Plussa vai ei?

Sen kyllä soisin kaikille että olisi mukava ja helppo tie raskauteen. Kyllä esikoisen ajoilta kerkesi kaikkea miettimään että miksi ei saada vauvaa. Tiedän kyllä siis tuonkin puolen :-\

ac1b3033783b962a6cbe8157b691d6de

Kaikille plussanneille onnea :) olen ollut tästä ketjusta poissa jonkin aikaa mutta nyt taas aktiivinen yritys ja testailu [emoji16] eilen tuli hyvin haalea haamu pc ja tänä aamuna rfsu one step tällainen eli ei oikeen mitään selvää mutta testit jatkuu... Menkkamaista jomottelua eilen ja tänään... Kierron päivistä ei taas tietoa..

Noissa sinisissä testeissä en meinaa mitään nähdä mut tos punaisessa näkyy haamua. Vahvistumisia! Mun kännyn näyttö on kyl sirpaleina että sekin voi vaikuttaa ettei meinaa nähdä... o_O

Olenko se vain minä viivalasieni kanssa, vai voisko tosta muodostua jotain? Tänään aamulla testattu kp 26/28:sorry: Zoomailkaa ja kertokaa mielipide :)

Liitteet

• IMG_2128.JPG
    IMG_2128.JPG
    132.3 KB · Katsottu: 405
Muokattu viimeksi:
JJuliaA, ehkä jotain näkyy mutta en tiedä, onko siinä väriä?
99d1c72a4427a98581ae70d3730d1da0
argh tää on niin raastavaa, pitäs odottaa vaan suosiolla pari päivää :D

Näitä testejä on niin kiva tuijotella, ite kun en viitsi testata yhtään ennen kuin menkat on myöhässä. Tavallaan tylsää kun ei pääse testaamaan, mut mä tikuttelen sitte ovista senkin edestä. :joyful:

CA39BD72-14ED-4A6B-AA94-E132E7C1CD7D.jpeg
Nyt paniikki... ikää 42v ja yksi kerta ilman ehkäisyä... tein clearblue earlyn. Ja vielä 5päivää kuukautisten alkuun, säännöllinen kierto. Onko tämä joku ”haamu”/ viivanpaikka vai plussa? Hämmentävää kun raskaus ei sinänsä ole ollut ajatuksissa enää mutta mutta...

View attachment 63008 Nyt paniikki... ikää 42v ja yksi kerta ilman ehkäisyä... tein clearblue earlyn. Ja vielä 5päivää kuukautisten alkuun, säännöllinen kierto. Onko tämä joku ”haamu”/ viivanpaikka vai plussa? Hämmentävää kun raskaus ei sinänsä ole ollut ajatuksissa enää mutta mutta...

Mulle antanut selkeitä viivanpaikkoja valitettavasti :/ En sitten osaa sanoa että onko haamu vai nega...

Mulle antanut selkeitä viivanpaikkoja valitettavasti :/ En sitten osaa sanoa että onko haamu vai nega...
Ok, kiitos vastauksesta. Tämä niin hämmentävää että kun ei tiedä mitä ajatella. Tässä iässä taitaa olla parempi toivoa jo sitä negaa... tiedän että huono paikka kysellä, mutta ei missään muualla näitä testejä taideta niin asiantuntevasti tuijotella :) iski vaan paniikki ja piti ajoissa testata malttamattomana.

Mäkin oon saanu tuolla testilla aika röyhkeät viivanpaikat :(
On siis huono testi mihin ei yhtään luottaminen, koska joku outo viivannäköinen tuossa vaikuttaisi olevan. Asia selvinnee parin päivän kuluttua, tämä pelkopaniikkikauhistus saa vaan tekemään yliaikaisin testiä täällä :nailbiting: kiitos paljon vastauksesta! :)

Mä saan kans tolla testillä joka kerta viivan esiin, en suosittele yhtään!
Eli ”merkkiin” ei todella luottaminen voisi sanoa, kaikkea siis myyvätkin! Täytyy kuitenkin hankkia ihan varalta toinen merkki ja katsoa uudelleen parin päivän päästä. Olisihan se lähellä mahdottomuutena jo tässä iässä kerrasta tulla raskaaksi, sitä vaan oma mieli alkaa kehittelemään hätäpäissään kaikkea. Tosi hienoa että täältä saa vastauksia tämmöinen panikoija, jo helpotti :)

Näkeekö joku tässä jotain?? Pakko oli vielä ennen nukkumaanmenoa yksi rfsu tehdä, ei pystynyt odottaa edes aamuun [emoji85]

8b80a1088d1eb530e0e390a2c346346b

Näkeeks kukaan muu tässä? Luonnossa näkyy hento viiva.

Liitteet

• 1512205847180.jpg
    1512205847180.jpg
    51.4 KB · Katsottu: 371
Takaisin