Synnytyksen jälkeen..

Mulle on kahdesti laitettu tuo kierukka. Ekat viikot ja kuukaudet voi tiputella. Sitten 11 vuotta olin ilman menkkoja kunnes poistatin kierukan.
 
Mulle laitettiin myös kierukka. Pari päivää tuli tiputtelua ja sitten oli useempi päivä ettei mitään. Nyt menkkamaista vuotoa tosin vähäistä ollut n. 3vko :sad001 ärsyttävää
 
Mulla loppui vuodot muutaman viikon jälkeen kokonaan... välillä on kivistyksiä vatsanseudulla mutta nekin ohimeneviä. Kierukka ollu nyt n kuukauden.
 
Mulle laitettiin hormonikierukka keskiviikkona ja heti samalla hetkellä kun se laitettiin alko tutut kipeät menkkakivut. Mulla on endometrioosi ja sen takia oon tosi kipee. Edelleen syän burana 800mgx3 ja panadol 1gx3 noihin kipuihin.. toivottavasti ei viikkoja kestäis.
ensin harmittelin kun söin minipillereitä kun niistä tuli päänäskräy mut sillon pärjäs yhellä särkylääkkeellä päivässä.. tää on paljon inhottavampaa.............
 
Mulle piti laittaa kierukka, mutta siedän tosi huonosti mitään hormonia, joten aloitettiin kokeilu renkaalla. Sain sen aloitettua, jäi tiputtelee, 2vkoa tiputteli ja alkoi päänsäryt ja tutut oireet. nappasin renkaan pois ja alko menkat uudestaan. 3vkoa nyt vuotanut ja hermo menee! Onneksi sain kapistuksen pois ja olo alkaa normalisoitumaan! Enää en yhtäkään hormonihärveliä suostu kokeilemaan, vaan odottelen suosiolla lääkäreiden lupaa sterilisaatioon. :shifty:
 
Toivottavasti täällä vielä jotku seurailee sivua :D Te joilta on synnytys käynnistetty ja on myös synnyttänyt toisen kerran. Onko toisen lapsen kohdalla mahdollista, ettei tarvitse käynnistää? Että synnytys itsekseen käynnistyisi.

Tämmösiä vain pohdin kun alkuvuodesta toista lasta alamme yrittämään.. Esikoinen käynnistettiin ja olisi niin kiva kokea synnytys ilman sitä käynnistystä
 
Toivottavasti täällä vielä jotku seurailee sivua :D Te joilta on synnytys käynnistetty ja on myös synnyttänyt toisen kerran. Onko toisen lapsen kohdalla mahdollista, ettei tarvitse käynnistää? Että synnytys itsekseen käynnistyisi.

Tämmösiä vain pohdin kun alkuvuodesta toista lasta alamme yrittämään.. Esikoinen käynnistettiin ja olisi niin kiva kokea synnytys ilman sitä käynnistystä

En vastaa sun kysymykseen. Mut mä oon miettiny samaa.. Haluisin kans kokee sen miten synnytyskäynnistyy itsestään. Jotenki se fiilis kiehtoo ku oot esim kotona ja supistukset alkaa, saat kellotta niitä yms. Tai sit niin et lapsivedet menis yllättäen :)
 
Toivottavasti täällä vielä jotku seurailee sivua :D Te joilta on synnytys käynnistetty ja on myös synnyttänyt toisen kerran. Onko toisen lapsen kohdalla mahdollista, ettei tarvitse käynnistää? Että synnytys itsekseen käynnistyisi.

Tämmösiä vain pohdin kun alkuvuodesta toista lasta alamme yrittämään.. Esikoinen käynnistettiin ja olisi niin kiva kokea synnytys ilman sitä käynnistystä

Mun kaverilla juur pari vko sit toinen synnytys käynnisty ite ja eka synnytyd jouduttiin käynnistään :) eli toista ei välttist jouduta käynnistää :) toivoa on!
 
Miulla 2 ekaa jouduttu käynnistää ja 2 seuraavaa tullu sponttaanisti päivää ennen käynnistys aikaa, joten kaikki on mahdollista :)
 
Mulla kaikki kolme on käynnistetty.... Tytöt 42+0 ja poika syntyi 39+6. Mut toivotaan, että saisit kokea normaalin käynnistymisen. :-)
 
Takaisin
Top