Syyskuun höpöstelyt

Mua häiritsee se tekemällä tehty asetelma vaikka ne hienoja on. Siis omalla kohdalla ois aika korni olo. Ja siis ne on tosi kauniita kun muiden näkee, ei siinä. Meille sopis vaan paremmin joku saunan pukkarissa koko perhe punaisena ja tukka pystyssä- tyylinen kuva elävästä elämästä :D
 
Mua häiritsee se tekemällä tehty asetelma vaikka ne hienoja on. Siis omalla kohdalla ois aika korni olo. Ja siis ne on tosi kauniita kun muiden näkee, ei siinä. Meille sopis vaan paremmin joku saunan pukkarissa koko perhe punaisena ja tukka pystyssä- tyylinen kuva elävästä elämästä :D
 
Mutta tuohan olis aivan mieletön! :D ei kai kaikkien tarvi olla sellasia pönötyksiä vaan just oman näkösiä ^__^
 
Tämä oli koko vartalohieronta. Kädet, selkä, jalat, rinta ja pää. Kylkiasennossa eka toinen käsi, selkä ja jalka, sitten käännös ja toinen puoli. Puoli-istuvassa asennossa rintakehä ja pää.
 
Iski uteliaisuus. Missä asennossa sinut Anskulaine hierottiin ja mitä alueita?


En ossoo tuohon sanoa mitää, mut hieroja tekee sen joko niin että olen kylkiasennossa sen pöydällä tai sitten istun vaikka sohvalla ja nojaan tyynyihin. Tuo istuma-asento on hierojalle paras, koska saa näin ollen paremmin työnnettyä niitä lihaksia. Hartiaseutua mulla on vain hierottu, alaselkäähän ei suositellakaan.
 
Kiitoksia vastauksista! :)

Ite kun opiskelen hierojaksi paraikaa, niin mielenkiintoista kuulla muiden odottavien kokemuksia heidän hieronnoista. Tuli oltua itsekkin tänään hierottavana, jalkoja ensin selällään ja sitten molemmin puolin kyljellään. Joutuu selällään ollessa laittamaan kunnon tyynykasan polvien alle, ettei rupea koskemaan ristiselkään.

Taisi olla varsin tehokasta, kun kotimatkalla jouduin auton penkkiä vetämään pykälän taaksepäin, jotta jalkojen etäisyys polkimiin olisi sopiva. :grin
 
Heeei,
Onko kellään tietoa,myykö joku valmistaja reisitaskumammafarkkuja? Tai muita "rennompia" äitiyshousuja? (en nyt tarkoita collegehousuja). Itseltä löytyy kyllä mammafarkkuja muutamat,mutta ei haittaisi vaikka töissä olisi löyhemmät housut kuin farkut, olisivat mukavemmat pitkän työpäivän aikana.. Vapaa-aika kuluu mammalegginseissä (ihanat kun eivät paina eivätkä purista mistään :joyful:)ja tunikoissa,mutta töissä ei mahdollista sellaista vaatetusta käyttää..
 
Mä ostin H&M:stä sellaset boyfried-malliset, väljemmät mammafarkut. On ollut ihan mukavat päällä.
 
Me muutetaan tänään. Vähän harmittaa, kun itse ei pysty kauheasti apuna olemaan. Täytyy raskaimmat jättää suosiolla muille. Kiva laittaa uusi asunto kuntoon ennen vauvan syntymää :happy:

Mekin saadaan viikon päästä avaimet uuteen kotiin:joyful:
Tokikaan ei heti muuteta vaan tehdään ekana remppaa, mut ihana päästä valitsee lattioita, tapetteja ja liukuovia:)
Tehdä semmonen omannäköinen!
Alkaa vissii tää pesänrakennusvietti vähän heräillä:grin
 
Tämä oli koko vartalohieronta. Kädet, selkä, jalat, rinta ja pää. Kylkiasennossa eka toinen käsi, selkä ja jalka, sitten käännös ja toinen puoli. Puoli-istuvassa asennossa rintakehä ja pää.

Eikö niin, et sä olit Turun suunnalta? Missä sä kävit hieronnassa? Kuulostais kyl varsin ihanalta joku hieronta:)
 
Eikö niin, et sä olit Turun suunnalta? Missä sä kävit hieronnassa? Kuulostais kyl varsin ihanalta joku hieronta:)

http://www.greenapple.fi

Tuolla olin. Epäilyttävästä sijainnistaan huolimatta oikein asiallinen paikka. :) Hierojalla aika rivakat liikkeet, mutta just hierontanäkökulmasta kyllä hyvä. Oli myös kova puhumaan, et sellainen hiljainen rentoutuminen ei ihan toteutunut, jos sellaista haluaa. :)
 
Mä kävin eilen mama-hieronnassa. Hieroja sanoi että on kevyt versio kokovartalohieronnasta, mutta silti mukavan napakat otteet oli. Muutama ihan äärettömän kipeäkin piste löytyi, joita sit hiero myös vähän kovemmalla otteella, et sai jotakin tuntumaa. Suositteli, että jos otan vielä uusinta käsittelyn ennen raskauden loppua niin kannattaisi ottaa niska-hartia-yläselkähieronta. Se tehdään istualtaan, ku se hierontapöytä on muokattavaa mallia, niin pitäis olla istualtaaki ihan hyvä siinä olla masun kanssa. Mut kyl tostakin tuntu olevan hyötyä, mut pitäs varmaa lisäks ottaa ja venytellä ihan huolella tänää (se vaa on niin tylsää et en malttais ikinä tehä kunnolla).
 
Takaisin
Top