Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos hannaka ja Rosalina :)
Onko noita harjotussuppareita mahollisesti jo 5+ viikolla? Ku jotain ihme kiristelyä on välillä tuntunu alamahalla?
Repäisykipujaki siis on ollu, kuvauksen perusteella :)
Epäilen tosissaan että onko tuolla ketään kotona.
Ei noi luumutkaan oikein meinaa mennä alas, mut pakko yrittää. Muina oireina mulla väsymys ja toisaalta myös unettomuus, joka toinen päivä nälkä ja joka toinen niin kova ällötys, että joutuu pakottaa itsensä syömään, turvotus, jano, pissahätä (joka yltyy makuuasennossa), hikoilu etc.
Ja ensiviikolla kohtu on noin appelsiinin kokoinen, joten en yhtään ihmettele että on kasvukipuja. Itse olen ollut huoleti kun ei ole vuotoa ollut.Hui, tsemppiä sinne! Ootko joutunut ottaa sairaslomaa tai tekemään muita järjestelyjä alkuraskauden vaivojen vuoksi?Mulla 8+4 tänään ja oon pahoinvoinnin ja väsymyksen takia käytännössä sänkypotilaana. Ei vaan jaksa tai pysty tekemään mitään.
Hui, tsemppiä sinne! Ootko joutunut ottaa sairaslomaa tai tekemään muita järjestelyjä alkuraskauden vaivojen vuoksi?Mulla 8+4 tänään ja oon pahoinvoinnin ja väsymyksen takia käytännössä sänkypotilaana. Ei vaan jaksa tai pysty tekemään mitään.
Mieheni on muuten sanonut, että he arvaavat naisten raskauden aina ekaksi muuttuneesta rintavarustuksesta, eikä vatsan seudusta, niin kuin voisi luulla.
Tiedä näistä, kyllä tämä vatsakin tuntuu ajoittain aika näyttävästi olevan turvoksissa.
Mun tisseille ei oo kyl tapahtunu mitään. Et must ei vois arvata:D mul ei kyl viime raskaudessakaan ollu mitään rintojen turvotusta, ku vast joskus yli puolenvälin ku maitohanat aukes sillo :D