T
Tähti ★
Vieras
Pakko päivittää - johmii muniksia
Menkkatuntemuksia ei ollenkaan
Menkkatuntemuksia ei ollenkaan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Muska77 :) Tehdäänkö sulle folliultra?
Sitä varten meen sinne. Varasin netistä ajan et ei ollu puhetta mitä tehdään mut sitä mä sit pyydän siellä.
Et ultrailis ja kattois miltä paikat näyttää. Nyt ovis tulossa pian et onko siihen nähden kaikki ok. Mietin pyytäisinkö apuja. En tiedä olisko hyötyä.

Käytätkö koko ajan samaa raskaustestiä? Jos kokeilisit jotain muuta merkkiä välillä?
Kettutyttö :) Mites siellä menee?
Mikä dpo olikaan...3-4?
Mitään erityisiä tuntemuksia...
Tsemppiä kovasti tähän kiertoon!!
![]()
Täällä dpo 3-5 riippuen mikä mun testeistä oli pos. Jos oli mikään. Ite valkkasin kaikista tummimman, mikä ei ollut ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Se oli torstaina. Sen jälkeen haaleni. Mutta siis myös mulla kp 13 oli 18mm folli ja to olis ollu sitten noin 24mm eli luultavasti pitää paikkansa tuo torstain ”positiivinen”. Eli näin vois kai laskea että nyt dpo 4.
Ei varsinaisia tuntemuksia. Sunnuntaina oli järkyttävä migreeni. Kesti koko päivän ja oksentelin monta kertaa. Viimeksi oli migreeni plussakierrossa. Ennen plussaa siis. Sen jälkeen jäi kuvotusta vielä tänäänkin, mutta luultavasti vain siksi kun inhoan yli kaiken ja kammoan oksentamista niin mieli tekee tepposet kun pelkää että oksentaa. Niin hetken kestää että unohtuu taas kauhut :D
Siis sama lievä hetkellinen etovuus taas ilmentynyt näin illan tullen

On toi Tähti hassu tilanne kyllä :)
Kaipa se selvii mut ois kyl tulisilla hiilillä.

Meillä mies piti saarnan huonosti käyttäytyvistä lapsistani. Ja siittä et jos taas makaan koko raskausajan sohvalla et mitä siitä tulee...
Viimeksi mulla oli ihan alkuraskaudessa faskiitti jalassa ja keskiraskaudesta sairastin selkää. Oli kyllä väliin parempikin. Ja muutama migreenikohtaus oli alkuraskaudesta jolloin olin toimintakyvytön. Nämä vissiin jääneet mieleen. Oli kyllä väsynyt ja suuttunut kaverilleen niin sain osani.
Mulla meni kyllä halut enkä halunnu olla lähelläkään.

Tähti, on kyllä outoa :/
Vain rinnat kipeät ja välillä vellova olo. Mulla ei ole menkat koskaan näin myöhässä, että tosi outoa on