan saa tuntea tuota :( no ei se oo ehdoton ei linjalla mut oon aika varma se järkisyin ei halua :(

Tyhmä kysymys näin monen raskauden jälkeen mut voiko liitos kivut tulla vain toiselle puolen niin pahan että ei voi jalkaa liikuttaa

Taivaallista aamu jumppaa:hug003 se ei koskaan,ikinä,millonkaan suostu aamukivaan-ja nyt:happy093
"Huomenta rakas...talletus tehty...":schocked028 MIKÄ SITÄ VAIVAAA??? ...:wideyed:...mut ihanaaaaaa:love7

Takaisin