Tyttö/poika fiilis

Mutter

Varmaotteinen viestittelijä
Lokamammat 2018
Joko sinulle on muodostunut mielikuvaa sukupuolesta? Oletko tehnyt jotain testejä tai kuullut uskomuksia?

Kaikille on varmasti yhden tekevää onko tulokas tyttö vai poika, mutta aina on mukava arvuutella ja muistella omia tuntemuksia. :-)
 
Itselleni on alkanut muodostua tytöstä, tämä raskauden alku on ollut niin samanlainen kuin esikoisen kohdalla. :-) Myös kiinalainen syntymäkalenteri ennustaisi tyttöä.
 
Täällä kiinalainen kalenteri ennustaa poikaa, myöskin se, että oon ilman pahoinvointia ennustaa poikaa :grin
 
Kiinalainen ennustaa poikaa, niin myös vau:n (erittäin luotettava :D) sukupuolitesti. Mutta siis poikaolo on alusta asti ollut, työnimikin sen mukainen. Saa nähdä. Ois kiva kun ois molemmat, entuudestaan meillä siis jo tyttö. Mutta ois myös tosi ihana jos ois pienellä ikäerolla siskokset :) kumpi vaan siis :Heartred
 
Mä olen muutaman leikkimielisen testin tehny ja ne povaa tyttöä. Esikoisesta olin koko raskauden varma etttä masussa oli poika (rakenneultrassa ei jääny arvailujen varaan kumpi siellä oli, niin selvä pippeli siellä möllötti) ja poikahan sieltä tuli. Nyt on vähän tyttöolo :shy::dummy:
 
Mulla on vähän poikaolo. Tosin ilman muuta kumpi vaan kelpaa. Aiemmin oli hento toive vähintään yhdestä tytöstä, mutta se toteutui jo esikoisessa, joten nyt ei ole senkään vertaa väliä sukupuolella. :)
 
Ei oo vielä sinänsä oloa että kumpi voisi olla mutta jotenkin mielessä on pyörinyt että voisi olla poika. Ja ehkä vähän poikaa toivonkin vaikka tosiaan siis aivan sama kumpi tulee kuvan vaan tulee :D
 
Tiettyjä mieli- ja toivekuvia esikoisen kohdalla sukupuolesta oli. Nyt ei oo kumma kyllä mitään toivekuvia masutyypistä, tulkoonkin sitten ihana pikkusisko tai pikkuveli esikoiselle.

Mulla on kuitenkin aavistus, että olisi tyttö.

Mun mielestä on ihan ok, että niitä toivekuvia sukupuolesta on. Vaikka mullakin ollut huolta edellisissä raskauksissa (yksityisellä puolella näistä sitten enemmän), en liitä sukupuoliajatuksia koskaan lauseeseen 'pääasia että on terve'. Toivottavasti saatte ajatuksestani kiinni. :)

Jokainen kuitenkin ymmärtää, että sitä lastaan joka tapauksessa rakastaa älyttömästi oli kumpi tahansa.
 
Tiettyjä mieli- ja toivekuvia esikoisen kohdalla sukupuolesta oli. Nyt ei oo kumma kyllä mitään toivekuvia masutyypistä, tulkoonkin sitten ihana pikkusisko tai pikkuveli esikoiselle.

Mulla on kuitenkin aavistus, että olisi tyttö.

Mun mielestä on ihan ok, että niitä toivekuvia sukupuolesta on. Vaikka mullakin ollut huolta edellisissä raskauksissa (yksityisellä puolella näistä sitten enemmän), en liitä sukupuoliajatuksia koskaan lauseeseen 'pääasia että on terve'. Toivottavasti saatte ajatuksestani kiinni. :)

Jokainen kuitenkin ymmärtää, että sitä lastaan joka tapauksessa rakastaa älyttömästi oli kumpi tahansa.

Yhdyn täysin tähän lauseeseen!
 
Mä oon jostain syystä miettinyt nimiä vain tytölle, mutta veikkaan että siksi kun poika on jo ennestään niin varmaan jotenkin tiedostamatta toivoisi kokevansa myös sen toisen. Vaikka todennäköisemmin meille poika geenien puolesta tuleekin ja kokisin ehkä helpommaksi myös saada toisen pojan, kun kaikki on tuttua ennestään ja vaatteitakin olisi paljon esikoiselta. Mutta seurailen mielenkiinnolla miten nää fiilikset muuttuu. Esikoisesta oli selvä poikaolo, mutten muista missä vaiheessa se tuli.
 
Mä oon aina aatellu, et jos joskus saisin lapsen ni se olis tyttö. Mulla on nimikin ollu tytölle päätettynä jo jotain..15 vuotta?

MUTTA olen aivan 100% varma et tää tyyppi ois poika! Ensinnäkin kaikki testit sanoo niin, eikä oo pahaa oloa ollut laisinkaan. Mut suurimmalti osalti siks, että tää todennäköisimmin sai alkunsa saman päivän iltana, kun ovulaation oli määrä olla, ei siinä sit enää aamuset jälkiehkäsyt paljon auttanu :D Ja kunn sanoovat, että pojat on nopsempia saamaan alkunsa.
 
En yhtään osaa itse sanoa. Kiinalainen kalenteri sanoo että poika, mutta voihan hän on tyttö. Rakas on kumpi vaan [emoji177]
 
Esikoinen on tyttö eikä mulla ollut tippaakaan pahoinvointia. Pieni toive olis pojasta kyllä mutta toisaalta tytölle olis kaikkea söpöä jo valmiiksi. Mulle on oikeasti ihan sama. Mutta jotenkin ajattelen koko ajan vauvaa poikana. Pojalle meillä on nimikin jo, tytölle ei.
 
Miulle se kiinalainen kalenteri lupailee tyttöä, esikoisesta ennusti poikaa ja pojan sain. Nyt on ehkä kuitenkin sellainen tunne et ois poika tulossa, vaikka oireet ei ihan samat ookkaan ku esikoisesta.. toisaalta toivon poikaa ja toisaalta toivon tyttöä et eipä tuolla väliä ole kumpi tulee, kunhan vaan tulee :)
 
Tuli muuten mieleen, esikoista odottaessa tein sen sormustestin todella monta kertaa ja aina vastaus oli poika :D pitää kokeilla taas, onko yhtä varma tällä kertaa :D
 
Legendan mukaan Maya-intiaanit määrittelivät vauvan sukupuolen äidin iästä synnytyshetkellä ja synnytysvuodesta. Jos molemmat luuvt ovat joko parillisia tai parittomia, tulossa on pikku-prinsessa. Jos toinen luvuista on parillinen ja toinen pariton, luvassa on pikku-prinssi.

Tämän mukaan ois myös tyttö tulossa. :-D
Niin ja esikoisessa kumpikin (kiinalainen ja maya) ennusti tyttöä ja tyttö tuli. :-)
 
Mulla on ollu koko ajan tosi vahvasti poikaolo. En tiedä mistä se kumpuaa, aika ylläri varmaan sitten jos onkin tyttö tulossa :)
Esikoisesta oli vahva tunne tytöstä, ja tyttöhän sieltä tulikin :happy:

Tytölle mulla ois vielä jonkun verran vauvakampetta tallessakin, osa sen verran neutraalia et menee kyllä kummalle vaan.
 
Takaisin
Top