Nt-ultra!

Hui, tänään ois ultra klo 13.30. Jännittää, varsinkin nyt kun meen yksin kun mies ei töistä pääsekkään mukaan.
 
Täällä kaikki hyvin. Virkeä pieni (yksi vain) siellä pomppi ja jumppasi ahkerasti. Viikot 12+4. Neljä päivää enemmän ku alkuraskauden ultrasta joten la nyt siis 15.7 :) :Heartred niskaturvotusta ei haluttu ees mitattavan.
 
Meillä kans kaikki hyvin. Kaveri on kasvanut kovasti kun varhaisultrassa oli vaan 1.05cm papu ruudulla ja nyt viuhu kädet ja jalat ympäriinsä ja kokoa 6.7cm. Kaikki mitä pitääkin löytyi ja niskaturvotus oli normaali 0.92mm. Koon mukaan 12+6 eli vaan kolme päivää lisää niin ei lähtenyt laskettua aikaa muuttelemaan.
 
Pakko sanoa että nyt oli kyllä mielettömän nopeaa toimintaa Huslabilta. Käytiin tänään tosiaan nt-ultrassa 14.10, ulkona vastaanotolta n. klo15 ja seulonta tulos lähetetty netpostiin klo16.00. Labrat oli otettu jo jouluviikolla, joten eihän tuo ollut kuin tutkimus tulosten yhdistelyä mutta kuitenkin. Kaikki siis hyvin noidenkin mukaan! Sitten pitääkin alkaa keksiä seuraava aihe mistä stressata :D
 
Oho, onnea Hilsip! :love017

Mulla on huomenna tää "kauan pelätty" nt-ultra.
Miten voikin jännittää.
Ja just tänään tuli vertakin....

Tänään on alkuperäisen laskun mukaan menossa 13+2.
Alkuraskauden ultrassa näytti kuitenkin että nyt menisi aikaisemmalla viikolla, nyt olisi 12+4.
Saa nähdä mikä on huomenna tuomio...
huolettaa tää vuotokin nyt... :oops:
 
Jos sitä itsekkin nyt uskaltaisi liittyä tänne porukkaan. :happy093
Meillä nt-ultra oli eilen ja kaikki näytti hyvältä. Nt oli 1.7 :) Kooltaan vastasi 4pvää vanhempaa, mutta la ei vaihtunut vaan pysyi siis 15.7.

Kovasti se tyyppi siellä heilui eikä suostunut kääntymään niin päin kuin olisi haluttu. :grin
 
Täällä kaikki hyvin. Virkeä pieni (yksi vain) siellä pomppi ja jumppasi ahkerasti. Viikot 12+4. Neljä päivää enemmän ku alkuraskauden ultrasta joten la nyt siis 15.7 :) :Heartred niskaturvotusta ei haluttu ees mitattavan.

Mä luulin että jos tohon ultraan menee, tarkoitus olisi juuri se niskaturvotuksen mittaaminen. Kiinnostaa sun lause sen takia, kun mä en myöskään välitä siitä niskaturvotuksesta, mutta pakko päästä varmistamaan että siellä on joku.
 
Mun mielestä tuo ultra on niitä, jotka kunnan on pakko tarjota (toinen on rakenneultra). Sen sijaan yhdistelmäseulonta (verikoe+nisksturvotus) ovat vapaaehtoisia. Summa summarum; pääsee ultraan vaikkei turvotusta mitatakkaan (meilläkin kutsukirjeessa lukee, että jos osallistutte seuloihin niin saatte tiedot samalla käynnillä).
 
Pakko sanoa että nyt oli kyllä mielettömän nopeaa toimintaa Huslabilta. Käytiin tänään tosiaan nt-ultrassa 14.10, ulkona vastaanotolta n. klo15 ja seulonta tulos lähetetty netpostiin klo16.00. Labrat oli otettu jo jouluviikolla, joten eihän tuo ollut kuin tutkimus tulosten yhdistelyä mutta kuitenkin. Kaikki siis hyvin noidenkin mukaan! Sitten pitääkin alkaa keksiä seuraava aihe mistä stressata :D

Mä hämmästyin eilen ihan samaa, iltapäivällä oli ultra ja alkuillasta oli tulokset netpostissa. Go, huslab! Meilläkin oli kaikki hyvin, hurja meno ja huiske oli toisella päällä. Jopa tämmöinen kyynikko vähän lumoutui ja silmäkulma kostui. :Heartred Yllätti miten ihmisennäköinen otus se pikkuinen jo oli, varpaita myöten. Vähän väliä pitää vilkaista kuvaa. :)
 
Takaisin
Top