----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muska77 :) Tehdäänkö sulle folliultra?

Sitä varten meen sinne. Varasin netistä ajan et ei ollu puhetta mitä tehdään mut sitä mä sit pyydän siellä.

Et ultrailis ja kattois miltä paikat näyttää. Nyt ovis tulossa pian et onko siihen nähden kaikki ok. Mietin pyytäisinkö apuja. En tiedä olisko hyötyä.

Sitä varten meen sinne. Varasin netistä ajan et ei ollu puhetta mitä tehdään mut sitä mä sit pyydän siellä.

Et ultrailis ja kattois miltä paikat näyttää. Nyt ovis tulossa pian et onko siihen nähden kaikki ok. Mietin pyytäisinkö apuja. En tiedä olisko hyötyä.

Kysy ainakin Oisko apua!

Muska77 :) Onko sinulta muutoin vielä mitattu arvot fsh jne..:rolleyes:

Ehkei ole ollut tarvetta perustutkimuksille, kun on lapsia jo ennestään :)

Last edited by a moderator:
Kettutyttö :) Mites siellä menee?

Mikä dpo olikaan...3-4?

Mitään erityisiä tuntemuksia...:rolleyes:

Tsemppiä kovasti tähän kiertoon!!:happy119
:smiley-bounce016

Käytätkö koko ajan samaa raskaustestiä? Jos kokeilisit jotain muuta merkkiä välillä?

Hirvi :) Nyt ostin RFSU:n mainostaman testin, jossa luvataan "tulos 6 päivää ennen kuukautisten odotettua alkamista".
Nopea vastaus ja hyvä valinta.

En ihan usko näihin mainoslauseisiin, mutta poimin ostoskoriin mukaan tuon testin.

Ajattelin tehdä sen huomenna, ellei menkkoja ole ilmaantunut aamuun mennessä (=olisi tosi outoa/ääri harvinaista). Tässä kierrossa etenkin tiedän tarkalleen ovulaation, koska kävin sitä varten ultrassa. Kp 13 näkyi 24mm folli :)

Dpo 15

.

Olipas sulla iso folli. Mulla oli nyt kp13 17mm. Sanoi että koon perusteella tulis ovis pian joko huom tai ylihuomenna. Tänä aamuna tehty testi nega. Limakalvo on 9mm. Kuulemma hyvä.

Tähti ei oo koskaan otettu aiheeseen liittyviä verikokeita.

Kettutyttö :) Mites siellä menee?

Mikä dpo olikaan...3-4?

Mitään erityisiä tuntemuksia...:rolleyes:

Tsemppiä kovasti tähän kiertoon!!:happy119
:smiley-bounce016

Täällä dpo 3-5 riippuen mikä mun testeistä oli pos. Jos oli mikään. Ite valkkasin kaikista tummimman, mikä ei ollut ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Se oli torstaina. Sen jälkeen haaleni. Mutta siis myös mulla kp 13 oli 18mm folli ja to olis ollu sitten noin 24mm eli luultavasti pitää paikkansa tuo torstain ”positiivinen”. Eli näin vois kai laskea että nyt dpo 4.

Ei varsinaisia tuntemuksia. Sunnuntaina oli järkyttävä migreeni. Kesti koko päivän ja oksentelin monta kertaa. Viimeksi oli migreeni plussakierrossa. Ennen plussaa siis. Sen jälkeen jäi kuvotusta vielä tänäänkin, mutta luultavasti vain siksi kun inhoan yli kaiken ja kammoan oksentamista niin mieli tekee tepposet kun pelkää että oksentaa. Niin hetken kestää että unohtuu taas kauhut :D

Täällä dpo 3-5 riippuen mikä mun testeistä oli pos. Jos oli mikään. Ite valkkasin kaikista tummimman, mikä ei ollut ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Se oli torstaina. Sen jälkeen haaleni. Mutta siis myös mulla kp 13 oli 18mm folli ja to olis ollu sitten noin 24mm eli luultavasti pitää paikkansa tuo torstain ”positiivinen”. Eli näin vois kai laskea että nyt dpo 4.

Ei varsinaisia tuntemuksia. Sunnuntaina oli järkyttävä migreeni. Kesti koko päivän ja oksentelin monta kertaa. Viimeksi oli migreeni plussakierrossa. Ennen plussaa siis. Sen jälkeen jäi kuvotusta vielä tänäänkin, mutta luultavasti vain siksi kun inhoan yli kaiken ja kammoan oksentamista niin mieli tekee tepposet kun pelkää että oksentaa. Niin hetken kestää että unohtuu taas kauhut :D

Kettutyttö :)

Keskivälistä paras. Aina vähän arpomista tarkka ovis on, vaikka ultralla näkisi.

Nyt tsempit! :)

:greet025 Siis sama lievä hetkellinen etovuus taas ilmentynyt näin illan tullen:wideyed:

Lomamatka lähestyy uhkaavalla vauhdilla, eikä ees tietoa onko raskaana, vai ei:smiley-ashamed004:eek:

Tein testit äsken...r-testi puhdas nega. Ovistesti positiivinen.

Dpo 16 ( lähes tarkka arvio)
.

Last edited by a moderator:
Meillä mies piti saarnan huonosti käyttäytyvistä lapsistani. Ja siittä et jos taas makaan koko raskausajan sohvalla et mitä siitä tulee...
Viimeksi mulla oli ihan alkuraskaudessa faskiitti jalassa ja keskiraskaudesta sairastin selkää. Oli kyllä väliin parempikin. Ja muutama migreenikohtaus oli alkuraskaudesta jolloin olin toimintakyvytön. Nämä vissiin jääneet mieleen. Oli kyllä väsynyt ja suuttunut kaverilleen niin sain osani.

Mulla meni kyllä halut enkä halunnu olla lähelläkään.

Meillä mies piti saarnan huonosti käyttäytyvistä lapsistani. Ja siittä et jos taas makaan koko raskausajan sohvalla et mitä siitä tulee...
Viimeksi mulla oli ihan alkuraskaudessa faskiitti jalassa ja keskiraskaudesta sairastin selkää. Oli kyllä väliin parempikin. Ja muutama migreenikohtaus oli alkuraskaudesta jolloin olin toimintakyvytön. Nämä vissiin jääneet mieleen. Oli kyllä väsynyt ja suuttunut kaverilleen niin sain osani.

Mulla meni kyllä halut enkä halunnu olla lähelläkään.

Ymmärrän hyvin, mullakin menee epäoikeudenmukaisuudesta aina haluttomaksi olo :/

O-testit ei ollu plussalla eilen et ei sikäli haittaa.

Mies on vaan siitä hankala kumppani et arvostelee välillä muita muttei ite kestä yhtään pienintäkään kritiikkiä.

Niin ja kirjoitti letro-reseptin.

Muokattu viimeksi:
Tähti, on kyllä outoa :/

Kettutyttö :) On outoa, soitin gynelle, jossa kävin tässä kierrossa ultrassa, niin kysyin asiaa.

No sieltä sanottiin, että voi kestää vaikka vielä viikon, ennen positiivista testiä, mikäli hormonitaso nousee hitaasti. Ei ole yleistä, mutta ei ole harvinaistakaan.
Eli kuulemma toivoa on! :)

Nyt ohjeistivat testaamaan joka päivä muutaman päivän ajan. Ellei menkat ala ja testi ei näytä mitään, sitten verikokeella saa ainakin varmistuksen...

Tiukalle vetää matkan suhteen.

Niin ja ei siis mitään menkkatuntemuksia ole!:wideyed: Vain rinnat kipeät ja välillä vellova olo. Mulla ei ole menkat koskaan näin myöhässä, että tosi outoa on:wideyed:

.

Takaisin