Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pahoinvointia ei ole varsinaisesti ollut. Pientä ällöttävää oloa esim. eilen. Hämäävää, kun minullakin on niin vähän oireita juuri nyt. Väsymys on kova, ja todella helposti ärsyyntyy ja alkaa itkemään. Nyt siis menossa 6+4

Tissikipuilu on kadonnut johonkin.. muilla sama juttu kun viikot lisääntynyt?

6+4

Kamalaa tämä pahoinvointi ja etova olo. Onko kukaan keksinyt toimivaa keinoa helpottaa oloaan? Ei mun aiemmissa raskauksissa oo ollu näin pahaa oloa, vaikka etova olo on ollu aiemmissakin. Oksentaa ei vielä ole tarvinnut, mutta ei se kaukana ole. Aaltomaisesti menee, aamulla ei ihan niin paha, mutta päivällä ja illalla. Väsymys on kans kova ja toisaalta taas sit yöllä jos herää niin vaikea saada unenpäästä uudestaan kiinni...

Nyt yrittää vielä jonkun sortin flunssa ja kurkkukipu lannistaa.

5+6

Mullakin tänään 6+4 ja tissikipu helpottanut koko ajan. Huojentavaa kuulla, että muillakin on näin :)

Triokide, sehän tässä turhauttavaa onkin, kun ei voi itse vaikuttaa mitenkään.
Mulla ei tänään ole enää paperiin tullut mitään onneksi. Tänään muutenkin hieman rauhallisempi olo pelkojen kanssa.
Mutta tuo etoava olo jatkuu aaltoillen. Välillä oon ihan varma, että tarttee lähteä pytylle yökkimään ja välillä vähän parempi, mutta semmoinen "taustapahoinvointi"

Kun lähden, eli pakotan, itseni ulos kävelemään niin se saattaa helpottaa. Usein on helpottanut vähintään siksi ajaksi kun olen siellä lenkillä.

Onko teillä muilla ollut enemmän jano kuin aiemmin? Minä oon aina juonut paljon ja ollut janoinen, mutta nyt tuntuu tulevan janokuolema vähän väliä.

Ai ku helpotti kuulla nannarii_ :joyful:
Mä jo pelästyi, tuliko mulle nyt kaikki mahdolliset komplikaatiot (DB yms.) heti alkuunsa :wtf:

Nyt turvottaa. Kamalasti turvottaa alavatsaa! Salilla ku kävin ni oli ihan prässissä hankaluuksia kun maha oli edesaä. Kärsin suolistovaivoista ja tää on ihan sellasta suolistoturvotusta selkeesti, kuin olisin syönyt kolme vaaleaa vehnäleipäpakettia muoveineen ja ryystänyt 5 litraa hernekeittoa päälle. Jäätävä turvotus! Mietin että johtuuko osittain tänään syömäa
Stäni pastasta, normaalisti kun vehnää vältän, se ei sovi vatsalleni. Plus sit tää keltarauhasen aiheuttama suolentoiminnan hidastuminen. Voi jee voi jee voi jee... löysät vaatteet, missä olette???

Mulla kans iski tänään kauhee turvotus. Kävin lenkillä kaverin kanssa nii siitä ku pääs kotiin nii piti riisua eteiseen heti urh.trikoot ku ahdisti niin paljon :'D

Mä taidan tippua porukasta pois raskaushormoonin määrä oli aika alhainen. Käyn vielä uudestaan perjantaina labrassa.

Kamalaa tämä pahoinvointi ja etova olo. Onko kukaan keksinyt toimivaa keinoa helpottaa oloaan? Ei mun aiemmissa raskauksissa oo ollu näin pahaa oloa, vaikka etova olo on ollu aiemmissakin. Oksentaa ei vielä ole tarvinnut, mutta ei se kaukana ole. Aaltomaisesti menee, aamulla ei ihan niin paha, mutta päivällä ja illalla. Väsymys on kans kova ja toisaalta taas sit yöllä jos herää niin vaikea saada unenpäästä uudestaan kiinni...

Nyt yrittää vielä jonkun sortin flunssa ja kurkkukipu lannistaa.

5+6
Mulla on toiminut lasillinen jääkaappi kylmää spriteä :) toimi muuten aikoinaan krapulaanki :D

Mul on vasta 3+5 ja hiton kipeet tissit. Flunssan löi, tai joku ihme aaltoileva räkätauti. Kaikki makea ällöttää. Kahvi kitkerää. Pakko kai tehdä digitesti et tajuaa tilanteen. Tai varhaisultrassa ehkä realisoituu.

Oon tosi pahoillani Marce :Heartred

Huomasin illalla et mulla on tosi arat nännit :hello2Että sitä voikin olla ilonen moisesta asiasta, mutta mulla on niin oireeton olo muuten ni pitää iloinen pienistä jutuista :grin Eilen myös uunissa paistunut kana haisi tosi pahalle :yuck:
Jano täälläkin on kokoajan ja kylmä raikas vesi on niin hyvää.

Takaisin